< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pijn bekken na plaatsten mirena spiraal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Pijn bekken na plaatsten mirena spiraal
29/07/2007 @ 14:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Ik heb eind juni een mirena spiraaltje laten zetten! Ik heb bijna een week verschrikkelijke menstruatie pijn gehad! Ik heb sindsdien geen enkele dag gehad zonder bloedverlies! Maar het ergste is dat ik sindsdien pijn heb aan mijn bekken, achteraan mijn rug rechts! Het is een pijn waardoor ik soms niet kan slapen! Pijnstiller nemen helpt een beetje maar ik blijf het voelen!
Gyn had na het plaatsen gecontroleerd met echo of het goed zat!
Ik heb na mijn bevalling helemaal geen last gehad van pijn in mijn bekken! Ik ben diezelfde week van het plaatsen van het spiraaltjeook begonnen met naar de kiné te gaan! Ben maar 1 keer geweest! Het kan toch niet zijn van de kiné want dan zou het na 6 weken toch moeten beteren!
Pffff ben de pijn moe en zeker met 2 kleine kindjes!
Heb naar secretaresse gebeld van gyn maar kan pas binnen enkele maanden gaan! Zo lang wachten kan ik niet!

Iemand die dit ook heeft gehad of iets gelijkaardigs?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 14:54

Oja vergeten, mijn buik is ook veel dikker geworden, lijkt of ik weer zwanger ben! Krijg ook soms die reacties van mensen wat helemaal niet leuk is!

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 16:14
W!zzy'82

Heb 2/7 eentje laten plaatsen en dezelfde dag had ik menstruatie pijn maar de dag nadien niks meer. Ik heb geen last.
Ik moet na het plaatsen 6 weken wachten en dan gaat mijn gyné zien of deze goed zit.
Ik dacht trouwens dat je altijd na 6 weken moest gaan laten controleren.

Test maar even voor de zekerheid meid!
En bel nadien dan even naar je gyné en leg het uit...

xxx

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 16:32

ze heeft direct erna gecheckt met een echo en ik moest niet meer op cntrole komen, toch wel raar niet? Ben er niet gerust in! Heb er echt veel last van! Ik zal dan op vrije raadpleging moeten gaan bij Gyn! DWZ 2 uren op voorhand daarzijn voor ze beginnen in te schrijven en dan hopen dat ik bij de eerste tien ben! Want ze schrijven er niet meer in!

Doei

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]