< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Tips gevraagd

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/08/2007 @ 14:30

Online Status Stuur bericht
Hoi allemaal!
Wij zijn ongeveer 1 maand gestopt met de pil en hopelijk schieten we snel raak!

Graag had ik van de meer ervaren dames tips gekregen waar je het best op let als je zwanger prob. te worden.

Zijn er dingen die je best wel/niet eet en zo van die dingen?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 14:38
ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi inge,

Eerst en vooral kan je het best folium beginnen te nemen. dit voorkomt spina bifida (open ruggetje) in het begin van de zwangerschap. Het beste is dat je dit neemt voordat je zwanger bent. Je kan dit gewoon halen bij de apotheek.
Ik heb me ook toen laten testen op toxoplasmose (en als je dan geen antistoffen ervoor hebt, dan mag je geen rauw vlees,... eten als je zwanger bent)

Maar de beste tip die we je kunnen geven is klussen, klussen en klussen
Dus go fot it!

Groetjes
ann

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 14:53
Ellen'tje

ja idd klussen klussen klussen
MAAR toch er niet te veel mee bezig zijn

je hoort meer en meer verhalen van mensen waar ze jaar bezig zijn en ze het opgeven en hup ineens zwanger zijn

dus probeer je te ontspannen !

succes!

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 16:21

Merci voor de reacties!

Is het normaal dat ik zo verschrikkelijk moe ben????

[Laatst gewijzigd door Inge - 17/08/2007 @ 16:22] - Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 16:22
Daantjeh

hallo,

ja ja klussen is natuurlijk het aller belangrijkste!!en wil je de meeste kans op het benutten van je vruchtbare dagen klus dan om de dag of om de twee dagendan heb je eigenlijk altijd 'vers'zaad bij je mocht je eisprong plaatsvinden, dan moet je daar natuurlijk wel zin in hebben
en anders even proberen te ontdekken waneer je vruchtbare dagen zijn en rond die dagen iets vaker klussen,maar even voor de duidelijkheid als je normaal gesproken 3 maal per week vrijt is dat goed!!!

en idd alvast beginnen met foliumzuur,dit helpt je niet om eerder/sneller zwanger te raken maar is wel erg goed voor je mocht je zwanger worden!!je kunt dit ook bij de drogist kopen bv kruidvat(in nl)

en verder wat ellen zei probeer er toch niet teveel mee bezig te zijn en probeer ook te vrijen om het vrijen en niet alleen omdat je graag een kindje wil, want dan is de lol er ook snel af!!!

voor je dat het snel raak mag zijn!heel veel succes!!

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 16:24
Daantjeh

zie net dat je ook post!!

kan van alles zijn he,moeilijk hoor!!

ik weet niet waneer je je laatste menstruatie hebt gehad?
het kan zijn omdat je lichaam zijn eigen werk weer moet gaan doen maar het is ook een zwangerschapsverschijnsel!!!

xxx

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 16:36

Ik ben nu ongesteld, en ik voel me een waterval van bloed !
Al 4 dagen zo verschrikkelijke bloedingen!
Had ik tijdens de pil nooit!
Max een dag of 2 en was er van af, maar nu!!!
Amai, …..

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 20:59
Hilde

Hoi Inge,
dan zijn je natuurlijke ms veel heviger dan de opgewekte ms.. Ik ben om die reden met de pil begonnen toen ik 15 of 16 was, neem nu hormoonplakkers (nog anderhalve week hiephoi!), hou dus mn hart vast voor de eerste natuurlijke ms :s. Maar denk eraan, tis voor het goede doel hè ;-). Probeer maar genoeg te rusten, nurofen helpt bij mij ook goed als de krampen niet meer te houden zijn. En zorg dat je genoeg ijzer binnenkrijgt, want met zoveel bloedverlies is het niet vanzelfsprekend dat je ijzergehalte op peil blijft. En die vermoeidheid, dat herinner ik me nog, was idd erger dan tijdens de pil.. Tzal hopelijk wel niet meer lang duren als je ze al 4 dagen hebt. En daarna kan er weer een eitje springen ;-) Succes!

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 10:14

Zo fijn en lief die reacties!!!
Vanmorgen de fijne ontdekking gedaan dat ze vanbinnen de kraan wat hebben dicht gedraaid

Ben idd ook bezig met die pillejtes voor open rugje tegen te gaan, zou bloedonderzoek nu al nodig zijn???
Hebben net een klein katje en dat zou blijkbaar ook niet zo heel goed zijn??
Maar als ik men ventje plots hoorde zeggen tegen "Duvelken" -zo noemt onze kleine kater- "Kom eens hier bij de papa" Smolt mijn hart!!! Dat kwam er zo uit, recht uit zen hart en ik wist, mijn groot ventje is er klaar voor!!!
Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 11:00
lorie

hallo iedereen

ik ben vorige maand gestopt met de pil en zit dus in mijn eerste maand dat ik alles een beetje moet terug leren kennen zonder die pil.ik zit normaal in mijn vruchtbare periode, wie weet...
ik neem ook al foliphar tegen open ruggetje..

@ inge: weet je of je immuun bent tegen toxoplasmose? indien nie, dan kan je dat laten testen in uw bloed eens. dat is normaal geen probleem hoor een katje, het enige wat uw ventje zal moeten doen in plaats van jij zijn de uitwerpselen van haar wegdoen uit haar bakje indien je niet immuun bent. maar op google vind je veel info als je eens toxoplasmose intikt. als je niet immuun bent mag je enkel nie in aanraking komen met uitwerpselen van een poes, je mag ze zoveel aaien als je wil. wel opletten wat je gaat eten. ik ben ook nie immuun en hebben een poes
groetjes

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 10:25

Hey,
Ik denk dat ik best eens een afspraak maak dan voor een bloedonderzoek te ondergaan!

Heb je mss een site waar je info kan vinden over wat wel in wat niet eten?

Thx
I.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]