< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » negative test en toch over tijd

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
negative test en toch over tijd
25/07/2007 @ 09:12
Inneke

Ik ben al 6 dagen overtijd, en al 2 testen gedaan die negatief zijn. Normaal is mijn cycli 28 dagen, en ik heb nu (sorry... veel witte afscheiding)
heeft iemand hier ervaring mee???

Groetjes,

Inneke
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 09:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dat kan vruchtbaarslijm zijn, ik heb ook veel last van afscheiding sinds mn zwangerschap.
Ik zou nog even een weekje wachten en dan weer testen,anders even bloed laten prikken bij je huisarts.
Succes!

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 10:15
Inneke

Bedankt voor je reactie,

vind het wel spannend. ben bang dat als ik me er te veel op verheug dat het, voor niets is.....

Hoe gaat dat met bloed laten prikken bij de huisarts?? Duurt dat lang de uitslag?
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 10:20
Marjo

Online Status Stuur bericht
spannend. ik duim voor je!!! ik ben zelf ook overtijd.
maar volgens mij niet zwanger. meestal merk je het ook gelijk aan je borsten.

groetjes, marjootje

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 11:34
Inneke

ik twijfel of ik weer een test moet doen..
laarste test was maandag avond.
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 14:02
Loulou

Lastig is dat he? dat wachten....
Ik heb ook al zoveel onzinnige testen gedaan de afgelopen jaren... en toch ... blijf ik het doen...

Volgens de banner is mijn NOD de 27ste, ik dacht vandaag dus gisteren getest en natuurlijk negatief...

Toch maar weer afwachten...

Iemand nog ervaringen met goede tests die al heel vroeg aan kunnen geven of je zwanger bent of niet?

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 14:46
Inneke,

nu, 6 dagen over tijd. Da test gebruikt en negatief....
(wel een duo verpakking gehaald. Heb met me zelf afgesproken als ik t weekeind nog Niet NOD heb, dan mag ik weer. vind het dure grapjes.... die negative testen
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 14:59
FCBgirltje

Inneke,
Beter van meteen bloedtest te laten doen,dan weet je het meteen zeker.
Nouja hoogstens dagje wachten op uitslag
Maar ik heb soms drie maanden geen nod gehad,bleek ik PCO te hebben waardoor het lang duurde eer een eitje rijp was voor het springen,dus zeer lange cyclus.
HOe lang ben je al gestopt met de pil???

groetjes

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 16:58
Jelana

Hey Inneke,

Ik heb onmiddellijk een bloedtest gedaan.
Dacht dat ik zwanger was maar nee , ben gestopt met de pil en ik moet wat 'ontpillen'. De resultaten wist ik 's avonds al (ben wel 's morgen geweest) dus gaat redelijk snel en is ook altijd juist.

Heb nu zelfs twee bloedtesten achter de rug. Na Lutenyl te nemen heb ik nu eindelijk de gekregen.
Nu wil ik nog een maandje wachten om te zien of alles weer 'normaal' verloopt, dan zou ik willen starten met klussen .

Ik alvast voor u!

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 18:17
Inneke

hey bedankt voor jullie reacties.

Heb je voor zon bloed test een verwijzing nodig van je huis arts? (volgens mij prikken ze bij mijn dokter geen bloed en moet je daar voor naar het ziekenhuis)

4 maanden gestopt met de pil, en 'veilig'gedaan, nu voor echtie...
Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 07:57
Jelana

Ah, ik dacht dat alle huisartsen bloed trokken. Houdt eigenlijk niet veel in. En ik ga véél liever naar mijn huisarts. In het ziekenhuis heb ik wat nare ervaring (die stagairs hebben waarschijnlijk eens 6 keer moeten proberen om te prikken).

Bij mijn huisarts is dit routine, heb ik nooit pijn of last of blauwe plekken achteraf.

Als ik u was zou ik eens bellen naar de huisarts en dat vragen!

Doei

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 10:23
Anna

Online Status Stuur bericht
is indd erg lastig overtijd en negatieve test... hier doen ze ook niet zomaar prikken geloof pas na 10 dagen overtijd ofzo ... ik ben ook nog steeds aan wachten op die ... hoop eigl nog stiekum dat misschien wel raak is maar ja ga niet weer een testje halen..
hoop dat ze bij je of gauw doorbreken of dat je zwanger bent en dus gauw een positieve test hebt!!!
gr anna

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 12:41

Mijn huisdokter heeft vandaag bloed getrokken. Maar ze denkt dat het bij mij ook ontpillen is. Morgenavond mag ik haar bellen voor de uitslag. Ik heb dit niet moeten vragen, ze stelde het zelf voor. Dus ik denk dat ze na een x-aantal dagen overtijd te zijn wel bloed trekken.

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 15:44
Pib

Online Status
dag inneke!
wat blij dat ik iemand heb gevonden die hetzelfde als ik voor heeft!

Ik ben sinds een jaar egstopt met de pil en de laatste drie maanden ook voor 't echt! :-)

Mijn cyclus was altijd netjes rond de 27-29 dagen maar net nu we gestart zijn, is die niet meer zo netjes, nl 26 dagen, 30 dagen en vandaag ben ik op dag 35 en nog steeds geen menstruatie!

Ik heb vanaf dag 9 ovulatietesten gedaan en op dag 18 gestopt (geen enkele test was positief, zelfs niet een licht streepje)

Nu ben ik dus al 7 dagen overtijd (hetgeen wel zou kloppen als ik op dag 21 bv ovulatie zou hebben, gezien geen positieve tests tot de 18de dag) en ik dan morgen ongesteld zou worden.

Voor alle zekerheid gisteren een zwangerschapstest gedaan van sensitest maar negatief.

Verder heb ik wel redelijk wat witverlies

Drie dagen was het beige van kleur en vandaag weer wat witter maar wel dik, ondoorzichtig.

Ik heb geen pijnlijke borsten of zo (terwijl ikd at meestal wel krijg bij een komende menstruatie)

Ik baal echt dat mijn cyclus nu al zo lang is! :-(

Jij ook veel succes verder en hou me op de hoogte!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]