< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » Stilvallende weeen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
Stilvallende weeen
24/08/2007 @ 13:37
yoda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Dusanka: hoe zit het met u ??? ook al aan het bevallen ??? Ze gaan me inleiden op 28/08/07 en heb diezelfde ochtend nog een lekkere massage geboekt voor mij en de papa. Dus eerst genieten en dan afzien

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 08:33
yoda

Hoi

Dusanka: moest je deze week gaan bevallen wens ik je een goede bevalling toe ! Ik moet straks binnen om ingeleid te worden en ben sinds gisteren denk ik mijn slijmprop echt aan het verliezen ! Het is gelijk mijn regels zich aan het aankondigen zijn, slijmverlies dat lichtroze is en steeds donkerder aan het worden is ! Wie weet komt het nog spontaan op gang !

Groetjes en het beste

Yoda

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 13:50
Dusanka

Dag lieve Yoda,

Heel heel heeeeeeel veel succes vandaag en geniet van het wondertje wat gaat komen......!!!!

Hier alweer weeen en enkele dagen flink slijmverlies...ik heb goede hoop dat het vandaag/vannacht nog doorzet !!!!!

We spreken elkaar gauw weer he

Liefs en dikke kus
Dusanka

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 21:56
yoda

Hoi

Hopelijk ben jij nu ook terug mama geworden heb al gereageerd op een ander topic van inleiding, maar je kan ook naar de website gaan kijken http://www.kobecornelissen.be

Groetjes en tot later x

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 07:05
Dusanka

Hey Yoda,

Van harte met je prachtige mannetje !!!!
Je hebt het goed zwaar gehad he....pffffffffff..... aan de ene kant moet je maar blij zijn met alle medici van tegenwoordig....aan de andere kant...balen dat het zo heeft moeten lopen.

Hier nog helemaal niets...nog steeds hetzelfde...veel slijmverlies, vocht, beetje bloed en heftige weeen maar niet regelmatig...als er niets gebeurd word ik denk ik dinsdag of woensdag ingeleid..... ben er dus echt NIET blij mee zeker als ik jou verhaal weer lees maar ok...hij moet er toch uit he.....

Geniet van je wondertje meis

Kus
D

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 12:00
yoda

Hey

Het wil niet zeggen dat de inleiding bij mij zwaar was dat het bij jou moeilijk gaat zijn ( meestal heb ik altijd pech met zo een dingen ), wie weet valt het allemaal goed mee ! Ik ga in ieder geval duimen voor je en hoop snel nieuws van je te horen !
Geniet nog van de laatste daagjes volle buik want leeg is maar leeg !

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]