< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » buikje...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/08/2007 @ 11:32
Jolanda

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw...en vind het nog wat onwerkelijk om op een site voor zwangeren te zijn.

Ik wilde jullie eens vragen tot hoelang jullie je buikje konden verstoppen.
Wij willen wachten met vertellen tot ik zoŽn 12 weken ben, maar nu met nog geen 6 weken kan ik het al bijna niet meer verstoppen. Is dat normaal??

Alvast bedankt voor het reageren!

Jolanda
[Laatst gewijzigd door Jolanda - 19/08/2007 @ 11:32] - Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 11:52
anais

Dag Jolanda,

Proficiat met je zwangerschap!

Ik zit vol ongeduld af te wachten, ik moet normaal vandaag ongesteld worden..
Het is mijn 2de maand dat ik geen pil neem, hoe lang heeft het van u geduurd?
Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 12:12
Jolanda

uuhhmm.....dat wil je niet weten.....
Het heeft zoŽn 7 jaar geduurd...

Ik zal voor jou duimen dat het nu raak is!!
Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 12:17
peewee9

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Gefeliciteerd allemaal!!!
Bij mij kun je het ookal zien, maar ik denk ook dat het van je figuur afhangt. Ik heb een smal middel, en die accentueer ik altijd qua kleding. Dus ik draag nu ietsje wijdere kleding, want het valt wel op!
Liefs

Ps ik zal voor je duimen .......

[Laatst gewijzigd door peewee9 - 19/08/2007 @ 12:18] - Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 15:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Jolanda,

Ik wil ook wachten tot in 12 weken ben om het te vertellen, maar is inderdaad moeilijk, vooral omdat het zomer is. Als je in de winterperiode je eerste 12 weken doorsparteld, dan kan je dat gemakkelijk verstoppen met lange, dikke pulls.
Bij mij zag je het ook vrij snel hoor, hangt ad van persoon tot persoon. Zelf probeer ik het te verbergen door iets ruimere en langere t-shirts te dragen.

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 76 weken en 2 dagen zwanger (190.97% ver), nog 36 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 16:57
weentje

hoi meiden
ben ook zwanger van ons eerste kindje
eindelijk na 3,5 jaar en een 2e icsi

ook ik heb eigenlijk al een klein buikje schrok er wel even van hoe snel dat kan gaan

jolanda je hebt r ook lang over gedaan he

wens iedereen sucses toe

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 20:25
Sas

hoi..

officeel kun je het pas zien tussen de +/-12 en 16 weken..

dan komt n.l de baarmoeder steeds meer boven de schede uit!!
maar ook bij mij kwam het ook wel eerderkomt ook doordat je organen steeds meer verplaatsen naar boven en je kan ook wel iets meer opgeblazen voelen als normaal en dan lijkt je buik ook alveel erger als dat het is...

liefs sas
Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 20:33

Proficiat allemaal,

wil gewoon even zeggen dat het van zwangerschap tot zwangerschap afhangt. Bij mijn eerste viel het niet zo snel op, bij de tweede was er na 9 weken ook nog niets te zien (is een miskraam geworden) maar bij mijn huidige zwangerschap was het heel snel te merken. Gewoon niets van aantrekken en geniet van je buik. Trouwens, een zwangere buik is toch mooi? Ik ben telkens heel fier geweest op die van mij.

Veel succes met jullie zwangerschap!
Ann
Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 22:26
Jolanda

Ohja, begrijp me niet verkeerd, ik geniet enorm van mijn buikje!! Alleen wil ik nog niet dat iedereen het weet.
Komende donderdag de eerste echo...als dat goed is dan vind ik het niet erg meer...dan mag iedereen het weten!
Graag zelfs, dan kan ik ermee gaan pronken..

Dank voor de reacties!!

