< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » test?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/08/2007 @ 11:39

Hoi allemaal

Ik ben hier nieuw en zoals jullie allemaal probeer ik samen met mijn vriend voor een kindje, nu al een paar maanden.
Ik ben nu een paar dagen over tijd,voel me soms misselijk,duizelig,moe en een raar gevoel in mijn onderbuik. Soms denk ik dat het niks is en gewoon mijn maandelijkse regels moet krijgen,maar dan 5 minuten daarna voel ik niks meer.
Is het normaal dat,als je zwanger bent je ook ast hebt van krampen en pijn in je onderrug?

Ik ben nieuw hierin dus graag een beetje hulp,want we kijken er echt naar uit!Zou ik een test durven halen,de andere keren waren een teleurstelling.

Sasha
Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 13:31
sitara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi sasha,

Krijg je altijd je menstruatie rond dezelfde periode of scheelt dat soms ?
Heb je last van pijnlijke borsten (surtoe wanneer je de trappen afloopt) ?

Ik zou zeggen : wacht nog een paar daagjes af (tot ca. 10 dagen na NOD) en doe dan een thuistest.

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 10:54
sasha

Online Status
Hoi Hoi

Ben gisteren naar de dokter geweest en heb dan toch een thuis test gedaan en.... er verscheen een roze bolletje in het midden, dit wil dus zeggen dat het gelukt is...niet?
Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyneacoloog dus dan weten we het met zekerheid!!
Ben nu al super blij maar probeer mezelf toch wat in te houden moest er iets mislopen..
Daar heb ik wel schrik voor!!

Sasha
Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 11:36
sitara

Hi sasha,

Alvast proficiat hoor !

Hoeveel dagen ben je al over tijd ? Je hebt wel geluk zeg dat je al zo snel bij je gynaecoloog terecht kan. Ik zal voor je duimen enne .... maandagmiddag ga ik voor het eerst naar m'n gynaecoloog voor 'n inwendige echo. Dan zal ik 10 weekjes ver zijn.

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 11:57
marjoontje

hoi meid.

van harte gefeliciteerd.

het gevoel dat jij je maandelijkse regels hoord ook bij een beginnende zwangerschap,ik had hier ook behoorlijk last van en het is na een aantal weer weer over gegaan.
je hebt die buikpijn omdat je baarmoeder meer door bloed is,en het eitje zich aan het in nestelen is.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 12:37
Mvr.Carlaa

Online Status Stuur bericht
Hey Sasha,
Ik heb dat ook, Steekjes in me onderbuik paar krampjes
En wit vloed best veel, Last van me rug en hoofdpijn,
Mijn NOD is de 22e, Moet ik even wachten?
Want ik heb maandag de 20e een afspraak bij de dokter?
of kan ik dan nog niet testen?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]