< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wanneer pil starten na bevalling?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wanneer pil starten na bevalling?
24/07/2007 @ 14:49
steentje

Online Status Stuur bericht
Hallo, Ik ben twee weken geleden bevallen en ondertussen is mijn bloeding van na de bevalling min of meer gestopt. Ik vraag mij af,moet ik nu wachten met het nemen van de pil tot ik de eerste keer terug mijn regels heb gehad, of kan ik die gewoon nu al starten.En kan ik nu eigenlijk al terug zwanger worden, ik geef borstvoeding dus naar 't schijnt is de kans dan minder groot om terug zwanger te geraken maar je weet maar nooit.
bedankt alvast voor de reacties!

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 07:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zo ver ik weet is het verstandiger te wachten tot na de regels om te beginnen met de pil.

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 09:54
esther

en als je borstvoeding geeft, kun je niet de "normale" pil gebruiken omdat je borstvoeding dan terug kan lopen. ik geef borstvoeding en gebruik de cerazette. veel gelukm et de kleine!
groetjes,
esther
Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 18:10
steentje

Online Status Stuur bericht
Esther, wanneer ben jij dan met die cerazette begonnen? Ik heb ook die pil de vorige keer genomen na mijn bevalling maar weet niet meer wanneer ik daar mee was begonnen, nu dit maakte niet uit want ik had toch te veel last van mijn knip om er ook al maar aan te denken om sex te hebben, maar nu is het na twee weken al min of meer helemaal genezen, begrijp je?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]