[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2007 @ 08:39 inge | hoi Fempie eerst en vooral heel veel sterkte in deze moeilijke dagen het enige wat ik je kan zeggen (ik maakte het reeds twee keer mee, vorig jaar op 12 weken en dit jaar op 17 weken) is dat tijd de ergste wonden heelt vergeten doe je nooit, maar de scherpe kantjes gaan er een beetje van af, al kan je dat nu moeilijk geloven, ik weet het degenen die me dat zeiden op dat moment kon ik ook wel afschieten xxx Inge |
| 11/08/2007 @ 14:21 Neske ![]() | Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. Probeer je verdriet ook zeker niet te verdringen. Je moet jezelf de nodige tijd geven om dit trachten te verwerken. Grtjs |
| 12/08/2007 @ 13:47 Anne | Fempie, Ook ik heb 4 aug. een miskraam ehad met 5 weken. Het ergste van alles is dat we meer dan 30 maanden hebben moeten wachten alvorens ik eindelijk zwanger werd. Geen medische oorzaak gevonden. Mijn grote angst is dat het weer ruim 2,5 jaar gaat duren voor ik zwanger word. Dit jaar word ik 36... |
| 28/08/2007 @ 09:31 sofie | Hey meiden mag ik er bijkomen? Vorige week maandag bleek ik 5 weken zwanger te zijn na anderhalf jaar proberen. Nu gisteren was mijn HCG waarde maar 83 meer. Ik ga een spontane miskraam krijgen zegt dokter. De natuur zit ons duidelijk niet mee ![]() ![]() Mogen wij direct terug beginnen klussen na een mk? of moeten wij een maand wachten? |
| 05/09/2007 @ 10:30 sofie | zal ik zeker doen, dank u Fempie! ![]() |
[Reageer]

eerste miskraam...veel verdriet

... hij wil echter liever nog een maand of twee wachten voordat we weer zouden proberen zwanger te raken, hij wil er zeker van zijn dat ik goed hersteld ben...maar ik wil graag nu al weer herbeginnen...
maar we zullen wel zien...