[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 08:36 Ukkie2 | Hallo allemaal, Ik zit nu in de 19e week van mijn zwangerschap en ik heb af en toe last van pijn in mijn onderbuik. Ik ben als de dood dat het fout gaat, omdat mijn zus rond de 20 weken haar kindje verloren heeft, omdat haar baarmoeder het niet meer aanhield. Zelf heb ik al een miskraam meegemaakt, en wil dit niet nog eens! Maar heb dit niet voor het zeggen natuurlijk. Is het normaal dat je af en toe buikpijn heb? Ik moet wel zeggen dat ik het zaterdag onwijs druk heb gehad, en daarvoor had ik alleen pijn met bukken, en zitten. En nu ook eigenlijk weer. Ik moet 14 augustus naar de vk, en had al eerder gebeld. Toen zei ze dat het gewoon bandenpijn is of groeipijn... Zijn jullie het daarmee eens? Of denken jullie dat ik toch moet bellen om eerder te gaan? Het kindje is ok volgens mij, ik hoor het hartje elke avond (angelsound) en voel het bewegen, maar dit was bij mijn zus ook. Aan haar kindje lag het niet. Ik maak me ontzettend zorgen. Wie zou mij ff raad willen geven. Hebben bv nog meer mensen last van bandenpijn/groeipijn (gehad)? Hoop wat te horen! Gr Ukkie2 |
| 06/08/2007 @ 10:38 Ukkie2 | hai dames bedankt voor de antwoorden. Het zal ook wel bandenpijn zijn dan of groeipijn. En het maakt me echt geen reet uit dat ik pijn heb! Als met ukkie2 maar alles goed is! En blijft! Want ik wordt echt gek als het weer fout gaat! Gr ukkie2 |
[Reageer]

Buikpijn! Wie zou ff raad willen geven?