< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil eind september

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil eind september
03/09/2007 @ 18:57
Els296

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oooh snuitje... Spijtig... Ik leef met je mee Wat spijtig... Ik heb nog nooit getest, maar ik kan me voorstellen dat je daar naartoe leeft. En dan ineens heb je een negatieve test leuk is anders...
Spijtig, hopelijk heb je volgende keer meer succes

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 21:01
Els296

How ook hier minder goed nieuws... Allé of goed... We zijn gestopt met ons pilletje en wie klopt er aan? De zijn binnengevallen. Goh even doorstaan en daarna terug volop klussen! Dan begint de cyclus weer opnieuw!

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 07:40
isje

Snuitje een dikke knuffel.
Die zenuwachtigheid en de ontgoocheling blijf bij een test vrees ik.
Telkens hoop je en als hij dan negatief is
Ik hoop dat je niet teveel negatieve moet hebben.

Els jij kan beginnen met het werk.

Wij moeten nu wachten. Ik vind die weken na de eisprong altijd zolang duren en ook pijnlijk. Mijn endometrioseklachten komen dan meer naar voor. Maar we blijven hopen.

Ik ga wat werken nu.

Groetjes,

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 08:57
snuitje

Hey meisjes,

dankje voor jullie geruststellende en troostende woordjes , het helpt toch want ik weet dat wij elkaar verstaan... niemand wacht graag...niemand heeft graag teleurstelling.

De avond van de test had ik het ook effe moeilijker, gewoon die teleurstelling, maar ik bekijk het nu gewoon weer nuchter. (zoals ik eigenlijk tot vorig weekend goed gedaan had, want ik zei steeds "ben niet zwanger, ben niet zwanger" en ik geloofde het toch... maar mijn man die zag allerlei symptomen in mij, en daardoor begon ik toch heel sterk te hopen en hem te geloven...) Ochja tis wel schattig van hem, hij is er meer mee bezig dan ik gedacht had...en dat vanaf maand 1, dat is toch een teken dat hij er ook echt klaar voor is (want ik ben er al 4 jaar klaar voor en hij niet.)

Na de test had ik direct spijt dat ik er ene gedaan had, maar nu ben ik blij...wie weet duurt het wel nog een aantal weken eer mijn lichaam op gang is gekomen en de doorbreken.
En als ik dan meer dan ne maand overtijd was ofzo dan liep ik misschien te zweven terwijl er niks is...
Dus, nu weet ik dat de hoop weg is...en kan ik gewoon rustig mijn leventje verder gaan zonder spanningen tot de er zijn en ik fijn aan ronde 2 kan starten.

Mijn man heeft al gezegd dat hij zijn supervisjes gaat bovenhalen volgende ronde !
En we gaan proberen om eens wat minder te vrijen, want nu doen we t ongeveer elke dag (niet omdat het moet, totaal niet)... maar de zaadkwaliteit is misschien wel minder daardoor zeggen ze mij he.
Dus om den dag maar n beetje moeite doen om de goesting te bedwingen

Hebben jullie dat ook zo fel na t stoppen van de pil?
Mijn man weet echt niet wat hem overkomt... ik loop hele tijd (of toch veel) aan dat te denken als ik hem zie...

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 09:03
Els296

Heb dat ook hoor snuitje! Hier ook enorm veeeeel zin . En als ik m'n knapperd dan zie, ja, dan is het hek helemaal van de dam!
Ach ja, om de dag is ook nog lang niet slecht Tis nog altijd meer dan de gemiddelde vrouw sex heeft Maar tis toch moeilijk hè zo wachten!
Hey Isje, nog even geduld, na die eisprong is het even afwachten!
Hopelijk binnenkort dames, hopelijk binnenkort...
Groetjes!

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 17:20
snuitje

Isje, voel je al iets? je NOD begint ook weer te naderen he?

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 14:34
isje

Hey,

Ik voel vanalles en niets.
Had me nochtans voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn omdat ik weet dat het toch niet zo vlot gaat. Arjen heeft drie jaar op zich laten wachten.
Maar het is sterker dan mezelf.
Gelukkig moet ik veel werken deze week zodat ik er minder mee bezig kan zijn.

