[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2007 @ 00:13 Els | Hallo, Ikzelf woon ik Sint-Margriete-Houtem, maar ga binnen een maandje verhuizen naar Geetbets. Ben getrouwd sinds vorig jaar in augustus en toen we terugkwamen van huwelijksreis waren we plots al met zijn drietjes .Ons Thibauke is nu bijna 4 maand en al een hele jongen. Het gaat jammer genoeg zo vlug (kon het niet geloven toen ze in het begin zeiden van "geniet maar het klein gaat er snel van af" - moet ze jammer genoeg gelijk geven), ongelooflijk hé hoe snel zo'n kleintje alles oppikt en leert. We mogen niet klagen met ons ventje (ik zeg altijd "moesten we niet moeten sleuren met flessen en koets, dan wisten we niet dat we een baby hadden") zo stillekes dat die is. Misschien een voorbode voor later .Ikzelf ga naar een gyn in Leuven (H Hart - Van Overstraeten - een topmadam). In mijn familie gaat iedereen bij Riphaegen en de meesten zijn daar toch tevreden van. Alleen is ze een beetje koel. Over dokter Verjans zijn net zoals over dokter Donders de meningen inderdaad verdeeld. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Het hangt ook grotendeels van je zwangerschap af denk ik. Groetjes |
| 10/09/2007 @ 16:26 | natuurlijk duimen we mee Hier trouwens ook zo eentje van bijna 30. Geboren en getogen in Tienen |
| 16/10/2007 @ 13:24 Goedele ![]() | Hoi, ik ben van Tienen zelf. Ben bijna 6 maanden geleden in HH bevallen bij dr. Vandenbosch. Liefs, Goedele |
| 25/10/2007 @ 12:06 angel6t9 ![]() | hoi, ben blij te zien dat er zoveel reacties komen op mijn oproepje. Goedele welkom trouwens. hier nog steeds niet terug zwanger. groetjes |
[Reageer]

Mama's en toekomstige mama's uit Tienen

.
Het is nu niet dat ik hem absoluut wil verdedigen hoor, maar ik wilde hier toch wel effe op reageren. Elke dokter zal wel voor- en tegenstanders hebben en als je juist iets negatiefs hebt meegemaakt met een bepaalde dokter, tja, dat moet je daar niet meer van hebben.