< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » alleen inslapen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
alleen inslapen
21/08/2007 @ 19:05
nijntje

Hallo,
ik wou gewoon even vertellen dat we goed op weg zijn hoor,heb hem gisteren iets langer laten wenen ,was eigenlijk meer zeuren en na 10min sliep hij.
Vandaag heeft hij ook 2keer alleen ingeslapen zonder dat ik terug moest,eerste keer na 10min 2de keer na 5min ,goed hé.
Hij verliest wel zijn tutje als ik pas de kamer uit ben en beint dan te wenen,maar heeft zijn vuistje nu gevonden en zo valt hij in slaap.
s'Avonds laten we hem nog inslapen in ons armen,moeten het nu niet allemaal meteen afpakken hé.
Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 11:35
Runa

Online Status Bekijk profiel
Goh ik ben blij voor je dat het goed gaat! Uiteindelijk is goed inslapen heel belangrijk en ook wel een stuk minder vermoeiend voor jou. Ben nu bezig met de nachtvoedingen af te bouwen (werd voor hem een spelletje heel de nacht om het halfuur de borst vragen zodat hij lekker gezellig bij mama kon liggen) dus ben nu zelf ook weer met "slaaptraining" bezig. Bovendien ligt hij nu bij de grote zus op de kamer en dat maakt het extra spannend eh!

Veel succes ermee!

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 12:57
nijntje

Hallo,
ja 4maand al en nog veel nachtvoeding,het zal wel niet echt meer honger zijn als hij zoveel komt.
Zal nog moeilijker zijn voor jou ,want jij bent s'nacht iedere keer wakker gemaakt,gelukkig slaapt hij nu al mooi door,daar mag ik niet over klagen.
Ben blij dat hij nu alleen inslaapt,is ook gemakkelijker als hij dan even ergens anders slaapt,og naar de OM moet,is wel nog niet meteen,maar ik zie haar daar niet rondlopen met kindjes omdat ze niet zelf kunnen inslapen.
Allee veel succes met uw slaaptraining.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]