< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » werking mirena-spiraaltje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
werking mirena-spiraaltje
12/08/2007 @ 22:39

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 16 dagen een spiraaltje ingeplaatst gekregen, nu had de gyn ons gezegd om nog 5 weken een condoom te gebruiken. Dit hebben we dan ook steeds gedaan, maar deze morgen is de condoom blijven zitten bij het terugtrekken.(sorry voor de details, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen).

Nu is mijn vraagje, vanaf wanneer werkt het spiraaltje? En mss wel het belangrijkste, zou ik zwanger kunnen zijn?

Ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen, want voor het ogenblik zit ik met mijn handen in mijn haar. Mijn hart zou dolgraag al terug een kindje willen, maar met mijn verstand weet ik heel goed dat ik dat niet zou aankunnen.

Groetjes
Flashken

Link naar deze reactie
12/08/2007 @ 23:25
Rachida

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
beste flashken,

ik heb 'n jaar geleden de mirena laten plaatsen. de gyn heeft mij nooit gezegd dat we in het begin met condoom zouden moeten vrijen, dit hebben we dus ook niet gedaan.

dus ik neem aan dat je niet zwanger zult zijn.

groetjes rachida

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 15:37
Vera

Ik kan me hierbij aansluiten, ook mijn gyn heeft mij hierover niets gezegd. Ik dacht zelfs dat in de bijsluiter staat de het vanaf dag 1 onmiddellijk veilig is. Wij hebben hier dus ook geen rekening mee gehouden en voorlopig toch nog geen tekens van zwangerschap ... zou me dus niet teveel zorgen maken hoor.
Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 17:07
W!zzy'82

Een Mirena werkt meteen. Ik heb de raad om een condoom te gebruiken niet gehad. Wij hebben dan ook geen gebruikt.
Mijn Mirena zat gisteren na de controle perfect op zijn plaat.

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 11:05
isabelita

Hallo,

Bij de plaatsing bij mij heeft de gyne gezegd dat als het spiraaltje onmiddellijk op de juiste plaats zit (en blijft zitten) het spiraaltje vanaf dag 1 veilig is, maar omdat er de kans bestaat dat het na de plaatsing nog zou kunnen verschuiven heeft ze mij de raad gegeven om nog 1 maand de pil verder te nemen (nam toen de pil).

Na de controle bleek dat alles op de juiste plaats zat.

Succes ermee

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 15:07

hallo

ik heb een koperspiraal dus daar zit niets in van hormonen en tegen mij is ook niets gezegt van condoom gebruiken. En mijn gyn zei dat ze allebei vanaf dag 1 veilig waren. Alle voor 99%. Zou me geen zorgen maken.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]