< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » 13W zwanger en bloeding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
13W zwanger en bloeding
18/07/2007 @ 20:40
Simonne

Hallo,

Ik ben 13 weken zwanger en toen ik zopas naar het toilet ging, zag ik een bruine slijmerige afscheiding. Aangezien ik reeds een dramatische zwangerschap achter de rug heb, heb ik mijn huisarts opgebeld. Die zei me om niet te panikeren. Ik moest naar het ziekenhuis gaan als het vers bloed is of als het bloed toeneemt.

Mijn zoontje ligt ondertussen te slapen en ik ben alleen thuis. Ik heb dus geen zin om mijn ouder of schoonouders op te bellen om hen ook ongerust te maken. Maar ik ben er niet gerust in.

Normaal ben ik ook zeer misselijk. Vanavond dus niet. Ik weet niet of ik het inbeeld maar ik heb een vreselijk voorgevoel.

Zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben? Of die weten hoe een miskraam verloopt? Kan iemand mij helpen?

Simonne
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 10:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik had 3 keer bruinverlies en was steeds niets maar het was enkel eens bij het afvegen. Alds je begint te bloeden is het iets anders maar eens bruinverlies komt veel voor en daarvoor zou ik niet direct panikeren. Hou het in het oog als het vermeerderd dan moet je wel op controle want een miskraam begint ook op die manier meestal maar als het eens 1 keer is ... Op 26 wk had ik helder rood bij het afvegen een paar keer en heel weinig bleek een adertje te zijn dat gesprongen was dus is niet altijd erg !
succes

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:54
happy

Hey,

Ik zou inderdaad niet meteen in paniek raken. Bruinverlies is wat oud bloed. kan zijn van een eerder gesprongen adertje of nog wat achetrgebleven bloed bij baarmoeder wat nu pas afgestoten wordt.
Pas als het echt helderrood bloed wordt en de bloeding blijft aanhouden, dan moet ja actie ondernemen en het laten controleren.

Ik heb een miskraam gehad, maar dat was 4 dagen lang hevig bloedverlies en echt ook slirten helderrood bloed. Al is ook dat bij iedereen verschillend!

Succes! H
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 18:32
Simonne

Ik denk dat ik wat te snel panikeer. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een paar serieuze bloedingen gehad en dan heb ik in het ziekenhuis moeten platliggen van week 24 tot week 32 (placenta praevia). Mijn zoontje is dan geboren op 32 weken.

Maar ja, we zijn 2 jaren verder en alles is al wat vergeten...

Toch bedankt voor de reacties!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]