[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2007 @ 14:03 ster | Hallo, ik zit met een vraagje: ik neem de pil en vraag me af of ik zwanger ben omdat ik nu tussendoor verlies Ik heb last van migraine met inname van de pil. Ik nam na mijn zwangerschap dessorelle 30 en de dokter raadde aan om 3 strips na elkaar te nemen, dan mijn te laten doorkomen en zo verder te doen.Dat was goed, geen last van migraine, maar wel de laatste strip kreeg ik bruinverlies, dus gebeld met de gyn. Ik heb dan wel nog 3 keer Desorelle genomen en geen last meer van verlies, maar toch naar andere pil overgestapt door aanraden gyn. Hij raadde mij een andere pil aan Gestofeme, die heb ik nu een maand genomen, ik voelde me er echt slecht door, en ook opnieuw een migraine-aanval. Met dat ik er mij slecht door, ben ik terug Desorelle gaan halen, met dat ik de laatste keer van niets last had gehad, maar nu ben ik sinds maandag terug met die pil begonnen, na mijn pilvrije week en ik heb nu al 2 dagen bruinverlies, hoewel mijn over waren.Nu vraag ik mij af of dit opnieuw mijn lichaam is die zich aan het aanpassen is naar die pil of dat ik zwanger zou zijn???? Ik heb niets van andere symptomen hoor, ik voel me echt goed, terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap echt slecht was en vermoeid ![]() Mijn gyn en huisarts zijn in verlof, daarmee dat ik het hier eens vraag of iemand dit weet groetjes van mij |
| 30/07/2007 @ 10:57 ster | Niemand?? Ondertussen is het verlies gestopt, dus denk wel niet dat ik zwanger ben, ik had mijn ook gekregen dus ja, denk wel dat het niet zo zal zijn.Tzal waarschijnlijk met verandering van pil zijn, maar weet er eigenlijk iemand hoe lang je moet opletten als je een nieuwe pil neemt? |
[Reageer]

Hoe weet je dat je zwanger bent met pil
te laten doorkomen en zo verder te doen.

... dus ik slikte trouw door... tot 4 weken gelede werd ik in mijn stop week helemaal niet ongesteld, maar wel heel erg moe... dus test gedaan en blijkt dat ik zwanger ben. Afgelopen maandag heb ik echo gemaakt en daar blijk dat ik al 15 weeken zwanger ben.