[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2007 @ 11:39 | Hoi allemaal Ik ben hier nieuw en zoals jullie allemaal probeer ik samen met mijn vriend voor een kindje, nu al een paar maanden. Ik ben nu een paar dagen over tijd,voel me soms misselijk,duizelig,moe en een raar gevoel in mijn onderbuik. Soms denk ik dat het niks is en gewoon mijn maandelijkse regels moet krijgen,maar dan 5 minuten daarna voel ik niks meer. Is het normaal dat,als je zwanger bent je ook ast hebt van krampen en pijn in je onderrug? Ik ben nieuw hierin dus graag een beetje hulp,want we kijken er echt naar uit!Zou ik een test durven halen,de andere keren waren een teleurstelling. Sasha |
| 17/08/2007 @ 10:54 sasha | Hoi Hoi Ben gisteren naar de dokter geweest en heb dan toch een thuis test gedaan en.... er verscheen een roze bolletje in het midden, dit wil dus zeggen dat het gelukt is...niet? Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyneacoloog dus dan weten we het met zekerheid!! Ben nu al super blij maar probeer mezelf toch wat in te houden moest er iets mislopen.. Daar heb ik wel schrik voor!! Sasha ![]() |
[Reageer]

test?