< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Hoelang wakker tot ze naar bed gaan?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Hoelang wakker tot ze naar bed gaan?
02/08/2007 @ 13:14
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve moeders,

Mijn zoontje is 11 maanden, en ik merk dat hij het steeds langer volhoudt om wakker te zijn. De laatste keer als hij s morgens wakker was geworden, was hij echt na 2 uur moe en moest naar bed, nu is het opgelopen naar 3 uur en dan pas moe...s middags hetzelfde verhaal. Hij doet uiteindelijk maar 2 dutjes nog voordat hij officieel om 20.30u naar bedje gaat...hebben jullie kindjes dat ook..? Je zou denken door dat gekruip en optrekken aan tafelpoten en tafels en gespeel dat ie gewoon moe moet zijn.....Nou ja.ben benieuwd naar jullie antwoord/tips.....
Vriendelijke groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 13:38
Bashful

Hoi,

Mijn zoontje deed vanaf zijn 14 maanden enkel nog maar een middagdutje. Hij was dan in de voormiddag 4u wakker en in de namiddag ook 4u.

Misschien dat het bij jullie ook wel die kant uitgaat?
Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 17:36

Online Status Bekijk profiel
hoi!
wij hebben eentje die niet graag slaapt haha. ze staat op rond 8u-9u, doet een dutje van een uur tussen 10 en 11 ofzo, en dan weer eentje in de loop van de namiddag (tussen 15 en 16u bijv), en dan blijft madam halsstarrig wakker tot ze har bed in moet om 21u. leuk zenne. want die laatste uurtjes moet je er ook wel mee bezig zijn, anders laat ze zich hoooooren! fffffffft...
nou, ik heb me er al bij neergelegd dat ons katelyn gewoon weinig slaap nodig heeft. dat is al zo van als ze geboren is eigenlijk.
anneke x

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 21:03
kimmie

hey hey

sterre slaapt smorgens na het badje..ongeveer 1 uur..(hooguit 1,5 uur)
dan smiddags misschien nog ergens een kort uurtje maar meer ook niet!
dan slaapt ze pas weer na de laatste fles van 20:00 uur..tot smorgens 08:00 uur!!!

liefs

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 21:10
Susie

Wat is Joshua dan een grote slaper.
Die wordt 's ochtends wakker om 7.00 uur, gaat dan weer rond 8.30 uur naar bed tot 10.30 uur, dan weer om 12.30 uur naar bed tot 14.15 uur en dan meestal nog een uurtje van 16.15 tot 17.30, maar vaak slaat hij die over tot zn fles van 19.15 uur en daarna naar bed.

Hier slaapt Joshua dus nog altijd bijna meer dan dat hij wakker is.
Ik ben zelf ook zo hoor. Als je mij om 20 uur in bed stopt, slaap ik zo tot de volgende morgen (uitslapen kan ik dan weer niet). En iedere middag een dutje zou ik ook geen enkel probleem vinden.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]