< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden na een miskraam...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger worden na een miskraam...
02/08/2007 @ 23:31

hallo iedereen,

Ik ben gestopt met de pil te nemen jan. 2006, na 9 maanden ben ik naar een genecoloog gestapt. Na heel veel onderzoeken, kwamen ze erachter dat ik een ingedeukte baarmoeder had. Heeft dit nog iemand gehad? In december 2006 ben ik eraan geopereerd en een paar weken later was ik al zwanger, een wonder! Maar onze vreugde was van korte duur want ons babytje zijn hartje is op 9 weken gestopt met kloppen. De wereld zakte onder onze voeten weg. Ik heb een week later een curretage laten doen,ik voelde me zo leeg en verdrietig doen ik terug thuis kwam. Een week later ben ik op de spoed moeten binnengaan met hevige krampen, er was nog een stukje blijven zitten. Weer een curretage. Dit was er gewoon te veel aan. Ik heb het lichamelijk maar ook emotioneel heel moeilijk gehad. Nu is het ondertussen al augustus en ik ben nog steeds niet zwanger, iedere maand val ik in een zwart gat. Rondom ons wordt iedereen zomaar zwanger! Maar goed dat ik zo een schat van een ventje heb die me recht houdt en die de moed er in houdt. Ik heb vandaag gebeld naar genecoloog en kan pas in oktober gaanIk voel me zo onzeker en bang, dat het ons nooit zal lukken
Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 12:27
fropsel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi sofietje

alleen de ingedeukte baarmoeder had ik niet. Voor de rest loopt ons verhaal gelijk...
ik word er ook radeloos van, van al dat wachten...en hopen en teleurgesteld worden...
't lijkt zo eindeloos te duren.. en inderdaad, ik heb op nog een toppic geschreven en daar had iedereen z'n miskraam veel later dan mij... ze zijn daar ondertussen allemaal zwanger en ik, ik loop hier nog, zonder dikke buik...
ik zou volgende week bevallen... kijk niet echt naar 9 augustus uit...

F.
Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 20:43

Hey Fropsel

Ik weet perfect hoe je je voelt. Het is inderdaad heel moeilijk als iedereen rondom je zwanger wordt, maar we mogen de moed niet opgeven, we moeten er blijven in geloven.
Mijn schoonzus is vorige week bevallen, ze was juist een maand voor mij zwanger, ik ben door een hel gegaan. Maar toen ik het kleine meisje zag, smolt mijn hart, zij kon er immers helemaal niks aan doen, dus probeer ik voor haar een toffe tante te worden.
Ik denk dat ik gewoon veel te ongeduldig ben, maar het duurt nu al zo lang en ik heb enorm veel schrik dat ik terug een ingedeukte baarmoeder heb.

groetjes
Link naar deze reactie
12/08/2007 @ 23:12
fropsel

hoi sofietje

mijn zus was zwanger samen met mij. Zij voor begin juli, ik voor een kindje dat vorige week verwacht werd. Na drie maanden kwam een einde aan onze droom. Ik begrijp dus precies hoe het voelt als je zo dicht in de familie ziet wat zwangerworden en blijven is...
en inderdaad, ik smolt ook toen ik het kleine meisje zag. 't Is mijn metekindje en ik ben zo trots op haar. 't Is een echt vechtertje. Ze is te vroeg geboren nadat mijn zus zwangerschapsvergifiting had. Voor mij viel er anderzijds wel een druk van me af. Doordat zij prematuur was, heeft ze voor mij de deadline (zwanger worden voor haar geboorte) weggenomen. Uiteindelijk ben ik nu nog niet zwanger maar goed. Ik vind het ook verschrikkelijk. Ik heb dan nog een maand gemist doordat ik in het buitenland was en mijn man nog thuis.. En, wat bij mij heel belangrijk is: wij hebben nooit geleerd om te wachten. Toen we dachten, vanaf nu is het beebje echt welkom, toen was het daar al... Nooit een maandje geteld en nu, nu duurt het eindeloos.
Ik ga morgen ook naar de gynae bellen voor een afspraak, ik wil horen dat met mij alles in orde is.

hoop je snel weer te horen. We zullen elkaar oppeppen!!!

groetjes
F.
Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 07:56
karen

NIET OPGEVEN!

Zoals je kan zien heb ik hetzelfde meegemaakt, twee keer. De enige raad die ik kan geven is blijven doorgaan, niet opgeven!

Karen

Link naar deze reactie
14/08/2007 @ 12:52
fropsel

hoi

hoe vergaat het jullie nog?
ik ben even uit mijn dipje... joepie...

groetjes
F.
Link naar deze reactie
26/08/2007 @ 14:39
Evy

hier zijn de gekomen.
Op naar de volgende ronde.

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 13:31
fropsel

hoi

dit is een niet zo'n druk toppic he. iedereen bezig met wat afstand te nemen?
Da's niet slecht, misschien gaat het zo wel beter.
ik weet niet waar ik nu ben in mijn cyclus...
zal wel zien wanneer die komen...
ik verwacht ze wel, wil alleen niet dat ze komen.

groetjes
F.
Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 13:37

ik wou jullei ff allemaal een hart onder de riem steken...
Ook al heb ik het zelf héél moeilijk gehad om de mk een plaats te geven...

Maar overal waar ik kom heb ik alleen maar véél positieve verhalen gehoord van meiden die mk hebben gehad.. er zijn er zelf bij die al 3 kindjes hebben enzovoort

dus probeer de hoop te houden.. ook al is het héél moeilijk..

want hier zijn we de hoop ook bijna helemaal kwijt.. ik dank God dan ook op mijn blote knieën dat we Luna al hebben...

Dus voor meiden die nog geen wondertje hebben zal het wel héél moeiljk zijn

voor jullie allemaal dikke knuffel en toi toi toi

liefs els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]