Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 14:56 | meisjesnamen Hallo, Ik ben zwanger en moet nu nog acht weken wachten op onze spruit . Ik had gedacht voor naam Charlotte meer kunnen jullie ons beetje helpen met nog enkele meisjesnamen of wat vinden jullie van die naam ? |
| 19/05/2008 @ 14:59 anonimus | Camille, Estelle, Louise, Pauline, Juliette, Leonie,... Bij ons wordt het een Eloïse |
| 20/05/2008 @ 13:48 | Onze dochter heet Amélie, op ons lijstje stond eveneens Charlotte, maar ook Delphine, Lorraine, Alexine, Eloïse, Louise, Noralie, Aurélie. Wij zijn zelf op zoek naar een passende jongensnaam voor ons adoptiekindje uit de Filippijnen. Iets wat past bij Amélie maar toch erg universeel is, zoals Alexander, Victor, Arthur,... Graag tips! |
| 20/05/2008 @ 15:54 Roja | 'Universele' jongensnamen: Sebastian, Lucas, Daniel, Manuel, William, Louis, Rafael, Vincent, Leon, Andreas, Laurens/Laurent/Lorenz, Maurits/Maurice, Marnic, Jonas, Jonah, Benjamin, Marius, Christian, Nathan, ... |
| 20/05/2008 @ 16:13 Myriam ![]() | Hallo, Onze dochter heet Valerie. Ons zoontje Cédric. Als Cédric een meisje zou geweest zijn, dan zou het een Charlotte geworden zijn. Groetjes Myriam |
| 20/05/2008 @ 17:50 laura1979 ![]() | Hoi, Ik moet eerlijk zeggen dat ik Charlotte een leuke naam vind, waarom dan nog een andere naam zoeken als je er al 1 in gedachten hebt. Groeten, Laura |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

franse meisjesnamen