[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2007 @ 10:36 Isa | Ik heb dit al geplaatst bij een ander gedeelte alleen daar reageert niemand, misschien hier? We zijn bezig voor een tweede, alleen nu is mijn vraag vanaf wanneer kleurt je tepelhofrand donkerder? Sinds gisteren is die dus met 2mm breder geworden en die rand is donkerder dan de rest(heel duidelijk) me man was het opgevallen. Kan dit betekenen dat ik zwanger ben? Wat denken jullie? 2 dagen geleden had ik een dag met vlagen dat ik menstruatieklachten had, sávonds was het weer weg. Ik heb me laatste pil 28 juli ingenomen. |
| 16/08/2007 @ 14:25 Roosje | Bij mij werd hij al donkerder de week voor mijn nod. Ook had ik last van obstipatie en weinig tot geen afscheiding. |
| 16/08/2007 @ 17:13 saar | mijn tepelhof is nooit donkerder geworden, en toch heb ik een gezonde dochter op de wereld gezet hoor! het is bij iedere vrouw anders, maar het kan dus wel een teken van zwangerschap zijn! veel succes |
| 19/08/2007 @ 10:06 Rien | En bij mij is die pas donkerder beginnen worden toen ik al een goei 3 maanden zwanger was ... |
| 19/08/2007 @ 10:35 Mvr.Carlaa ![]() | Zo zie je het maar weer, Bij iedereen verschild het, de een in de tweede week de anderen de 3e maand, Of helemaal niet ![]() |
| 19/08/2007 @ 18:20 eenmama | Heb ook wel eens gelezen dat ze eenmaal donkerder, nooit meer licht worden! Tsja... dan wordt het lastig om voor de 2e keer te bepalen of je zwanger bent. |
[Reageer]

Wanneer tepelhof donkerder?