[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2007 @ 09:58 Lena | Hoi mama's, Zijn er mama's die ervaring hebben met de pil cerazette. Moet je die doornemen zonder een week tussen te laten? Of werkt die als een gewone pil? Ben nl 1 week gestopt en heb mijn regels niet doorgekregen. Volgende maand moet ik pas op controle bij de gyne. Groetjes, |
| 05/08/2007 @ 10:10 | Hoihoi! Ik heb ook een tijdje deze pil gebruikt. Deze pil heeft GEEN stopweek, dus moet je gewoon blijven slikken. Ik zelf had er niet echt goede ervaringen mee. Kreeg er hele onregelmatige menstruatie van die wel enkele weken duurden, ben nu op aanraden van gynaecoloog overgestapt op het spiraaltje: Mirena. Echt een aanrader.! |
| 05/08/2007 @ 10:56 | Dat zou kunnen, Evy. Nou ja, in ieder geval. Met het spiraaltje nu ook geen enkele bloeding meer. Wel relaxed. ![]() Ach, voor de 1 werkt dit, voor de ander dat.. ![]() |
| 05/08/2007 @ 18:03 Lena | Heb dus wel 1 keer zo'n week na de bevalling een bloeding gehad en dat was het. Een spiraaltje kan ik niet gebruiken omdat ik een staafje heb gehad en daar niet goed op reageerde en een spiraaltje heeft dezelfde hormonen. Ik vind het wel heel jammer omdat ik het pilslikken beu ben. Zijn er zo nog antieconseptie-ideetjes. |
[Reageer]

terug aan de pil