[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2007 @ 15:54 Viv | Hoi, Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb op 4augustus een test gedaan van 't Kruidvat. Die was duidelijk positief. Net was ik wat aan 't opruimen en kwam de test tegen. het streepje is verdwenen. De test streep staat er nog wel is dat normaal? ![]() |
| 09/08/2007 @ 16:11 sofie | Hallo, ik heb op de mijne gewoon een doorzichtige plakband geplakt , zodat er geen stof en vuil in kan komen. Groetjes |
| 09/08/2007 @ 16:30 Liz ![]() | Hoi! Bij mij was de test ook na een tijdje vervaagd (Kruidvat) dit is normaal! Als je hem wilt bewaren kun je er het beste kleurloze nagellak overheen doen! Groetjes Liz ![]() |
| 09/08/2007 @ 18:51 Sophie | Hallo, Heb ook een zwangerschapstest van het Kruidvat. Ook van mij is het streepje verdwenen! Jammer... Groetjes |
| 10/08/2007 @ 13:13 c-ke ![]() | Bij die test van Predictor blijft het bolletje mooi staan. Hij ligt nu al 11 weken in de kast en het bolletje is nog even mooi ingekleurd. |
| 20/08/2007 @ 20:13 Sas | hoi melissa.. ik was ook iemand die geen geduld had ..en teste een week voor mijn nod en jawel ik had al een heel licht streepje!!dus ik zou zeggen..waaarom niet...gewoon testen!! is hij niet verkleurd dan doe je hem de 25ste nog een keer,maar niet bij iedereen is er gelijk heel veel hormoon aanwezig,dus schrik niet teveel als niet zo is,want voor je nod testen betekend wel dat nog van alles mis kan gaan!!susc6 en laat ons effe weten hoe het is afgelopen!! liefs sas |
| 20/08/2007 @ 23:07 peewee9 ![]() | Hoi. Ik heb getest met clearblue, en die is nog net zo als toen ik het getest heb. (hoop dat het ook zo blijft) Liefs |
| 22/08/2007 @ 20:11 Sas | melissa al getest? ![]() |
| 22/08/2007 @ 20:40 weentje ![]() | als je de test wilt bwaren moet je doorzichtig nagelak ersmeren en dan blijven de strepen staan |
25/08/2007 @ 15:56 ![]() | Aan de banner te zien heeft ze getest hiihi. Wilma |
| 25/08/2007 @ 20:13 weentje ![]() | melissa een dikke proficiat ![]() |
| 08/09/2007 @ 16:08 Kim | Wat iss dat toch met die zwangerschapstesten van kruidvat???!!!! Ik heb afgelopen woensdag positief getest, en nu 4 dagen later is het streepje alweer weg.........! { |
08/09/2007 @ 21:39 ![]() | er kan een streep verwijnen hoor maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent e. Ik heb met een test van Delhaize getest van merk LIfe en staat er nog wel. |
[Reageer]

zwangerschaps test streepje verdwenen

Hallo,
..en teste een week voor mijn nod en jawel ik had al een heel licht streepje!!
{