[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2007 @ 17:22 tineke | heeft er iemand ervaring met flesvoeding van de kruidvat?? ben benieuwd naar iemand die ervaring hier mee heeft ik zit te twijfelen of ik nutrilon moet geven (is toch een bekend merk ) of kruidvatmerk. ben benieuwd naar jullie mening alvast bedankt ![]() |
31/07/2007 @ 19:38 ![]() | Ik raad ook een deftig merk aan hoor want de fruitpap van kruidvat is ook niet te vreten ! |
| 01/08/2007 @ 10:25 tineke | dank jullie wel voor jullie ervaringen met mij te delen. ik denk dat ik toch maar aan het bekendere merk gA ![]() groetjes tineke |
| 01/08/2007 @ 17:56 maaike22 ![]() | Misschien niet nee. Maar mijn kindje vond het zelf ook smerig, dus dan hoeft ze het ook niet te drinken. Ik ga haar niet dwingen. |
| 02/08/2007 @ 15:59 maaike22 ![]() | Maarja als ze het niet drinkt dan ga ik haar toch echt niet dwingen |
| 03/08/2007 @ 12:52 Daantje ![]() | Dwingen moet je ook absoluut niet doen. Maar ja wat Julia niet lekker vindt kan een andere baby wel heerlijk vinden niet dan ? ![]() liefs Daantje ![]() |
| 03/08/2007 @ 19:45 eenmama | Heeft de kruidvat flesvoeding ook een enzym dat bijdraagt aan de weerstand, net als borstvoeding? Ik dacht dat Nutrilon hier uniek in is? Of heb ik het mis? |
[Reageer]

ervaring??

ben al blij dat hij nu al echte dingen mag eten,ipv altij die "slechte" pap. is toch al wat afwisseling voor de kindjes éh 
dus die heeft ze voor de rest van ons verblijf ginder gekregen. vooral die met mango in vond ze goed. misschien omdat de smaak wat hetzelfde was als mijn zelfgemaakte fruitpap hier?? ik doe er namelijk ook regelmatig mango in. ik denk dat de kruidvatmerken niet zo slecht zijn, want voor babyvoeding (eender welk merk) zijn er heel hoge eisen gesteld. maar ja, het hangt er natuurlijk wel vanaf wat jullie babietjes het liefste lusten eh :-) ik zou zeggen, wie niet probeert weet niet.