< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD sept '07 wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/10/2007 @ 10:02
annemiek

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Halloo...

@Marije, sjit hé!!! En wat moet je nog lang wachten! Ik hoop dat het voor jou gauw raak is daarna.

@Anna, Bedankt!

@Mariella: Nee na de vijfde positieve test kan ik het nog niet geloven!
Raar he, ik denk dat ik na de eerste echo pas echt het gevoel ga hebben!

Ik heb een heel opgeblazen gevoel en kleine steekjes in de onderbuik, voor de rest (afgezien van een beetje vermoeidheid) nergens echt last van.

Grtz annemieke

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 16:56
Mariëlla

Bij mij slaat ook de vermoeidheid toe. Tegenwoordig ga ik tussen 10 en 11 uur naar bed en dan ben ik echt aan het rekken.

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 15:49

Mariella, Annemiek, Anna en Siske; Hebben jullie al een afspraak gemaakt voor de 1e echo?!

Hoe voelen jullie je?

Hier niet veel nieuws.. Eigenlijk zou ik deze week en volgende week tot 3 uur werken ivm de vermoeidheid. Maar mn baas vroeg of ik vandaag tot 5 wil en morgen tot 12 uur. Nou vooruit dan maar. Maar doe t niet van harte!!

Gelukkig is mn baas niet op kantoor, dus kan ik lekker relaxed aan doen.. Hopelijk schiet de tijd een btje op.

Vanavond wil ik eigenlijk naar de IKEA, maar of dat gaat na zo'n lange dag. Ben erg snel moe..
We hebben 1 kamer gebombardeerd tot kastenkamer, dus wil er een inloopkast van maken.. Bij IKEA hebben ze altijd wel leuke spulletjes!

Verder nog geen MK te bekennen.. Word toch woensdag de curretage. Om 14 uur in het ziekenhuis zijn en aan het eind van de middag geholpen.. Onder volledige narcose, laat mij maar slapen!

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 20:54
annemiek

He Marije.. wat moet dat een naar gevoel zijn, wel de klachten geen zwangerschap!
Ik hoop voor je dat de ingreep een beetje mee valt en dat het heel snel raak is...

Hier vermoeid, gespannen borsten, moodswings... blahblah, de normale kwaaltjes..
De 19e mag ik naar het ziekenhuis, eigenlijk de 13e al, maar dat viel midden in een werkdag en was niet bij mijn vorige gyn, heb dus gevraagd of ik op een ander tijdstip (dag) mocht komen en of het bij mijn oude gyn mocht, dan kon ik pas de 19e... nou owkee...
Die ene week extra maakt dan ook niet meer uit he?

Grtz annemiekje

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 13:11
Anna

Online Status Stuur bericht
hai marije,
wat vervelent zeg dat je nog geen miskraam hebt gehad! veel sterkte bij de curretage hoor!!
ik heb al een echo gehad met 6 weekjes en die was goed! krijg nu 2 nov weer eentje en nu op dvd dus wel leuk!

gr anna

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 09:18
Anna

Online Status Stuur bericht
Is maar stil hier ... Hog gaat het met iedereen?
Met mij goed kwalen zijn bijna weg alleen nog vermoeidheid.
Zelfs nog maar heel soms misselijk ideaal!

xx anna

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]