Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2007 @ 18:26 sigri ![]() | hoi, Poppie is niet mijn ding . Daan & Fien Daan & Hanne Daan & Emma Groetjes, sigri |
| 03/09/2007 @ 22:35 Viva | Hey Poppie is op zich orgineel en klinkt wel leuk maar hoogst waarschijnlijk zal je je kunnen verwachten op heel wat varianten als je dochtertje school begint te lopen, wat misschien toch niet zo leuk gaat zijn voor haar. Met Marieke zal je alvast wat veiliger zijn denk ik, uiteindelijk vinden ze op alles wel wat ![]() Wij hebben zelf voor Alyshia of Axel gekozen, afhankelijk van wat het geslacht gaat zijn. De namen hebben we reeds meer dan een jaar en ik ben nog maar 13 weken zwanger ![]() Als je toch nog steeds op zoek bent naar dat wauw gevoel, er bestaan heel der sites vol met namen, je wordt er gewoon gek van maar je vind mss wel wat ![]() groetjes Viva |
| 04/09/2007 @ 12:39 | hey, zag waar je moiete mee hebt. Wij hebben ook heel lang gewacht en plots zei iemand op een vergadering een naam en daar was het: het waauw gevoel. we hebben onze zoon joppe genoemd. marieke vind ik heel mooi, een vriendin van ons heeft haar dochter roos-marie genoemd en dat vind ik nog mooier. veel succes kim en joppe |
| 04/09/2007 @ 20:18 Lisa | Ik vind de naam Poppie wel leuk (klinkt heel speels) maar ik vind Pippa nog leuker en misschien wel een meer 'officiële' naam? nog veel succes! |
| 05/09/2007 @ 16:26 Ingrid van der Ven | wat ik belangrijk vind is als je dochter later volwassen is, dat ze haar naam dan met trots uit kan spreken. Hoop niet dat ik mensen nu boos ga maken, maar een man van 30 die zich voor moet stellen als "Boy" of een vrouw die zich voor moet stellen als "Poppie" vind ik heel raar... Succes met het zoeken naar die ene naam... groeten, Ingrid |
| 06/09/2007 @ 10:46 wendy | Daan & Denise vindt ik wel mooi klinken!! Succes! |
| 06/09/2007 @ 13:38 l | Ik ken een vrouw van 28 die Poppie heet en op de een of andere manier neem je die naam toch niet serieus. Ik vind Sylvie, Pip, Noor en Julie erg mooi. |
| 10/09/2007 @ 18:22 | ik vind poppie niet zo'n mooie naam,maar hier enkele suggesties marie emma joya noa rune lore lena silke sara nona loola sien fien manon ella mano merel jenna jozefien frauke/fraukje sofi lotte/lotje liv elle roos sanne lize laura emmy elfje antje febe semma kira ik hoop dat je hier iets aan hebt!! ![]() |
| 10/10/2007 @ 19:37 mamama ![]() | Wij zijn momenteel weg van "Esther", maar dat kan nog heeel erg veranderen natuurlijk En "Hanne" of "Lore" vinden we ook mooi... Veel succes ermee! ![]() |
| 22/10/2007 @ 17:39 Ruby | Hallo, Ik vind Poppy heel schattig, maar idd eerder als koosnaampje, vrees ik. Marie is ook mooi, al vind ik Marieke heel wat minder. Verder hoor ik Fenna wel graag: lekker stoer. Ook Robyn hoor ik graag voor een meisje, of Liv. |
| 28/12/2007 @ 16:41 | hey hey :) ja zoals je ziet heet ik marieke en ik ben dara zeer blij om dat men mama daarvoor gekozen heeft :) ben nu 18 jaar en noch steeds noemt iedereen mij marieke en gelukkig dat ze mij niet marie noemen :p nog veel succes met je meisje ;) groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Meisjesnamen

Het dochtertje van Jamie Oliver noemt ook zo maar dan wel Poppy geschreven denk ik.

. 
. Er zijn zoveel leuke namen die je je kindje kunt geven waarmee ze niet wordt geplaagd....