Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2007 @ 17:20 snuitje ![]() | Isje, voel je al iets? je NOD begint ook weer te naderen he? ![]() |
| 01/10/2007 @ 11:20 snuitje ![]() | Oh Els, jammer dat je op bezoek hebt... maar idd, oefenen is ook fijn !En wees blij met zo'n korte cyclus, heb je fijn extra snel een nieuwe kans ! |
| 11/10/2007 @ 09:35 snuitje ![]() | wat zei de ovulatietest? eisprong of niet? ... ik |
| 11/10/2007 @ 13:14 Els296 ![]() | Ja hoor! Eisprong, zowel gisterenochten, als deze ochtend stond er een smiley... Dus klussen!!! Bedankt hoor! Ik duim ook voor jou! Groetjes Els |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Stoppen met de pil eind september

Wat spijtig... Ik heb nog nooit getest, maar ik kan me voorstellen dat je daar naartoe leeft. En dan ineens heb je een negatieve test
leuk is anders...
zijn binnengevallen. Goh even doorstaan en daarna terug volop klussen! Dan begint de cyclus weer opnieuw! 

, het helpt toch want ik weet dat wij elkaar verstaan... niemand wacht graag...niemand heeft graag teleurstelling.
!
. En als ik m'n knapperd dan zie, ja, dan is het hek helemaal van de dam!

En nu weet ik dus dat ik m'n eisprong eindelijk eens gevoeld heb!!! Dat betekent klusjes - time!!! We hebben gisterenavond al geklust, maar ik ga vandaag toch ook klussen voor alle zekerheid. Ik heb m'n man al verwittigd en die was uiteraard superenthousiast! Ik hoop zo dat het raak is, maar weet dat het wel niks zal zijn. Ach, we zullen wel zien!