Hoi Frops,
Mijn situatie lijkt helemaal niet op de jouwe, maar toch herken ik een paar dingen. Wij willen ook graag een eerste kindje maar aangezien mijn man per oktober een nieuwe baan heeft, willen we nog even wachten tot hij zijn proeftijd door is. Je weet immers maar nooit. Dus in theorie zouden we rond november/december kunnen starten. Maar... mijn zusje gaat trouwen in augustus 2008 en dat wil ik ook niet missen. Dus wordt het waarschijnlijk pas januari...
Ik herken wel het gevoel van: ik wil geen maand missen.
Wat bij mij wel helpt is als ik denk aan hoe leuk we het samen hebben. Hoewel ik enorm verlang naar een kindje van ons samen, vind ik het ook heerlijk om nu nog even samen te zijn. Misschien dat je daar wat bewuster van kunt gaan genieten? Ga samen even een heerlijk weekendje relaxen. Ik weet niet of je van Nederland of van Belgie bent, maar in Nederland heb je bijv. Sanadome. Daar kun je even heerlijk tot rust komen en echt samen genieten van het 'samen zijn'.
Het zal niet je verlangen naar een kindje wegnemen, maar je misschien wel laten beseffen dat je het samen ook nog steeds leuk kunt hebben en kunt genieten.
Ik vind het wel leuk om met je te kletsen hier. Stort je hart maar uit, zou ik zeggen