< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's en toekomstige mama's uit Tienen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's en toekomstige mama's uit Tienen
14/08/2007 @ 18:07
angel6t9

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi
Ben een mama van 2 en in verwachting van derde.
Begin juli nog een miskraam gehad. Normaal was mijn dr, dr riphaegen, maar dr verjans was van wacht. Hij heeft dus de curretage gedaan. Was ook van plan deze zwangerschap door hem te laten opvolgen omdat hij mijn verleden kent, maar nu las ik op dit forum negatieve commentaar over hem. twijfel nu toch hoor.

Maar start dit onderwerp vooral omdat we pas in Tienen zijn komen wonen (gekocht) en buiten mijn moeder en grootmoeder niemand ken in Tienen.

Zou graag de vriendenkring wat uitgebreider zien
Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 14:10
Tinne

Online Status Stuur bericht
hallo,
ik ben niet van tienen, wel van jodoigne en dat is net naast hoegaarden. ik heb geen familie in de buurt (ben west-vlaamse).
ik heb een zoontje van 2jr2m en een miskraam gehad midden juli, nog niet zwanger intussen.
ik ga naar de gyn in gasthuisberg leuven

Link naar deze reactie
01/09/2007 @ 00:13
Els

Online Status
Hallo,

Ikzelf woon ik Sint-Margriete-Houtem, maar ga binnen een maandje verhuizen naar Geetbets. Ben getrouwd sinds vorig jaar in augustus en toen we terugkwamen van huwelijksreis waren we plots al met zijn drietjes .
Ons Thibauke is nu bijna 4 maand en al een hele jongen. Het gaat jammer genoeg zo vlug (kon het niet geloven toen ze in het begin zeiden van "geniet maar het klein gaat er snel van af" - moet ze jammer genoeg gelijk geven), ongelooflijk hé hoe snel zo'n kleintje alles oppikt en leert. We mogen niet klagen met ons ventje (ik zeg altijd "moesten we niet moeten sleuren met flessen en koets, dan wisten we niet dat we een baby hadden") zo stillekes dat die is. Misschien een voorbode voor later .
Ikzelf ga naar een gyn in Leuven (H Hart - Van Overstraeten - een topmadam). In mijn familie gaat iedereen bij Riphaegen en de meesten zijn daar toch tevreden van. Alleen is ze een beetje koel. Over dokter Verjans zijn net zoals over dokter Donders de meningen inderdaad verdeeld.
Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Het hangt ook grotendeels van je zwangerschap af denk ik.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 10:03
Liesbet

Hoi, ikzelf ben van Bunsbeek. Ondertussen alweer bijna 7 maanden bevallen van onze derde spruit. Mijn gyn is Dr. Van den Bosch. Hij is echt ontzettend goed, neemt steeds zijn tijd en is supervriendelijk. Ik heb eigenlijk nog nooit iets slecht over hem gehoord.

Tja die derde was bij ons een verassing. Ik was al 3 maand in verwachting toen ze ineens op een echo opdook tijdens een nacontrole van de bevalling van de tweede. Het lijkt me leuk om meer mama's uit deze streek te ontmoeten.

Groetjes,
Liesbet

Link naar deze reactie
08/09/2007 @ 11:22
Tinne

amai, Liesbet, van een verrassing gesproken!

Els,
van overstraeten zou een echt goede gyn zijn! iedereen zegt het. Ben eens bij haar geweest voor een echo, en ze is heel kordaat en kent haar vak! maar ik ben er niet meer geweest omdat het zoooo moeilijk is een afspraak te krijgen bij haar. spijtig eigenlijk. ik verkies ook GHB boven HH

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 16:22
angel6t9

Hoi,

Hier ben ik nog eens, Tof om te zien dat er toch reactie komt op mijn oproepje. Ikzelf heb al zowat in heel belgië gewoont, maar nu eindelijk gekocht en van plan te blijven. het leven is nog niet aardig geweest voor mij, maar nu eindelijk op de gezegende leeftijd van "bijna" 30 begin ik het kleine lichtje aan het eind van de tunnel te zien. Heb 2 prachtige kinderen (geslacht verdel ik later, ivm een onderzoekje dat bezig is om dit te raden) ze zijn 8 jaar en 2 jaar. We zijn nu aan het aftellen tot de volgende NOD

Duimen jullie mee?
Hoop dat we elkaar wat beter kunnen leren kennen!

Groetjes Angel6t9
Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 16:26

natuurlijk duimen we mee

Hier trouwens ook zo eentje van bijna 30. Geboren en getogen in Tienen
Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 11:00
monja

hallo
mag ik erbij komen, ik woon niet in tienen maar in waanrode, en wel bevallen in tienen en denk er nu terug te gaan, heb een zoontje thomas van 2 jaar
en het volgende is op komst, heb al een afspraak gemaakt ook bij dr riphaegen, zij heeft mijn vorige bevalling ook gedaan en opgevolgd en was zeer kontent dus gaan we maar terug naar daar he

Link naar deze reactie
27/09/2007 @ 12:23
Tinne

Hallo,

ik ben pas zwanger van de 2e en ga terug naar GHB gaan.
Ik ken Tienen niet zo goed, en Leuven is niet zo ver en ik ben er al bevallen. Ik denk wel een kort ziekenhuisverblijf te nemen want rusten daar lukte me niet.

groetjes

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 13:24
Goedele

Hoi, ik ben van Tienen zelf. Ben bijna 6 maanden geleden in HH bevallen bij dr. Vandenbosch.

Liefs, Goedele

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 12:06
angel6t9

hoi,

ben blij te zien dat er zoveel reacties komen op mijn oproepje.

Goedele welkom trouwens.

hier nog steeds niet terug zwanger.

groetjes
Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 14:42
Elsi

Hallo
ik woon niet in Tienen, maar ik werk er wel. Ik woon in Tielt-Winge. Zoals je kan zien hebben we 2 dochtertjes en misschien komt er een derde bij, maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Ik ben 2x bevallen bij Dr. Verjans en ik ben er heel tevreden over. De eerste bevalling was heel zwaar en bij de tweede bevalling zat de navelstreng rond het halsje. IN beide gevallen heeft hij goed gereageerd vind ik. Ik weet dat er hier en daar over geroddeld wordt, maar ikzelf kan daar helemaal niet over meespreken. Ik voel me heel erg op mijn gemak bij hem. Hij is vriendelijk en hij neemt ook rustig zijn tijd, al zit de wachtzaal stampvol. Het belangrijkste is dat je u op je gemak voelt bij een dokter. Mijn ventje daarentegen, moet niets hebben van dr. Verjans, maar ja, dat hoeft ook niet hé ! Het is nu niet dat ik hem absoluut wil verdedigen hoor, maar ik wilde hier toch wel effe op reageren. Elke dokter zal wel voor- en tegenstanders hebben en als je juist iets negatiefs hebt meegemaakt met een bepaalde dokter, tja, dat moet je daar niet meer van hebben.

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 14:36
angel6t9

Hoi Elsi,

Ook welkom hier!
Wat een 2 lieve dochtertjes heb je daar!

Wij zijn terug aan het proberen na een miskraam in juli.
Was toen zwanger van een eeneige tweeling en het is op 11 weken fout gelopen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar we blijven proberen

Vele groetjes aan alle mama's en toekomstige mama's uit tienen en omstreken

Lesley
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]