< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gyneacoloog oostende

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/07/2007 @ 22:27
chantal

hallo iedereen,

Ik ben 4 maand zwanger en zou graag veranderen van gyneacoloog. Ik krijg maar geen vertrouwen in mijn huidige arts. Je bent precies een nummer en het liefst moet je in 5 min binnen en buiten. Hij doet nogal luchtig over alles wat je vraagt of zegt en praat eigenlijk liever over auto's en gsm's dan over de zwangerschap. Hij wilt zelfs mijn dossier niet opvragen, da's allemaal niet nodig.
Kan mij iemand een goeie gyneacoloog aanbevelen in de omgeving van oostende of veurne? Het liefst iemand die zijn job au serieus neemt...
Bedankt en de groetjes,
Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 12:25
twins140907

Online Status Stuur bericht
Hallo Chantal,

Ik ben momenteel 32 weken zwanger en ga op controle bij doker Bafort in Oostende. Ben heel tevreden over hem, is geen zo'n stijve hark (zoals sommige nogwel eens durven zijn). Verder is hij enorm enthousiast en neemt zijn job serieus op. Het is ook handig dat zijn privé praktijk goed gelegen is zodat je geen halve kilometer moet wandelen na het vinden van een parkeerplaatsje. Zelf ben ik er niet echt voor te vinden om op controle te gaan in het ziekenhuis...
Groetjes

[Laatst gewijzigd door twins140907 - 21/07/2007 @ 12:26] - Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 08:54
kirsten

hoi
ik ga bij dokter De pauw, een vrouwelijke gyn. Ik ben al twee keer bij haar bevallen in het Serruys en ik vond ze echt super! Ze stelt mij op mijn gemak, is rustig en ik vertrouw haar volledig. Ik ga altijd bij haar thuis in oudenburg op concultatie.
Het is geen grote babbelaar en houdt helemaal niet van ellelange verhalen en veel poespas, maar zo ben ik ook niet. Dus het klinkt wel tussen ons: recht door zee, zonder veel omwegen!
Ze neemt haar job zeker wel serieus hoor. Zo heeft ze ons vrijwel onmiddelijk doorverwezen naar Gent voor verder onderzoek en ben ik steeds op controle kunnen blijven gaan bij haar tijdens mijn hormoonbehandelingen en dan moest ik enkel voor de IUI naar gent. Ze blijft niet bij de pakken zitten, neemt het heft in handen!
hopelijk heb je hier iets aan ...
groetjes, Kirsten

PS het serruysziekenhuis vind ik trouwens een echte aanrader om te bevallen!!!
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 10:21

Online Status
Hallo,
Ik heb Timmermans in het Sint-Jozef ziekenhuis(vrouwelijke gynecoloog)
Eerst had ik dokter ponette maar door dat er geruchten zijn dat hij op pensioen gaat ben ik veranderd.Maar ik ben wel heel Tevreden van dr.Timmermans ze is heel rust gevend

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 00:07
jess

hey, ben net als kirsten 2 maal bevallen met dr depauw en ben daar hééééél tevreden over. Ik ga ook steeds op consultatie bij haar thuis (is maar 7 min van bij mij thuis). In het begin komt ze soms wat stroef overmaar dat verdwijnt naarmate ze je kent (ze vertelt regelmatig over haar dochters). Ze zegt ook alles vlakaf en het is zeker geen chichi-madam.
Ik vond het verder heel aardig dat ze bij mijn miskraam (met curretage)heel begrijpend was. Had dat op dat moment echt nodig.
Nog een pluspunt: ze is dokter in het serruys! Ik ben daar ook 2 maal bevallen, éénmaal onder water. Als er een derde komt, doe ik dit zeker opnieuw. De verpleging is er ook heel goed. Veel grotere en mooiere kamers dan in st-jozef.

