[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2007 @ 09:30 | Ik moest vorige week mijn maanstonden hebben. Die kreeg ik wel. Maar ten eerste een dagje vroeger dan normaal. Alhoewel ik iemand ben die regelmatig een pil vergeet, en mijn maandstonden dus soms ook opduiken tijdens het nemen van de pil. Dus daar maakte ik mij nog niet veel zorgen om. Wat wel raar was, ik had mijn maandstonden slechts voor 1,5 dagen. Normaal duren die bij mij minimum 4 dagen. Zou ik kunnen zwanger zijn? Zoja, waar ik mij nu het meest zorgen om maak... Ik neem nu natuurlijk terug mijn pil. Wij zijn nog niet van plan zwanger te worden, hoewel het zeker niet ongewenst zou zijn. Maar moet ik nu stoppen met mijn pil? Is dat schadelijk voor een eventuele zwangerschap? |
| 31/07/2007 @ 16:01 | Dan doe ik liever onmiddellijk een zwangerschapstest. Anders moet ik nu 3 weken stoppen met de pil en gewoon zitten wachten. Ik ga normaal dit weekend ook op stap met mijn vrienden aangezien mijn man op volleybal-stage gaat. Dus dan zou ik misschien niet mogen drinken en roken, en dat wil ik dan wel zeker zijn. Want mijn vriendinnen gaan er anders niks van begrijpen ![]() |
[Reageer]

Pil schadelijk voor eventuele baby?