[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/07/2007 @ 10:06 els | Ik heb op 18/6, 6 weken na mijn bevalling, ook een Mirena laten plaatsen en heb er eigenlijk niet veel van gevoeld. Ik moet wel zeggen dat ik even vooraf een pijnstiller heb genomen omdat ik gelezen had dat je dit best doet. Kwaad zal het wel niet kunnen zeker hé ? Het voelde een beetje 'raar' maar dat het echt pijn deed kan ik niet zeggen. Ben er trouwens heel erg tevreden over. Alleen de dag van het plaatsen en de dag erna beetje last gehad van menstruatie-achtige pijn. Het bijhorende bloedverlies heb ik wel nog steeds wat wel normaal zou zijn. Ik meot volgende week terug op controle om te zien of alles nog wel op zijn plaats zit. Hier ook beslist om het bij 2 kindjes te laten. Veel succes ... |
| 25/07/2007 @ 11:19 Laila | Hoi dames, Effe zeggen dat het plaatsen van het spiraaltje bij mij totaal geen pijn gedaan heeft. Groetjes |
| 25/07/2007 @ 13:46 | Kijk even op medischforum.com en lees de ervaringen van vrouwen met een mirena spiraaltje, zijn er niet allemaal even blij mee! Ik zelf ook niet! |
| 25/07/2007 @ 15:06 Sandyke | Hela hier een beetje hetzelfde, 6 weken na bevalling laten plaatsen, op voorhand dafalgan genomen en niets gevoeld. Enkel wat krampen na de plaatsing, maar niets ergs. Gevoel voor een derde blijft wel bij mij, mijn man ziet het echter niet zitten |
[Reageer]

plaatsen mirena-spiraal
te worden. Eigenlijk zelfs zenuwachtiger dan voor de bevalling.
, maar ja dat zullen wel nog de hormonen van de zwangerschap en bevaling zijn zeker. Want soms heb ik al terug zin om te herbeginnen voor een derde ook al is het voor het ogenblik enorm zwaar met een kindje van bijna 13 maanden en eentje van een maand en een half. Ik hoop dat dit gevoel snel zal overgaan, want een derde kindje zouden we echt niet aankunnen, onze relatie lijdt nu al onder twee kleine spruiten.
. Vandaar dat er dus echt wel een goed voorbehoedsmiddel moet komen.