< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Slapen en warm weer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Slapen en warm weer
17/07/2007 @ 22:31
maaike22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden

Bij mij dochter is het 24 of 25 graden in haar kamer.
Krijg het ook niet koeler.
Ik leg haar in der slaapzak met en rompertje met spaghetti bandjes.
Maar ja ze ligt meestal op der buik, maar der voetjes voelen toch aardig warm.
Kan ik haar ook alleen in een romper leggen?
Ze draait toch wel op der buik.

Liefs maaike

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 22:40
coyote

hey,bij ons is het ook heel warm boven en wij leggen hem gewoon in zen rompertje hoor. 's nachts ga ik eens voelen en als hij het dan wat frisser heeft doe ik zijn slaapzakje aan.
groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:17
An

Bij ons is het soms ook behoorlijk warm in de slaapkamer. Ik leg haar in een rompertje. En dan stop ik haar in met een lakentje. Zodat ze toch het gevoel heeft dat ze gedenkt is en zo heeft ze ook dat geborgen gevoel. Ik lig snacht ook naakt en als ik het koud krijg en een dekentje wil nemen dan ga ik nog een licht dekentje over Maité gaan leggen.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:32
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

ik heb babyonderbroekejs gekocht en doe dit over zijn pamper dan de slaapzak in en zo in zijn bed. heeft het dan nog wel warm maar al een pak minder.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 10:20
Kim

Hier ligt Emma ook in haar rompertje in haar slaapzakje, en ik heb dan ook het dunste lakentje gekocht dat ik kon vinden waarmee ik haar instop zodat ze toch iets heeft om haar blote armpjes onder te steken.

We hebben wel ook een draagbaar airco systeem gekocht en dat zorgt toch ook wel voor wat verluchting.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 11:05
knabbel

Online Status Stuur bericht
in robbe zijn kamer is het ook steeds 25 graden, en wij laten hem enkel slapen in een rompertje een slaapzak of een lakentje is volgens mij voor hen veel te warm hoor met dit weer. als ze het te warm hebben hebben ze veel te veel kans op wiegendood ook

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 11:28
evatje

Met dit wer slaapt Duncan ook enkel in een rompertje en dan heeft hij het nog te warm, want 's ochtends zijn zijn haartjes nog helemaal nat van het zweet

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 12:44
Pinnie

Hier is het ook lekker warm... deze nacht zo'n 26°C. Met dit weer slaapt Senne enkel in een rompertje, maar wel met een lakentje erover.

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 16:31
Lies

Slapen jullie kleintjes goed met dit weer?
Ons meisje van 9md wordt andere nachten ook soms wakker, meestal maar 1 keer en slaapt dan door met tutje tot 's morgens. De laatste 3 nachten slaapt ze vanaf een uur of 4 nog maar zeer onregelmatig en vanaf een uur of 6 is het nog maar wat dommelen en aan haar bedje timmeren (=spijlen losdraaien )
Ze is wel gevoelig aan de warmte en ook een echt zwetertje, ik hoop dus op wat verkoeling en een betere nachtrust!
Om op jullie vraag te antwoorden, zij slaapt met een bodietje en een dun lakentje.
Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 16:46
mellie

lichte tshirt met lange mouwen en fijn slaapzakje
ik vind het zielig als ik hem smorgens moet wakkermaken met koude handjes (lees armpjes), als ik hem in een bodytje stak, had hij dit

als het een hittegolf wordt dan zien we wel weer, maar ze spreken over een koude nacht, dus ja

onze kleine vriend geeft graag warm, geeft nog ongeveer een maand geslapen met een mutjes aan, toen hij pas geboren was

groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 17:40
maaike22

Hey meiden,

bedankt voor de snelle en vele antwoorden.
Ik ga haar denk ik zonder romper met dunne slaapzak in der bed leggen, en we hebben een kiep raam.
Dus dan toch het minder.
Vannacht ging het prima en ze voele lekker aan.

Liefs Maaike

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]