< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » koperspiraal verloren bij maandstonden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
koperspiraal verloren bij maandstonden
05/08/2007 @ 22:08
Xylon

Online Status
Hoi iedereen
ik heb op 6 juni een koperspiraal laten plaatsen, zonder één enkel probleem. Ik voelde me echt fantastisch!
Op 3 juli werd ik dan de eerste keer erna ongesteld, en dat duurde een goede week. Helaas is de voorlaatste dag het koperspiraal meegekomen met het bloed.
Dan maar beslist om een maand gewoon condooms te gebruiken en dan zouden we wel zien wat we zouden doen...
Jammer genoeg blijven m'n maandstonden uit. Ben nu al een paar dagen over tijd... Mijn tweede zoontje is pas 6 maand, en het is niet de bedoeling dat we nog een derde kindje nemen... Ik weet me echt geen raad!!
Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 11:15
piglet78

Online Status Stuur bericht
Hoi Xylon,

Toen ik een koperspiraal heb laten plaatsen is mij verteld dat ik gedurende de eerste 8 weken ook gebruik moest maken van een ander voorbehoedsmiddel, omdat de spiraal in die weken nog niet erg veilig is.
Ik weet niet ofje dit hebt gedaan, maar het lijkt mij verstandig dat je contact opneemt met de HA.

Succes!
Groetjes Piglet
Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 17:31
Xylon

Online Status
Dag Piglet

wij hebben toen inderdaad ook onze extra voorzorgen genomen. Gelukkig was er gistermorgen goed nieuws: m'n
zijn eindelijk begonnen, na 8 dagen over tijd dus... maar mij hoor je nu niet klagen!!
Voorlopig ben ik nu terug aan de pil, want een hormoonspiraal zal waarschijnlijk ook verworpen worden door m'n baarmoeder.

groetjes
Xylon

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 12:30
jokske

Online Status Bekijk profiel
tis niet omdat je 1 keer je spiraaltje verliest dat je het de 2de maal ook hebt.
Ik ben mijn koperspiraal verloren na de 2de maandstonden.
Ik heb er een nieuwke laten plaatsen en zit er nu al meer dan 3 jaar in.
Héééééééééél tevreden!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]