[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2007 @ 22:08 Xylon | Hoi iedereen ik heb op 6 juni een koperspiraal laten plaatsen, zonder één enkel probleem. Ik voelde me echt fantastisch! Op 3 juli werd ik dan de eerste keer erna ongesteld, en dat duurde een goede week. Helaas is de voorlaatste dag het koperspiraal meegekomen met het bloed. Dan maar beslist om een maand gewoon condooms te gebruiken en dan zouden we wel zien wat we zouden doen... Jammer genoeg blijven m'n maandstonden uit. Ben nu al een paar dagen over tijd... Mijn tweede zoontje is pas 6 maand, en het is niet de bedoeling dat we nog een derde kindje nemen... Ik weet me echt geen raad!! Heeft iemand hier ervaring mee? |
| 09/08/2007 @ 17:31 Xylon | Dag Piglet wij hebben toen inderdaad ook onze extra voorzorgen genomen. Gelukkig was er gistermorgen goed nieuws: m'n zijn eindelijk begonnen, na 8 dagen over tijd dus... maar mij hoor je nu niet klagen!!Voorlopig ben ik nu terug aan de pil, want een hormoonspiraal zal waarschijnlijk ook verworpen worden door m'n baarmoeder. groetjes Xylon |
[Reageer]

koperspiraal verloren bij maandstonden

zijn eindelijk begonnen, na 8 dagen over tijd dus... maar mij hoor je nu niet klagen!!