[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2007 @ 07:54 knabbel ![]() | ik heb gisteren onze robbe om half 10 in zijn bedje gestoken en dan heeft hij doorgeslapen tot 6u |
| 18/07/2007 @ 09:11 N_atalie | Hier hebben we geen vast uur van slapen gaan... Is een beetje afhankelijk van hoe laat ze om een voeding komt. En dan gaat ze bed in na die voeding (meestal tussen 22u en 23u). Overdag en tot ze bed in gaat slaapt ze in haar parkje ofwel in het borstvoedingskussen. |
| 19/07/2007 @ 08:43 Lena | Als ik dit hier allemaal lees ,hebben wij veel geluk. Onze dochter is 4 weken en sinds een paar dagen geef ik haar laatste flesje tussen 9 en 10 en dan slaapt ze door tot 3 uur, geef haar nachtvoeding, dit duurt ong 30 min en gaat ze weer slapen tot 7.30 à 8 uur. Van geluk gesproken, en eens benieuwd wanneer ze de nacht door gaat. |
| 19/07/2007 @ 21:38 lisette | hallo! Mijn dochtertje krijgt om 20.30 laatste fles, en slaapt dan tot ong 7.00..heerlijk |
| 24/07/2007 @ 13:53 | hoi hoi mijn ervaring: ons zoontje is vandaag 9 weken en slaapt ook nog niet door (1 nachtje per toeval) maar verder komt ie nog iedere nacht rond 4 uur om een voeding vragen,meneertje heeft dan ook echt honger. wanneer hij de laatste voeding krijgt is verschillend meestal rond 22.30.....maar soms slaapt hij na de voeding van half 8 al door die late voeding heen en pak ik hem dan uit bedje om die voeding van 23,30 te geven in de hoop dat ie dan langer slaapt maar dat gebeurd niet. ik lees dat jullie de kleine niet meer wakker maken dus? ik merk indd dat ie niet altijd alles opdrinkt dan misschien is het indd beter hem te laten slapen dan maar wat is de tijdslimiet? laten slapen na 20u of 21u? ik vind dit best moeilijk. smiddags in zn bedje slapen is n drama.....meneer is dan wel moe maar wil smiddags niet in bedje,is overdag veel wakker (savonds is dit gelukkig geen probleem) raar he? moeilijk om een goeie weg te vinden he? ![]() |
| 24/07/2007 @ 13:54 @u3 ![]() | heb mn banner opgehaald ![]() hij krijgt trouwens friso extra daar doet ie t prima op! had int begin heel veel honger en heb van alles geprobeert |
| 03/08/2007 @ 18:43 @u3 ![]() | zo te merken komt hier niemand meer op het forum ![]() |
[Reageer]

baby 8 weken slapen?