Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 16:44 Musje ![]() | Nee, Johannesbroodpitmeel is ook los verkrijgbaar: dan heet het Nutriton. In AR zit al jbp-meel toegevoegd. Als je borstvoeding geeft dan maakt je een papje van wat water of afgekolfde melk en geeft dit voor en na de voeding. In de maag dikt het de melk in zodat het niet zo snel weer omhoog komt!! Ik zoek er even een linkje voor je bij. Kan echt reuze schelen!!! http://www.nutriciakind...d/nutrilon+nutriton.htm |
| 05/09/2008 @ 17:06 Musje ![]() | Hoi Nathalie, Elk uur voeden is geen probleem. Als je dit een paar keer volhoudt dan gaan je borsten vanzelf meer melk aanmaken en zal ze daarna weer langer tussen voedingen laten. Dit zijn regeldagen en komen elke zoveel tijd voor. Je kan je voorstellen dat hoe meer Lauren groeit, hoe meer voeding ze nodig heeft. Dat regelt ze op deze manier helemaal zelf. Je hebt altijd genoeg voeding zolang je maar aan Lauren overlaat wanneer ze gaat drinken. Heel handig (maar soms heel frustrerend omdat het lijkt alsof je de hele dag met een kind aan de borst zit... je erbij neerleggen en eraan toegeven zorgt ervoor dat het het snelst weer wat minder vaak wordt...) Afkolven is geen probleem, maar een flesje kan wel een probleem zijn. Hierdoor kan ze namelijk de speen en de tepel door de war halen. Het is namelijk een andere manier van drinken met een flesje. Beter is om bijvoorbeeld 20cc af te kolven (meer is niet nodig) en daar dan een paar schepjes jbp-meel doorheen te mengen. Met een lepeltje geef je haar dan 1 of 2 keer een beetje voor en na de voeding. Zo gaat het dus niet met een flesje en loop je geen enkel risico op verwarring. Mocht je nog meer vragen hebben over borstvoeding en reflux, dan mag je me altijd een prive berichtje sturen. Op http://www.borstvoedingsforum.nl vind je ook vaak goede berichten en ervaringen! |
| 05/09/2008 @ 21:13 Anke ![]() | Nathali, ik heb een hele goede ervaring met de Tommee Tippee fles. Die heb ik juist aangeschaft om het tegenovergestelde te krijgen, dat hij beter aan de borst zou drinken. De speen heeft de vorm van een moederborst, en de speen is ook korter dan bij een "gewone" fles, waardoor ze ook meer moeite moeten doen met zuigen. Als je dan je kindje in dezelfde houding houdt als met borstvoeding en je houdt de fles bij je borst, dan gaat het drinken beter. Ik weet bijna zeker dat het dankzij die fles is dat Jelte nu volledig bij mij aan de borst drinkt, want bij de "gewone" fles had hij zoiets van, dat is veel makkelijker dan de borst, dus geef mij de fles maar. Stardust, wat is een risico??? Ik denk dat overal wel een risico in zit... maar als je iets heel graag wil dan gaat het je ook lukken. Maar bedenk wel dat je nu al flink met je kindje bezig bent en er straks ook een hele pittige studie naast hebt terwijl je ook je kindje thuis hebt. Lobke heeft dan misschien geen opvang nodig, maar je moet die 2 wel goed kunnen combineren. En het geld, dat is maar tijdelijk, maar zet wel alles goed op een rij, zodat je straks niet in de problemen komt. Vraag ook even goed na hoe het zit mocht je de studie niet halen, in de verpleegkunde is het tegenwoordig zo, dat je je studie moet terug betalen als je stopt. Suc6 met het uitzoeken van alles. Heb net nog wat nieuwe foto's hierin gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM De laatste 7 foto's zijn van gisteren. En gisteren lachtte Jelte voor het eerst terug!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie wil ook graag een zomer-2008 kindje?

.