[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/07/2007 @ 09:12 Inneke | Ik ben al 6 dagen overtijd, en al 2 testen gedaan die negatief zijn. Normaal is mijn cycli 28 dagen, en ik heb nu (sorry... veel witte afscheiding) heeft iemand hier ervaring mee??? Groetjes, Inneke |
| 25/07/2007 @ 10:15 Inneke | Bedankt voor je reactie, vind het wel spannend. ben bang dat als ik me er te veel op verheug dat het, voor niets is..... Hoe gaat dat met bloed laten prikken bij de huisarts?? Duurt dat lang de uitslag? |
| 25/07/2007 @ 10:20 Marjo ![]() | spannend. ik duim voor je!!! ik ben zelf ook overtijd. maar volgens mij niet zwanger. meestal merk je het ook gelijk aan je borsten. groetjes, marjootje |
| 25/07/2007 @ 11:34 Inneke | ik twijfel of ik weer een test moet doen.. laarste test was maandag avond. |
| 25/07/2007 @ 14:46 Inneke, | nu, 6 dagen over tijd. Da test gebruikt en negatief.... (wel een duo verpakking gehaald. Heb met me zelf afgesproken als ik t weekeind nog Niet NOD heb, dan mag ik weer. vind het dure grapjes.... die negative testen |
| 26/07/2007 @ 18:17 Inneke | hey bedankt voor jullie reacties. Heb je voor zon bloed test een verwijzing nodig van je huis arts? (volgens mij prikken ze bij mijn dokter geen bloed en moet je daar voor naar het ziekenhuis) 4 maanden gestopt met de pil, en 'veilig 'gedaan, nu voor echtie... ![]() |
| 30/08/2007 @ 15:44 Pib | dag inneke! wat blij dat ik iemand heb gevonden die hetzelfde als ik voor heeft! Ik ben sinds een jaar egstopt met de pil en de laatste drie maanden ook voor 't echt! :-) Mijn cyclus was altijd netjes rond de 27-29 dagen maar net nu we gestart zijn, is die niet meer zo netjes, nl 26 dagen, 30 dagen en vandaag ben ik op dag 35 en nog steeds geen menstruatie! Ik heb vanaf dag 9 ovulatietesten gedaan en op dag 18 gestopt (geen enkele test was positief, zelfs niet een licht streepje) Nu ben ik dus al 7 dagen overtijd (hetgeen wel zou kloppen als ik op dag 21 bv ovulatie zou hebben, gezien geen positieve tests tot de 18de dag) en ik dan morgen ongesteld zou worden. Voor alle zekerheid gisteren een zwangerschapstest gedaan van sensitest maar negatief. Verder heb ik wel redelijk wat witverlies Drie dagen was het beige van kleur en vandaag weer wat witter maar wel dik, ondoorzichtig. ![]() Ik heb geen pijnlijke borsten of zo (terwijl ikd at meestal wel krijg bij een komende menstruatie) Ik baal echt dat mijn cyclus nu al zo lang is! :-( Jij ook veel succes verder en hou me op de hoogte! |
[Reageer]

negative test en toch over tijd

gekregen.
.
'gedaan, nu voor echtie...