< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » baby 8 weken slapen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
baby 8 weken slapen?
17/07/2007 @ 21:53
knabbel

Online Status Stuur bericht
mijn zoontje is 8 weken en ik weet eigenlijk niet goed om hoe laat hij 's avonds het beste in zijn bedje moet? om hoe laat gingen jullie kleintjes slapen als ze 8 weken waren?

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 23:47
Angelique

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Mijn zoontje is nu 7 weken.
Hij is veel te vroeg geboren en dus zal alles anders zijn dan bij een babay die op tijd geboren is.
Hij heeft nu nog 8 voedingen en de laatste om half 12.
Omdat ik hem in de gaten wil houden en hij toch alle 3 uren moet drinken slaapt hij hier beneden in de kinderwagen tussen de voedingen door.
Ik leg hem in zijn bed als ik zelf naar bed ga.
Ik denk dat het niet zo belangrijk is op die leeftijd wanneer hij in bed ligt, als hij maar voldoende rust krijgt en kan slapen.
Je kan hem ook s,avonds na zijn fles naar bed doen en dan weer wakker maken voor de volgende fles.
Het is maar wat je zelf prettig vind

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 07:32
kelleke

hey

mijn zoontje ging denk ik rond die periode tegen half 9 - 9 uur in bed. en werd dan wakker voor zijn volgende fles rond 3-4 uur. ik maakte hem snachts niet wakker voor zijn flesje... als hij er was dan kreeg hij ze...

groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 07:54
knabbel

ik heb gisteren onze robbe om half 10 in zijn bedje gestoken en dan heeft hij doorgeslapen tot 6u

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:11
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn dochter is nu 9 weken en ik geef om 21u30 haar laatste flesje. Als haar flesje op is dan laat ik haar laten boeren en knuffel ik nog wat. Na de verzorging gaat ze om 22u30 haar bedje in en dan komt ze terug wakker om 6u voor de volgende voeding. Dan leg ik haar wel nog terug! En dan slaapt ze tot rond 9u30.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:12
sandra

Hey Knabbel,
amai dan heeft hij zijn best gedaan!
Rond 8 weken werd Hanne soms nog eens wakker s nachts om te eten maar eigenlijk is ze toen begonnen met doorslapen. Nu slaapt ze altijd van 21uur tot 6uur. Soms iets vroeger, soms iets later.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 09:11
N_atalie

Online Status
Hier hebben we geen vast uur van slapen gaan... Is een beetje afhankelijk van hoe laat ze om een voeding komt. En dan gaat ze bed in na die voeding (meestal tussen 22u en 23u). Overdag en tot ze bed in gaat slaapt ze in haar parkje ofwel in het borstvoedingskussen.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 10:50
Ike

hey!

ons kleintje kreeg eergisteren een voeding om 20h en ik legde haar in bed. ik maak haar normaal wakker rond 23h voor nog een voeding, maar heb dat niet gedaan omdat ze overdag bijna niet geslapen had met het warme weer. het kind heeft geslapen tot 8h smorgens!!! ik schrok me een bult! ben zeker 3 keer gaan kijken smorgens hihi.
meestal slaapt ze rond 21-22h tot 7h. maar ik denk dat dit al heel goed is voor zo een kleine meid. overdag slaapt ze dan wel wat minder...

probeer het es hé

greets
isa en helena

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 08:43
Lena

Als ik dit hier allemaal lees ,hebben wij veel geluk.
Onze dochter is 4 weken en sinds een paar dagen geef ik haar laatste flesje tussen 9 en 10 en dan slaapt ze door tot 3 uur, geef haar nachtvoeding, dit duurt ong 30 min en gaat ze weer slapen tot 7.30 à 8 uur.
Van geluk gesproken, en eens benieuwd wanneer ze de nacht door gaat.
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 08:51
L.

onze zoontjes zijn nu wel nog een beetje jonger en ook drie weken te vroeg geboren dus beetje anders...

de laatste weken gaven we ze tegen 223O de laatste voeding (na die voeding gaan ze ook mee naar boven voor te slapen) en dan kwamen ze terug tussen vier en vijf ergens.
Gisterennacht werd die vijf al mooi half zes.
Deze nacht zijn ze wat beginnen kneuten tegen vijf uur maar zijn ze flink doorgegaan met slapen tot half zeven!! onze oudste was toen ook al wakker dus helemaal niet erg he!!
k ben fier op mijn ventjes!!
hopelijk houden ze dat nu vol!