Jolanda
Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 09:37
saartje79

Hallo,
ik heb het gevoel dat ik het vanaf gisteren niet meer kan verbergen. Heb normaal maatje 38, maar ben niet super getailleerd. Nu doe ik al een 2-3weken een kleedje over een broek, en losse truitjes aan. Gelukkig zijn lange T-shirts en truitjes momenteel mode...
Maar heb sinds gisteren ook echt een speciale jeansbroek aan. Kon al enkele weken alleen mijn grootste jeansbroeken aan doen, en ineens kan ik ze niet meer verdragen. Ze passen nog wel, maar de band irriteerd me aan mijn onderbuik. Misschien dat ze wel terug passen als de baby wat stijgt (laag model broeken).
Ik heb 30/8 een nekplooimeting, en dan mag iedereen het weten, maar denk niet dat ik het nog 1.5weken volhou...

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 07:55
Jolanda

Nog even aan Weentje..

Wij hebben er inderdaad ook lang over gedaan.
5 x IUI en 3x IVF heeft niet gebaat....nu een jaar of 5 later ineens spontaan zwanger!!
Bizar niet?? :-))

Vandaar mijn trots op mijn buikje, maar ook de angst dat dit bizarre wonder ons weer ontglipt. Duimen!!!!!

Jolanda
Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 11:35
weentje

jolanda das dan echt een mooi wondertje zeg

ik ben zelf nu na 3,5jaar en een 2e icsi zwanger

ik ben zelf ook nog erg bang dus snap heel goed hoe je je voelt

http://www.onstoppertje.punt.nl

[Laatst gewijzigd door weentje - 22/08/2007 @ 19:00] - Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 16:24
kleintje

Allemaal gefeliciteerd...fijn dat jullie na zoveel teleurstlellingen en inspanningen ook zwanger mogen zijn...echt super

Wat dat buikje betreft...het hangt idd erg af van je eigen figuur, maar ook of je al kinderen hebt...de huid is dan al opgerekt geweest en dus hebben je ingewanden wat meer speelruimte....

Ik heb ook al een klein onderbuije.Mijn spijkerbroek zit me te strak...Ik probeer het ook pas te vertellen rond de 10-12 weken....maar of me dat lukt....

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 16:45
saartje79

wat ik voroal raar vond, was dat ik de dag na de test mijn broek niet meer kon verdragen. Dit heeft dan een paar dagen aangehouden en was dan weer een week of 2 weg. En vanaf week 7-8 moest ik echt de los-ste broeken uit de kast opdiepen

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 18:28
Jolanda

Saartje, dat had ik inderdaad ook....meteen kon ik mijn spijkerbroek niet meer verdragen....het is bij mij nog niet opgehouden maar wie weet.
Het is mijn eerste zwangerschap dus mijn huis is niet opgerekt en ik ben vrij slank.
Het is echt al een bol zwangerbuikje, dat vanaf onder meteen bolt...wel gaaf!! :-))

Jolanda
Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 19:01
weentje

ik heb het hier eigenlijk ook me buik is vrijsnel veranderd kan ook al het een of ander niet meer aan omdat het drukt op me buik wist niet dat het zo snwl kon gaan

http://www.onstoppertje.punt.nl

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 13:15
rallyrijdster

Online Status Bekijk profiel
Hallo dames

Hehe ben ik gelukkig niet de enigste..Ik ben nu 5 weken zwanger van nummer drie maar ook ik heb al een klei onderbuikje en broeken waar ik normaal nog een riem om hee moest kan ik nu zo aan maar dan nog zitten ze niet echt lekker...maar ik ga het niet verbergen hoor...Iedereen mag weten dat ik zwanger ben en daar na de eerste schrik behoorlijk van aan het genieten ben. Mijn ouders en schoonouders weten het al en een aantal vrienden..Als ik donderdag 6 september voor de echo ben geweest en het is goed dan mag van mij part de hele wereld het weten tot die tijd doe ik er gewoon niets aan en laat het aankomen op dat ik ben aangekomen..hihi en ik snoep helemaal niet moet er niet eens aan denken...

Greetz Marja

Vermoedelijke bevalling op 30/04/2009.
Al 17 weken en 3 dagen zwanger (43.84% ver), nog 22 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]