[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/07/2007 @ 22:55 ![]() | Hallo Ik vroeg me af of er hier ook mensen vanuit mijn streek zitten? |
| 30/07/2007 @ 15:33 Joke | Hey Els, Ik woon in Leke, dus dichtbij Koekelare ! ![]() Rij wel elke week eens door Koekelare trouwens ! Heb twee meisjes, Lisa van 4,5 en Emma van 3 jaar. We hebben ook een forum van de west-vlaamse mama's, altijd welkom daar hé ! Groetjes en liefs, Joke x |
| 31/07/2007 @ 10:12 | Hallo, Ik ben van Leffinge 20 min Rijden van Koekelaere ik heb een dochter Kyona van 2,5 en een stiefdochter van 6,5 en ik ben zwanger van nog een meisje |
| 02/08/2007 @ 10:55 Joke@work | Hay ! Ja, leuk om te zien dat er nog streekgenootjes zijn ! ![]() Vosje, dikke proficiat met je zwangerschap !! ![]() Verloopt alles goed ? Niet teveel kwaaltjes ? Jess, Eernegem ! Daar ging ik vroeger vaak uit en heb daar nu een vriendin wonen die onlangs is bevallen ! Leuk hé twee meisjes ? ![]() Ben nu aan't werk (twee weken volle dagen) en daarna twee weekjes thuis ! Jullie al verlof gehad ? liefs, Joke x |
| 02/08/2007 @ 21:02 | Hallo Ja hoor alles veloopt prima nog 11weken te gaan Juist een beetje last van de rug maar voor de rest heb ik niet veel last. Joke:hopelijk heb je mooi weer tijdens je verlof. heb een weekje velof in de week van de 15de. Een weekje uitrusten in de Ardennen. zalig vele groetjes en tot later |
[Reageer]

mama's van omgeving koekelare, west-vl.