< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pil schadelijk voor eventuele baby?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Pil schadelijk voor eventuele baby?
31/07/2007 @ 09:30

Ik moest vorige week mijn maanstonden hebben. Die kreeg ik wel. Maar ten eerste een dagje vroeger dan normaal. Alhoewel ik iemand ben die regelmatig een pil vergeet, en mijn maandstonden dus soms ook opduiken tijdens het nemen van de pil. Dus daar maakte ik mij nog niet veel zorgen om. Wat wel raar was, ik had mijn maandstonden slechts voor 1,5 dagen. Normaal duren die bij mij minimum 4 dagen. Zou ik kunnen zwanger zijn?

Zoja, waar ik mij nu het meest zorgen om maak... Ik neem nu natuurlijk terug mijn pil. Wij zijn nog niet van plan zwanger te worden, hoewel het zeker niet ongewenst zou zijn. Maar moet ik nu stoppen met mijn pil? Is dat schadelijk voor een eventuele zwangerschap?
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 15:52
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Ik zou zkeer wel stoppen. Dan je menstruatie afwachten, en als die geweest is, voor de zekerheid nog wel een test doen. Ik ben ook door de pil zwanger geworden, en ik heb niet gebloed.

Succes

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 16:01

Dan doe ik liever onmiddellijk een zwangerschapstest. Anders moet ik nu 3 weken stoppen met de pil en gewoon zitten wachten. Ik ga normaal dit weekend ook op stap met mijn vrienden aangezien mijn man op volleybal-stage gaat. Dus dan zou ik misschien niet mogen drinken en roken, en dat wil ik dan wel zeker zijn. Want mijn vriendinnen gaan er anders niks van begrijpen
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 16:15
linda'84

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als je nu niet positief test kan het best zijn dat je wel zwanger bent maar je hormoon (hcg) gehalte nog niet hoog genoeg is om op de test te zien. Bij mijn buurvrouw pas na 6 weken zwanger positief getest.
Ik zou niet drinken en roken dus van het weekend.

groetjes en succes

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 20:53
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Hey Kelly,

Je kunt pas zo'n 2 weken na je eisprong positief testen. Toen ik zwanger was, WIST ik het gewoon, maar toen ik de eerste keer testte was 'ie echt negatief. Beetje klinisch: maar na de echo heb ik berekend dat de bevruchting plaats heeft gevonden op een donderdag, en 2 weken erna, op de donderdag kon ik pas positief testen.

Zou dus ook niet drinken en roken van het weekend, zeg dat je een blaasontsteking hebt en AB gebruikt, altijd een goede smoes

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]