< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dr. Vercamer Oostende

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/08/2007 @ 13:54
twins140907

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met Dr. Vercamer(Sint-Jozef Oostende)?
Mijn gyn is met verlof van half tot eind augustus. De kans is dus groot dat ik beval met zijn vervanger Dr. Vercamer.

Weet er iemand of je onder water kan bevallen in Sint-Jozef of als er een badje is om de weeën op te vangen of is dit enkel in het Serruys ziekenhuis?

Groetjes!

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 21:43
jess

Online Status Stuur bericht
hey, onder water bevallen kan enkel in serruys volgens mij. of ze een ontspanningsbad hebben, weet ik niet. ik ben bevallen in het serruys. Vriendinnen en familie die bevallen zijn met vercamer reageerden positief (was wel hun vaste gyn). succes nog!

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 13:29
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

mijn vaste gyné is dokter vercamer. ik ben er vorig jaar mee bevallen in oostende (sint jozef). onderwater bevallen kan daar niet, op het verloskwartier is er wel een speciale kamer met een bad voor de weeën op de vangen, maar dat is niet in elke kamer zo.
ik ben erg tevreden van dokter vercamer. hij is erg rustig en je krijgt er veel informatie van.
ik ben zeer zeker tevreden. en ga in maart opnieuw met hem (hopelijk als hij niet in verlof is) bevallen

veel succes!

sterretje

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 22:27
Chantal

Online Status
Hallo Twins,

Ik ben onlangs op zoek gegaan naar een nieuwe gyneacoloog en heel veel rondgevraagd. Wat bleek? dr. Vercamer en dr. Ponnette werden het meest aanbevolen. Ik heb serieus zitten twijfelen tussen die twee maar kheb dan toch gekozen voor dr. Ponnette omdat hij in het Serruys ziekenhuis zit en naar tschijnt is dat wel de beste voor kraamafdeling. Maar over dr. Vercamer heb ik ook heel veel positiefs gehoord. Heel vriendelijk en neemt zijn job serieus. En draait niet rond de pot.
Alvast veel succes,
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]