[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2007 @ 17:09 sabientje76 | Hallo!! Ik ben Sabine, 30 jaar jong, "stiefmama" van Thomas en meter van Merel en Annigje. In september start ik met het geven van Janbibejan - demonstraties...heerlijk mooi houten speelgoed en decoratiemateriaal voor kinderen van 0 tot ... jaar. Ik ben hiervoor op zoek naar een aantal "startparty's" waarbij ik de gastvrouw al meteen een kortingsbon van 10 euro mag schenken, bovenop de gewone korting op de verkoop van jouw party en het gastvrouwgeschenk!! Niets dan voordelen dus voor jou!! ![]() Ken je een aantal vriendinnen, zussen, schoonzussen, oma's, buren of noem maar op die je kan uitnodigen bij je thuis voor een gezellige home party? En wil je mij helpen starten? Ik kom graag bij je langs...Limburg, Vlaams-Brabant, Antwerpen genieten mijn voorkeur qua afstand...maar alles is bespreekbaar!! Ook de kinderen zijn natuurlijk welkom op zo'n party, zij mogen al meteen het ganse demopakket de avond zelf uitproberen Neem vrijblijvend contact met me op...je krijgt er beslist GEEN spijt van!! Groetjes, Sabine Sabine Brans 0475/44.14.10 brans.sabine@skynet.be |
| 16/08/2007 @ 20:14 wendy | hey sabine, hoeveel mensen moet ik uitnodigen voor zo een party. mijn voorkeur gaat zowiezo uit naar houten speelgoed. maar ik ken niet zo heel veel gezinnen die kinderen hebben. ik ben alvast wel geïntereseerd in verdere informatie. hebben jullie misschien een site? mijn email is: wenkelove@hotmail.com hopelijk hoor ik snel iets van je. groetjes |
| 17/08/2007 @ 08:27 | Mailtje... Hoi Wendy, ik heb je zonet een mailtje gestuurd met wat meer info en een antwoordje op jouw vraag .. Laat gerust nog maar iets horen als je nog vragen moest hebben en/of als je een afspraakje wil maken!! Tot dan! Sabine |
[Reageer]

Mama's voor speelgoeddemonstratie