< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » aan alle lieve mama's

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/08/2007 @ 19:04
pooh-beer

hallo lieve mama's

wij zijn op zoek naar een lieve eiceldonor tussen de 25 en de 35 jaar.

Dit is een beetje ons verhaal.

Wij zijn een koppel van 25 jaar en zijn nu al bijna 2 jaar gelukkig getrouwd.

Toen ik een vijfjarig meisje was kregen we te horen dat ik groeihormoon tekort had en dat ik een behandeling ging
moeten ondergaan ervoor, we hebben dat dan nog achterwege gelaten totdat ik op een gegeven moment gepest werd op school dat
het niet meer schoon was zeiden mijn ouders we gaan haar laten behandelen om dat gepest te laten stoppen en ons dochter
een normale gestalte laten krijgen.
Bij de test bij de endocrinoloog kwam uit dat ik het syndroom van turner heb.
Dat houd in dat ik in eerste instantie groeihormoon tekort heb waarvoor ik behandeld geweest ben met spuitjes 3 jaar
en wat een heel goed resultaat gegeven heeft ben 15 cm boven mijn lengte geraakt van hetgeen ik maar zo worden zonder
spuitjes.
Maar het geeft ook als probeem dat door de turner mijn eierstokken verdroogd zijn en wij geen kans hebben om normaal
zwanger te geraken enkel en alleen via eiceldonatie want mijn baarmoeder is uitstekend.

Momenteel zijn we dus op zoek naar een lieve vrouw die ons eventueel zou willen helpen en eiceltjes doneren.
Wij zijn momenteel in behandeling in uz gent maar staan op de wachtlijst en die is ontzettend lang tenzij we iemand kunnen
vinden die ons erbij wil helpen komen we vooraan de lijst te staan.

Het is echt mijn enige droom in mijn leven om mijn man toch een kindje te schenken en een
gewoon gezinnetje te kunnen zijn!

Wij zouden jullie eeuwig dankbaar zijn !

geïntereseerden mogen altijd voor uitleg en info mailen naar pooh.be@hotmail.com

met vriendelijke groeten
pooh-beer

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 09:51
stefanie vandevijvere

Online Status
hallo ik heb en nichtje met het zelfde probleem als jij ze is nog maar 12 jaar . ze weten het nog maar 2 weken dat ze het zelfde heeft als jou en nu weet ze ook alle zeker dat ze geen kindtjes zou kunnen krijgen . dat is raar het komt maar zelden voor. ik vindt het jammer voor jou dat je geen eicellen hebt. mensen die zo achter een baby verlangen moeten dan zo lange weg afleggen . is die wacht lijst in gent dan zo groot? en wat hou dit dan eigenlijk in een eicel doner te zijn? groetjes stefanie

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 11:14
lisa

Online Status
Ik wil je heel veel succes toch even wensen.
Ik heb het hier al eens met mijn man overgehad, maar mjin man vind het geen fijn idee als ik of hij aan dit soort dingen mee zou doen.
Is er echter geen familie van je die je zou kunnen helpen.
Ik heb bijv een zus, waar ik zonder enige discussie het wel zo voor zou doen (dan heeft mijn man toch echt even niks te zeggen). Of nichtjes ofzo?? Misschien moet je het meer daar proberen?
Heel veel succes en ik hoop dat jullie kinderwens snel uit mag komen!
groetjes lisa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]