Het is wel zo dat het serruys veel belang hecht aan natuurlijke bevallingen (pas als 't nie anders kan epi), borstvoeding (heb ik ook gegeven), geen tuutjes.

Er zit sinds kort nog een 2e vrouwelijke gyn in het serruys (2 vriendinnen zijn met haar bevallen en ook heel tevreden). Ook dr ponette (maar da's dan wel een man)in het serruys zou een goeie zijn.

groetjes

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 13:35
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dokter vercamer in het sint jozef ziekenhuis...
kben er erg tevreden over...

de gewone kamers zijn idd mooier, maar de luxe kamers in het sint jozef wel die vond ik toch prachtig....

ik denk dat je ook langer in het sint jozef mag blijven dan in het serruys....

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 15:19
mum2b

Online Status
ik ben ook bevallen met dr depauw in het serruys, heel tevreden over haar, zoals ze al zeggen is ze recht uit en wind ze er geen doekjes om, dat moet je wel kunnen verdragen anders haar collega dr verhulst, heb ik ook al een paar gehad op spoed, is ook heel vriendelijk

maar je moet ook eens denken welk ziekenhuis je wilt
mijn vriendin is speciaal met haar gynecoloog komen bevallen in het serruys omdat je in het sint jozef geen douche op je kamer hebt en je moet douchen in een gemaanschappelijke en niet iedereen is even proper en de kans op een luxe kamer is nooit gegarandeerd
aan de andere kant mag je wel langer in het sint jozef blijven
succes

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 21:41
chantal

Hallo iedereen,

Alvast bedankt voor de tips maar kben ondertussen terecht gekomen bij dr. Ponnette. Hij viel heel goed mee. Hij is inderdaad al wat van leeftijd maar hij kan wel mijn vertrouwen winnen. Trouwens, door zijn leeftijd weet ik dat hij al veel ervaring heeft en dat zal wel nodig zijn bij mij want de vorige keer was het niet zo simpel. Ze hebben mij moeten een spoedkeizersnede geven doordat ik ooit geopereerd ben aan mijn baarmoeder. En ze hebben toch wel gevloekt hoor. Dus ik denk dat dr. Ponnette dat al genoeg meegemaakt heeft dus ik ben al wat geruster nu. trouwens, ik ben nog nooit in het serruys ziekenhuis geweest maar khoor inderdaad veel positiefs over de kraamafdeling. De vorige keer was in St Jozef en daar zijn de kamers toch wel triestig hoor.
Voila, alvast bedankt en de groetjes...
Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 11:05

borstvoeding?
hallo iedereen,

is dr de pauw uit oudenburg voorstander van borstvoeding ?

groetjes
lindsey
Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 09:56
jess

ja, zeker voorstander van borstvoeding. Wordt in het serruys-ziekenhuis bijna als regel aanzien ipv uitzondering.

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 07:44
kirsten

borstvoeding
Staar je niet blind op die borstvoeding
het serrruys is inderdaad een heel groot voorstander en doet er alles aan maar als het niet wil lukken dan lutk het niet
Bij Miet heb ik nog zitten afkolven en bijvoeden tot ze 1 maand was en dan eindelijk met de vroedvrouw beslist dat het echt beter was om over te schakelen naar flesjes.
Bij Bas ging het van dag 1 ook niet en na 3 dagen gaf ik er de brui aan, ze hebben me nog willen overtuigen, maar gezien mijn ervaring was ik niet te overtuigen dus dat was voor hen ook oké.
twee vriendinnen zijn beide twee keer bij de pauw bevallen, beide twee keer zonder borstvoeding.
Trouwens de kinderarts van bij bas zei dat ik me helmaal niet moest schamen; Zijn vrouw had bij geen van zijn drie kids bv gegeven, maar dat kon hij natuurlijk om de materniteit niet luidop zeggen hé, zei hij er met een knipoog bij!
Voor de pauw is het niet zo belangrijk of je borst of fles geeft hoor, voor haar maakt het weinig uit!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]