< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » word gek van mijn lichaam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
word gek van mijn lichaam
21/07/2007 @ 08:45
Katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Ik word inderdaad gek van mijn lichaam... midden in mijn cyclus op 17 dagen dus..had ik wat bloedingen, die hielden twee dagen aan..geen menstruatie, maar anders, dus ja...wat denk(hoop) je dan he...pcies..innesteling..maar goed, inmiddels ben ik vier dagen overtijd..heb zware borsten, ben af en toe echt misselijk maarrrrrrrrrr de testen zijn en blijven negatief..dus niet zwanger...en ik word er stapelgek van!!!!!!!!!!!

Ik wil de hele dag testen..net zolang tot er twee streepjes komen..zucht....

of dan maar gewoon die verrekte

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 13:09

Online Status Stuur bericht
ik begrijp je gevoel. Ik moest tussen 16 en 20/7 mijn krijgen, maar kreeg al een bloeding op 11/7. Deze heeft slechts 1 1/2 dag geduurd. Heb ondertussen al een resem testen gedaan en steeds negatief. Sinds vandaag een ongie gevoel en pijnlijke borsten. Heb ondertussen banner aangepast omdat ik vermoed dat het toch mijn waren.
Deze morgen vroeg een collega: hoe ist het met jullie tweetjes? Ikke: wat? Ik ben niet zwanger zenne. Hij vond dat ik er zwanger uitzag (in mijn gezicht?)

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 21:53
Katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ow joyce spannend dan toch misschien? Je weet nooit...en ja ik vind het allemaal heel verwarrend...
Ik heb echt alle zwangerschapsverschijnselen...gevoelige borsten, maagzuur, dikke voeten, vol gevoel in mijn buik, voel me gewoon zwanger..bah..wat kan je lichaam je voor de gek houden he!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]