Bij mijn oudste hebben we dat ook zo gedaan, als we dan merkten dat hij savonds echt wel vast sliep in zijn park zijn we zijn badje en bedtijd beginnen vervroeger, eerst naar negen uur. Dan zien savonds tegen elf uur of hij nog honger had en hem voeden in sleepmode...
en als we dan merkten dat hij bijna neit meer dronk ook die voeding beginnen afschaffen.
dan at hij gewoon om negen uur laatste voeding, en in bed...
sinds hij op vier voedingen zat (vier maand ongeveer) ging hij slapen om zeven uur en sliep gewoon lekker door tot de dag erop zeven uur

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 13:20
ineke

hallo

mijn dochtertje gaat tegen 22 30 23 uur slapen bovrn in bedje en dan slaapt ze tot +- 5.30 6 uur dan krijgt ze haar fles en dan slaapt ze meestal terug tot 10 uur.
ik denk dat het maar juist is hoe je ze dat aanleert
zij weet van als het donker wordt moet ze slapen en overdag is ze nogal veel wakker .

groetjes

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 21:38
lisette

Online Status
hallo!

Mijn dochtertje krijgt om 20.30 laatste fles, en slaapt dan tot ong 7.00..heerlijk

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 16:00
Nathalie

Hoi hoi

Ons Evelien is nu bijna 7 weken en ze krijgt haar laatste fles rond half elf 's avonds, dan slaapt ze tot 7u.
Bij Tuur was dit om 24u en die sliep dan tot 8u.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 13:53

hoi hoi
mijn ervaring: ons zoontje is vandaag 9 weken en slaapt ook nog niet door (1 nachtje per toeval) maar verder komt ie nog iedere nacht rond 4 uur om een voeding vragen,meneertje heeft dan ook echt honger.
wanneer hij de laatste voeding krijgt is verschillend meestal rond 22.30.....maar soms slaapt hij na de voeding van half 8 al door die late voeding heen en pak ik hem dan uit bedje om die voeding van 23,30 te geven in de hoop dat ie dan langer slaapt maar dat gebeurd niet.
ik lees dat jullie de kleine niet meer wakker maken dus?
ik merk indd dat ie niet altijd alles opdrinkt dan misschien is het indd beter hem te laten slapen dan maar wat is de tijdslimiet? laten slapen na 20u of 21u? ik vind dit best moeilijk.
smiddags in zn bedje slapen is n drama.....meneer is dan wel moe maar wil smiddags niet in bedje,is overdag veel wakker (savonds is dit gelukkig geen probleem) raar he?
moeilijk om een goeie weg te vinden he?

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 13:54
@u3

heb mn banner opgehaald
hij krijgt trouwens friso extra daar doet ie t prima op!
had int begin heel veel honger en heb van alles geprobeert

[Laatst gewijzigd door @u3 - 24/07/2007 @ 13:56] - Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 11:51
@u3

goeie morgen allemaal
de kleine is inmiddels ruim 10 weken maar vraagt nog steeds 1 nacht voeding rond 5 uur (dus wel vroeg in de ochtend) verder gaat het slapen best prima,hij eet...schone broek....en terug naar bed en meneer slaapt rustig verder
ben benieuwd wanneer hij door gaat slapen
xxx

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 18:43
@u3

zo te merken komt hier niemand meer op het forum

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]