[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/07/2007 @ 21:10 Desiree | Troost je ,mijn is bijna 8,5 maand en slaapt ook niet door, bij fases wel maar meestal niet, ik heb ook alle trucjes geprobeerd. Je kind slaapt door of niet ik heb 2 kids en die sliepen allebei niet door en daar wordt ik ook labiel van, Daardoor kan ik minder hebben geniet minder etc etc. Sterkte maar onthoud dit mij heeft dit wel eens geholpen: alles is een fase, alles gaat ook weer over Desiree |
| 26/07/2007 @ 12:05 wendy | Hallo jen, Mijn zoontje is bijna 4maanden en slaapt ook nog niet door. Laatste fles rond 23u en dan tss 3u en 4u begint hij te zeuren,vroeger kwam er dan een nachtvoeding maar nu het speentje. Net als bij jou. Tussen 7u en 7.30u krijgt hij dan zijn ochtend voeding maar tussen het moment dat hij begint te zeuren en de ochtend voeding moet ik ook meermaals het speentje geven zodat ik ni veel meer slaap. Heb ook geprobeert om toch nog een nachtvoeding te geven maar dat helpt niet dus het is niet van de honger dat hij wakker wordt. hij drinkt zijn fles dan wel uit maar word even goed meermaals wakker. dus geef ik die nachtvoeding niet meer. ik hoop ook dat hij snel doorslaapt maar je kan het ni forceren groetjes wendy |
| 26/07/2007 @ 12:06 Ietje | Hoi! Mijn Liam slaapt ook nog niet door hoor! Soms wel, tot 6.00 maar meestal wordt ie 1 keer wakker rond 3.30 en dan ook gewoon weer 6.00. Als ik pech heb wordt ie 2 keer wakker... Ik geef bv, dus sta er in die zin ook alleen voor. Om 23.00 krijgt ie de laatste voeding. Ook al geprobeerd met een flesvoeding om 23.00 omdat dat zwaarder zou zijn, helpt allemaal niks! Mijn dochter heeft (schrik niet..) tot ze 2 jaar was geen enkele nacht doorgeslapen! Dus wij zijn al blij dat Liam dat af en toe wel doet. Het verschilt denk ik per kind. Wij hebben hier ook 2 keer pech! Proberen te accepteren werkt inderdaad nog het beste. Groetjes! |
[Reageer]

door de nacht heen slapen? echt niet!

, je zit bij ons op het april forum, en ik kan me voorstellen dat je daar dan ook niet blijer van wordt, want volgens mij slaapt "bijna" elk kindje daar zo'n beetje door.
), ik gaf al vanaf de geboorte flesvoeding.