< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gynecoloog lier

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/07/2007 @ 14:46
kelleke

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen

woon nog niet zo lang in lier en wou ff vragen of iemand een naam en adres weet van een gynecoloog waar je voor 12 weken zwangerschap al terecht kan, want bij caymackx kan je maar terecht vanaf 12 weken en dat vind ik veel te laat.wil ervoor ook al is kunnen gaan. ben wel nog niet zwnager maar dan weet ik wel al een gynecoloog é...

groetjes
xxx

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 11:16
X

Dr Persyn in Lier. Ik ben hier zeer tevreden over.
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 11:59
coyote

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,ik ging 1st ook naar dr persyn maar na een paar rare opmerkingen ben ik naar dr Joos gegaan en ben er heel content over
groetjes

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 21:53
greet

Hallo,

Ik ga naar dr Pannemans ben ik heel tevreden over.Je kan er redelijk vlug terecht .

Groetjes

Link naar deze reactie
12/08/2007 @ 20:53
Cinneke

hallo

Kathleen Wuyts is ook een aanrader, geeft veel uitleg, je bent geen nummer.
Dr Joos heb ik als vervanger al gehad (tijdens verlof) en dat is ook een heel aangename en rustige persoon.

succes met je keuze.

Cindy

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 16:59
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

allemaal thx voor de reacties.

groetjes
xxx

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 17:27
logan

Online Status Bekijk profiel
hoi hier ook zeer te vrede van dr joos
geef ook zeer goed uit leg en een zeer aangename persoon ik ben van mechelen mee naar lier gegaan om dat hij zogoed is hij doe je niet pijn zo denk dat het duidelijk he joos is the best!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 20:48
mimi

Ik ben al drie keer bij dr Pannemans bevallen. En niks dan lof!! Hij is een heel rustige man, die zich niet te vlug zorgen maakt. Je merkt dat hij al heel wat ervaring heeft en dat geeft toch het nodige vertrouwen ... vind ik.
Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 15:17

Mijn vaste gyneacologe is dr Dobbelaere. Zij zit ook in het Heilig Hart. Ik ben daar heel tevreden van. Ze is wel heel direct en dat schrikt sommige mensen af, maar ik vond dat juist goed. Ik ben wel 2x bevallen bij dr Caeymaex, maar ze (dr Dobbelaere) is wel nog enkele malen komen kijken na m'n bevalling. Dr Wuyts is denk ik de jongste vrouw in het HHart. Daar hoor je ook veel goeds van, maar ze is heel druk bezet. Dr Dobbelaere is ook heel druk bezet.

Dr Joos (man) leek me ook een vriendelijke dr, maar ik ben er maar 1x bij geweest voor een 3D-echo.
Van dr Pannemans hoor ik ook veel goeie dingen. Van dr Persyn heb ik al de meeste negatieve dingen gehoord.

Oei, ik zie dat dit topic al een paar maand oud is, dus je zal ondertussen al wel een gyn gevonden hebben, vermoed ik.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]