Snuitje hoe is het bij jou? De nog niet doorgebroken?

Groetjes,

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 15:32
snuitje

Hey Isje,

nee nog steeds niets.... en ook niet op komst denk ik.

Zou ik nog eens testen?
Zo moeilijk.... het wachten begint me echt de keel uit te hangen, maar ontgoocheling wil ik niet na die eerste negatieve test... (stom van mij, want waarschijnlijk komen er nog veeeeel negatieve testen als ik altijd zo superlange cyclussen heb)

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 07:29
Els296

Hoi meiden!

Slecht nieuws, m'n cyclus is blijkbaar kort. Gisteren zijn de binnengevallen. Geen probleem hoor We beginnen wel gewoon met de tweede ronde van zodra ze uit het land zijn. Ben blij dat ik mezelf niet te gek heb gemaakt! Stond deze morgen op, zag het beetje bloed en zei tegen Steven 'geen schatje'. Die zei :"das nikske schat, ik oefen graag". Dus volgende keer meer succes!!! Volgende keer is 23/10
Ik duim voor jullie!!!

Groetjes
Els

[Laatst gewijzigd door Els296 - 28/09/2007 @ 07:37] - Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 11:20
snuitje

Oh Els, jammer dat je op bezoek hebt... maar idd, oefenen is ook fijn !
En wees blij met zo'n korte cyclus, heb je fijn extra snel een nieuwe kans !

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 08:40
snuitje

Hey Els,

zijn de al voorbij? Flink aant klussen misschien al? je groene zone nadert al snel zie ik op de banner...das wel t voordeel bij n korte cyclus he !

ik hoop ook dat mijn cyclus deze maand korter is...ne blauwe banner volledig is maar saai

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 22:55
Els296

Idd idd, volop aan het klussen. De zijn eindelijk uit het land. Ik hou me nu aan de 48 uur regeling. Blijkbaar helpt dit toch wel, maar toch, zo leuk vind ik het niet . Ik kan moeilijk van m'n ventje afblijven, maar als dat hetgene is om een te maken... Nou, daar heb ik alles voor over!

Hopelijk kan ik m'n banner snel aanpassen. Nee, ik kan me voorstellen dat zo'n lange cyclus echt niet leuk is. Je weet nooit wanneer je eisprong zal vallen, je weet nooit wat te verwachten en dan die onzekerheid Ik wens je succes meid! Hopelijk wordt hij korter!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 15:24
snuitje

Als ik mijn eisprong dit keer goed gevoeld heb (zoals ik hem vorige keer ook heel duidelijk voelde op dag 32), dan betekent het dat ik dit keer een cyclus heb van maar 32 dagen... komt dus al aardig in zicht !

even afwachten... dit keer heb ik geduld (omdat ik mijn banner heb laten staan op 48 dagen, misschien daardoor minder aant "wachten")

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 08:47
Els296

Hoi!
Heb net een ovulatietest gedaan. Ik had gisteren super veel steken in m'n onderbuik. Echt pijnlijk... En nu weet ik dus dat ik m'n eisprong eindelijk eens gevoeld heb!!! Dat betekent klusjes - time!!! We hebben gisterenavond al geklust, maar ik ga vandaag toch ook klussen voor alle zekerheid. Ik heb m'n man al verwittigd en die was uiteraard superenthousiast! Ik hoop zo dat het raak is, maar weet dat het wel niks zal zijn. Ach, we zullen wel zien!
Duim voor me meisjes!
Ik heb het nodig!

Groetjes
Els!

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 09:35
snuitje

wat zei de ovulatietest? eisprong of niet? ... ik

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 13:14
Els296

Ja hoor! Eisprong, zowel gisterenochten, als deze ochtend stond er een smiley... Dus klussen!!!

Bedankt hoor!
Ik duim ook voor jou!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 09:33
Els296

Aan m'n banner kan je het al zien, we zitten hier achter de computer met z'n tweetjes! Nu zwanger blijven! Maar dat zullen we dan wel zien!
Alvast aan iedereen bedankt om te duimen en nog veel succes!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]