[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2007 @ 12:12 Jolanda ![]() | uuhhmm.....dat wil je niet weten..... Het heeft zoŽn 7 jaar geduurd... Ik zal voor jou duimen dat het nu raak is!! |
| 19/08/2007 @ 20:25 Sas | hoi.. officeel kun je het pas zien tussen de +/-12 en 16 weken.. dan komt n.l de baarmoeder steeds meer boven de schede uit!! maar ook bij mij kwam het ook wel eerder komt ook doordat je organen steeds meer verplaatsen naar boven en je kan ook wel iets meer opgeblazen voelen als normaal en dan lijkt je buik ook alveel erger als dat het is...![]() liefs sas ![]() |
| 19/08/2007 @ 20:33 | Proficiat allemaal, wil gewoon even zeggen dat het van zwangerschap tot zwangerschap afhangt. Bij mijn eerste viel het niet zo snel op, bij de tweede was er na 9 weken ook nog niets te zien (is een miskraam geworden) maar bij mijn huidige zwangerschap was het heel snel te merken. Gewoon niets van aantrekken en geniet van je buik. Trouwens, een zwangere buik is toch mooi? Ik ben telkens heel fier geweest op die van mij. Veel succes met jullie zwangerschap! Ann |
| 21/08/2007 @ 11:35 weentje ![]() | jolanda das dan echt een mooi wondertje zeg ik ben zelf nu na 3,5jaar en een 2e icsi zwanger ik ben zelf ook nog erg bang dus snap heel goed hoe je je voelt http://www.onstoppertje.punt.nl |
| 22/08/2007 @ 19:01 weentje ![]() | ik heb het hier eigenlijk ook me buik is vrijsnel veranderd kan ook al het een of ander niet meer aan omdat het drukt op me buik wist niet dat het zo snwl kon gaan http://www.onstoppertje.punt.nl |
[Reageer]

buikje...

komt ook doordat je organen steeds meer verplaatsen naar boven en je kan ook wel iets meer opgeblazen voelen als normaal en dan lijkt je buik ook alveel erger als dat het is...