< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » ervaring??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
ervaring??
31/07/2007 @ 17:22
tineke

heeft er iemand ervaring met flesvoeding van de kruidvat??
ben benieuwd naar iemand die ervaring hier mee heeft ik zit te twijfelen of ik nutrilon moet geven (is toch een bekend merk ) of kruidvatmerk.
ben benieuwd naar jullie mening alvast bedankt
Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 17:39
maaike22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meid,

Nou ik heb het aan het begin geprobeert.
En ik proefte er eerst een beetje van en ik begon gewoon te kokhalsen.
En mn dochtertje vond het ook smerig.
Ik raad hem niet aan.
Ik heb gewoon friso.

Succes

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 19:38

Ik raad ook een deftig merk aan hoor want de fruitpap van kruidvat is ook niet te vreten !

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 19:46
coyote

ik wilde maar even reageren op maaike,ik geef aptamil(is duur en alleen te verkrijgen bij apotheker) maar daar drink ik ook zelf niet van hoor! heb het is 1x gedaan en ben direct mijn mond gaan spoelen,zo vies! dus het wilt niet zeggen dat als je het zelf slecht vindt dat het direct slecht is voor je kindje.
groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 10:25
tineke

dank jullie wel voor jullie ervaringen met mij te delen.
ik denk dat ik toch maar aan het bekendere merk gA
groetjes tineke
Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 17:56
maaike22

Misschien niet nee.
Maar mijn kindje vond het zelf ook smerig, dus dan hoeft ze het ook niet te drinken.
Ik ga haar niet dwingen.

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 22:43
coyote

neeneeh,tuurlijk niet! als ze het zelf al niet drinken zal het wel echt een slecht spul zijn ben al blij dat hij nu al echte dingen mag eten,ipv altij die "slechte" pap. is toch al wat afwisseling voor de kindjes éh

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 12:54
Daantje

Hai mama's

Volgens veel krantenartikelen blijkt dat de voeding van nutrilon en van de Kruidvat van dezelfde fabriek en bijna exact dezelfde samenstelling te zijn !! Qua smaak weet ik het niet want ik geef onze Jayla Friso extra voor hongerige baby's en dat heeft de kruidvat niet ( wel normaal en hypo allergeen geloof ik maar geen extra)

Het blijkt overigens ook dat bij baby's de smaakpappilen pas laat ontwikkeld worden en dat ze wennen aan een smaak.

Ik denk dat de voeding van kruidvat een goed en goedkoper alternatief is voor nutrilon. Je moet maar zo denken dat als het niet goed zou zijn het hier in Nederland niet op de markt zou komen. Daarvoor is de wetgeving veels te streng !

Liefs
Daantje

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 15:59
maaike22

Maarja als ze het niet drinkt dan ga ik haar toch echt niet dwingen

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 12:52
Daantje

Dwingen moet je ook absoluut niet doen. Maar ja wat Julia niet lekker vindt kan een andere baby wel heerlijk vinden niet dan ?

liefs
Daantje

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 17:28

Online Status Bekijk profiel
hoi!
toen ik in belgie op verlof was heeft onze meid fruitpap gekregen van een bekend merk EN van het kruidvat. en raar maar waar: die van het kruidvat lustte ze veel liever. dus die heeft ze voor de rest van ons verblijf ginder gekregen. vooral die met mango in vond ze goed. misschien omdat de smaak wat hetzelfde was als mijn zelfgemaakte fruitpap hier?? ik doe er namelijk ook regelmatig mango in. ik denk dat de kruidvatmerken niet zo slecht zijn, want voor babyvoeding (eender welk merk) zijn er heel hoge eisen gesteld. maar ja, het hangt er natuurlijk wel vanaf wat jullie babietjes het liefste lusten eh :-) ik zou zeggen, wie niet probeert weet niet.
anneke x

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 19:45
eenmama

Heeft de kruidvat flesvoeding ook een enzym dat bijdraagt aan de weerstand, net als borstvoeding? Ik dacht dat Nutrilon hier uniek in is? Of heb ik het mis?
Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 21:15
ingrit

Hallo

Mijn dochtertje heeft ook kruidvat voeding gehad. Heb eerst Friso gebruikt, maar dat vond ze smerig. Heb toen een pposje omneo (nutrilon) gebruikt, maar was me eigenlijk een beetje te duur. Ben toen ook over gestaapt op kruidvat extra care en dat vond ze prima. Ze hebben ook een "comfort". Ik ben van plan om bij deze die nu komt weer kruidvat voeding te gebruiken. Maar je moet gewoon kijken wat je kindje lekker vind. Het wil namelijk helemaal niet zeggen dat ze de duurdere lekker vind, kan natuurlijk wel.

Groetjes Ingrit

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]