< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » bij jezelf pendelen???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
bij jezelf pendelen???
17/07/2007 @ 00:33
angelmom

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ehy ik heb een vraagje, ik pendel wel eens bij mijzelf, en elke keer komt er hetzelfde uit! jongen, meisje, jongen,

als ik m boven mijn buik houd zegt "ie" ook jongen, houd ik het bijvoorbeeld boven mijn knie of iets anders, blijft het stil,

in dat geval zou ik zwanger zijn van een jongetje??? ben nog niet overtijd, maar ja

wie kent dit? pendelen jullie weleens bij jezelf?
weet je ook hoe je eventueel bij jezelf kan pendelen over wanneer je zwanger raakt?

geloof er aan de ene kant niks van, maar vind het wel heel erg vreemd dat het keer op keer, hetzelfde is!!!

zou graag jullie ervaringen willen weten!

x angelmom

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 02:55
Mo

Online Status Stuur bericht
ik houd de pendel niet boven mijn buik. Ik vraag aan de pendel of ik zwanger word en wanneer bijv. Maar je kunt de pendel met de onbewuste beinvloeden. Bij ij zegt ie namelijk al een half jaar dat ik zwanger ben, nou niet dus haha. Ik heb a.s donderdag mijn NOD. Afwachten dus.

Jij ook succes

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 03:05
angelmom

klopt, misschien door je onbewust zijn, beínvloed je het antwoord, maar met wat voor geslacht, blijft het hetzelfde.

kan niet slapen, zou het een kwaaltje zijn? haha, of door de stress?

x angelmom

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 07:37
Marie

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Het geslacht kon ik zelf pendelen, maar zwangerschap lukte me ni, zelfs voor mijn zus lukte het ni.
Je beinvloed de pendel te veel.

Momenteel ben ik gestopt met pendelen.

Groetjes

Marie

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:56
angelmom

ja, weet eerlijk gezegd niet eens of ik het geloof, het is meer dat de uitkomst elke keer hetzelfde is,

maar ja, als je al een half jaar zogenaamd zwanger bent zoals mo.

ach we willen gewoon zo graag!
nog een paar dagen en dan weet ik meer, mijn gevoel zegt dat het nu raak is! maar tja, misschien ook aleen maar omdat ik het zo graag wil.

hoe kan je pendelen wanneer je zwanger word? moet je dan per maand gaan vragen ???

x angelmom

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 12:08
Lindsay en Shania

Zou 1 van u misschien voor mij willen pendelen. Ik ben reuze benieuwd namelijk aangezien ik het idee heb zwanger te zijn. maar ben pas 4 maanden geleden bevallen, en heb nog geen menstruatie gehad. Alleen 1 klein druppeltje bloed 1 week geleden, maar dat had ik ook van Shania dat bleek de innesteling te zijn. Het is nog te vroeg voor een test volgens mijn vk.

Mijn gegevens:

Lindsay de Koster, geboortedatum 06-03-1985, woonplaats Tilburg.

Heel erg bedankt alvast!!

Liefs, Lindsay

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 15:52
angelmom

hoi lindsey

ik heb het nog nooit eerder voor iemand anders gedaan, deed het net, en er kwam uit:

zwanger: nee
binnen drie maanden zwanger: ja
geslacht: meisje

nogmaals, heb het nooit eerder gedaan voor een ander, als ik dus nu zwanger blijk van een jongen dan klopt dat dus wel!

succes iig,

x angelmom

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 17:12
Tess

Zou er iemand voor mij aub ook willen pendelen ik weet niet hoe dit moet. En mijn gevoel zei de afgelopen maand dat ik prijs had maar ik heb de gekregen zodus

mijn gegevens zijn
Kips Tessa
geboortedatum 22/10/1984
woonplaats 9120 Beveren (belgie)

alvast bedankt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]