[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/07/2007 @ 11:43 mama | hallo iedereen ik ben ten einde raad mijn zoontje 4maand half is zo een slecht slaper overdag bijna niet slapen max 1uur en dan snachts zoveel wakker komen deze nacht om de 2uur was hij daar overdag weent hij ook zeer veel wil ik hem neerleggen om te slapen hij begint dan te tieren krijsen en stopt niet ik heb al zo een puckababy wikkeldeken aangeschaft maar da helpt nog niet teveel ofwel gaat da nie direkt ik weet echt niet wat ik nog moet doen ![]() |
| 26/07/2007 @ 11:57 didi | heb je hem al laten testen op (verborgen) reflux? Daarvan wenen ze heel veel (ik spreek uit ervaring) en slapen heel erg weinig (Yaro sliep in totaal amper vijf/zes uurtjes per 24 uur) ![]() In elk geval: sterkte! |
| 26/07/2007 @ 12:19 Ietje | Een strak ritme overdag helpt meestal ook wel. Echt vaste tijden. Ik doe altijd: na de voeding naar bed of in de wandelwagen, dat werkte na een tijdje wel. Ik gebruik daarnaast de swaddle me inbakerdoek en een speentje. In het begin was het wel veeeeeel investeren (tachtig keer de speen terugstoppen) en het is niet zo dat ie nu altijd geweldig goed slaapt. Maar toch wel veel beter en minstens 1 keer per dag wel 2 uur achter elkaar (daarnaast nog 2 kortere slaapjes). Daardoor is ie 's nachts ook beter gaan slapen. Als ze overdag weinig slapen, worden ze meestal 's nachts ook veel wakker. Succes! |
[Reageer]

zo een slechte slaper