[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2007 @ 01:58 mimi | Hoi meiden, vannacht is de condoom gescheurd... vlak na de zaadlozing net in de gevaren zone rond 14 dagen na mijn menstruatie... ik ben daarna gellijk onder de douche geggaan en heb mijn vagina helemaal uit gespoeld een stuk of 20 keer pffff zou dat geholpen hebben? hoeveel kans zou het zijn dat ik zwanger ben? alle reacties zijn welkom bedankt vast kusjes mimi |
| 27/07/2007 @ 12:21 Donna | ik ben bang dat datniet zal helpen nee.. het enige wat je kan doen is wachten... Liefs donna |
| 27/07/2007 @ 13:36 linda'84 ![]() | ik denk ook dat dat niet echt helpt. en de morning after pil? groetjes |
| 27/07/2007 @ 21:04 mimi | dankje wel dames, voor jullie reacties.. mm ik had een dag voor die gescheurde condoom een steek links onder dus ik dacht mmm dan leeft het eitje vast niet meer maar nu net kreeg ik weer een steek nou ja kweet het ook niet meer af wachten dan maar... kheb al 4 kids twee groten en twee kleintjes... straks nog een cadeautje???? mm okey afwachten dan maar... maar bedankt voor jullie steun!! kusjes mimi :) |
| 27/07/2007 @ 22:40 | ow ja en die morning afterpil hmm weet ik te weinig van voorkomt ie zwangerschap? of breekt ie hem af? ff kijken of die balk het doet.. lol dada mimi :) |
| 28/07/2007 @ 20:50 | mm of ik het erg zou vinden? mm kheb het enorm druk met werk en kids... het is best goed zo ![]() wilde er wel nog een evt over een paar jaar ![]() maar nu..... tsja scheurde de condoom pfff maar de morning afterpil leek me eng tsja had er gelijk ff mee rove rmoeten lezen op het internet maja nu ist te laat ff afwachten maja boven de 30 raakje toch niet zo heel vlug meer zwanger?? ![]() iets van 15 % maar ![]() maja we zien wel.. bedankt voor je reactie xxxx mimi :) |
| 05/08/2007 @ 20:56 | mm ik moet er toch wel heel veel aan denken zwanger of niet?? ik voel me eigenlijk prima 1x misselijk van een geurtje maar dat kan toeval zijn... nu zag ik wel een ietsie piets (sorry voor details) kleur in gewoonlijke uhm afscheiding zeg maar pff zal toch niet een innesteling zijn he?? pffff hoe kan je nou van 1x geschuerde condoom en goed uit gespoeld zwanger worden????? wil zeker nog wel ene kleintje liefst over 3 jr of zo maar nu... kunnen we het nog ff uitstellen?? of misschien ist wel begin van menstruatie moet ongeveer de 10e komen... bedankt voor het lezen meiden cu mimi :) |
| 06/08/2007 @ 12:08 Lieneke | Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan en daar vertellen wat er aan de hand is, misschien kun je ook al wel een zwangerschapstest doen, dat kan tegenwoordig toch al heel snel? Die kun je gewoon vinden bij de drogist, op de verpakking staat ook wel vanaf wanneer je die kunt gebruiken, geloof ik. Gewoon even kijken, maak je maar niet te druk! |
| 06/08/2007 @ 15:39 | hi lieneke, mmja anders wacht ik gewoon ff af misschien helemaal nix aan de hand hehehe thx mimi |
[Reageer]

gescheurde condoom