Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2007 @ 23:31 | hallo iedereen, Ik ben gestopt met de pil te nemen jan. 2006, na 9 maanden ben ik naar een genecoloog gestapt. Na heel veel onderzoeken, kwamen ze erachter dat ik een ingedeukte baarmoeder had. Heeft dit nog iemand gehad? In december 2006 ben ik eraan geopereerd en een paar weken later was ik al zwanger, een wonder! Maar onze vreugde was van korte duur want ons babytje zijn hartje is op 9 weken gestopt met kloppen. De wereld zakte onder onze voeten weg. Ik heb een week later een curretage laten doen,ik voelde me zo leeg en verdrietig doen ik terug thuis kwam. Een week later ben ik op de spoed moeten binnengaan met hevige krampen, er was nog een stukje blijven zitten. Weer een curretage. Dit was er gewoon te veel aan. Ik heb het lichamelijk maar ook emotioneel heel moeilijk gehad. Nu is het ondertussen al augustus en ik ben nog steeds niet zwanger, iedere maand val ik in een zwart gat. Rondom ons wordt iedereen zomaar zwanger! Maar goed dat ik zo een schat van een ventje heb die me recht houdt en die de moed er in houdt. Ik heb vandaag gebeld naar genecoloog en kan pas in oktober gaan Ik voel me zo onzeker en bang, dat het ons nooit zal lukken |
| 03/08/2007 @ 20:43 | Hey Fropsel Ik weet perfect hoe je je voelt. Het is inderdaad heel moeilijk als iedereen rondom je zwanger wordt, maar we mogen de moed niet opgeven, we moeten er blijven in geloven. Mijn schoonzus is vorige week bevallen, ze was juist een maand voor mij zwanger, ik ben door een hel gegaan. Maar toen ik het kleine meisje zag, smolt mijn hart, zij kon er immers helemaal niks aan doen, dus probeer ik voor haar een toffe tante te worden. Ik denk dat ik gewoon veel te ongeduldig ben, maar het duurt nu al zo lang en ik heb enorm veel schrik dat ik terug een ingedeukte baarmoeder heb. groetjes |
| 13/08/2007 @ 07:56 karen ![]() | NIET OPGEVEN! Zoals je kan zien heb ik hetzelfde meegemaakt, twee keer. De enige raad die ik kan geven is blijven doorgaan, niet opgeven! Karen |
| 14/08/2007 @ 12:52 fropsel ![]() | hoi hoe vergaat het jullie nog? ik ben even uit mijn dipje... joepie... groetjes F. |
| 26/08/2007 @ 14:39 Evy ![]() | hier zijn de gekomen.Op naar de volgende ronde. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden na een miskraam...
Ik voel me zo onzeker en bang, dat het ons nooit zal lukken

gekomen.
en toi toi toi