< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » zo een slechte slaper

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
zo een slechte slaper
26/07/2007 @ 11:43
mama

hallo iedereen
ik ben ten einde raad mijn zoontje 4maand half is zo een slecht slaper overdag bijna niet slapen max 1uur en dan snachts zoveel wakker komen deze nacht om de 2uur was hij daar overdag weent hij ook zeer veel wil ik hem neerleggen om te slapen hij begint dan te tieren krijsen en stopt niet ik heb al zo een puckababy wikkeldeken aangeschaft maar da helpt nog niet teveel ofwel gaat da nie direkt ik weet echt niet wat ik nog moet doen
Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 11:57
didi

Online Status
heb je hem al laten testen op (verborgen) reflux? Daarvan wenen ze heel veel (ik spreek uit ervaring) en slapen heel erg weinig (Yaro sliep in totaal amper vijf/zes uurtjes per 24 uur)

In elk geval: sterkte!

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 12:19
Ietje

Online Status
Een strak ritme overdag helpt meestal ook wel. Echt vaste tijden. Ik doe altijd: na de voeding naar bed of in de wandelwagen, dat werkte na een tijdje wel. Ik gebruik daarnaast de swaddle me inbakerdoek en een speentje. In het begin was het wel veeeeeel investeren (tachtig keer de speen terugstoppen) en het is niet zo dat ie nu altijd geweldig goed slaapt. Maar toch wel veel beter en minstens 1 keer per dag wel 2 uur achter elkaar (daarnaast nog 2 kortere slaapjes). Daardoor is ie 's nachts ook beter gaan slapen. Als ze overdag weinig slapen, worden ze meestal 's nachts ook veel wakker.
Succes!

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 16:10
Wivine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

hier net hetzelfde, Elly had veel last van reflux, maar sinds osteopaat, andere melk en een strak schema geen problemen meer!
Ik moet wel zeggen dat Elly alleen maar op haar buik wil slapen tot mijn grote onrust. Inbakeren hielp bij ons niet.

grtjs

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 19:45

Online Status Bekijk profiel
Hey,

1 goeie raad, ga er eens mee langs een osteopaat. Ik ben vandaag voor de eerste keer met ons Amber naar een osteopaat geweest en ik ondervind al effect. Hij heeft ook reflux maar nu blijkt ook dat zij met een knelling zit in haar nekwervel, daardoor zou zij zo slecht slapen. Na de behandeling is zij in slaap gevallen en ik heb haar nog moeten wakker maken om te eten. Ze werd er echt rustig van. Een osteopaat zou heel goed zijn voor huilbaby's en wie weet ontdekt hij/zij wel niet verborgen klachten. Een baby kan het tenslotte nog niet zeggen. Ik zou er toch eens naartoe gaan als ik van jou was.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]