[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 11:45 nona | hoi hoi ik ga deze week langs bij de gyne om een spiraaltje te laten plaatsen.. maar wat ik me afvroeg.. je moet zo in een tussenkotje gaan waar je je kan omkleden.. maar is het de bedoeling dat je gewoon je broek en slip uittrekt en zo naar de onderzoekstafel gaat? het is met nooit duidelijk gezegd, en ik weet het nog steeds niet! voel me zelfs wat beschaamd erover! groetjes! |
| 06/08/2007 @ 12:00 Lieneke | Toen ik een keer voor onderzoek moest heb ik haar gewoon vragend aangekeken en toen ik d'r aandacht had heb ik d'r gewoon gevraagd: "moet ik daar alles uitdoen en dan bij je terugkomen?" en toen legde ze wel uit wat de bedoeling was (in mijn geval idd gewoon mijn broek en slipje uittrekken, naar de tafel lopen en erop gaan liggen). Vraag het maar gewoon, ze zijn wel wat gewend! Succes. ![]() |
| 09/08/2007 @ 20:00 Loes | Ja, in het hokje met gordijn kan je al je onderkleding uitdoen. Bij mij deed de gyn het gordijn even dicht. Alsof dat wat uitmaakt, als je er half bloot weer uitkomt. ![]() Wat ik je als tip meegeef: trek wat langers aan als bovenkleding. Dan hoef je neit met de billen bloot naar de tafel te gaan, dat kan dan wat bedekter. Een kort truitje lijkt me niet prettig. Ik doe dan maar een jurkje of tuniek aan, dan scheelt dat weer een heleboel bloot. |
[Reageer]

raadpleging gyne