Daarjuist ging ik naar toilet en toen ik de urine afveegde, veegde ik een helder kleurig slijm mee af. Niet veel, het was zowat de hoeveelheid als witverlies.
Het is alleen zo dat mijn witverlies de laatste tijd te waterachtig geworden is om zo slijmerig te zijn.
Zou dit een slijmprop zijn (of misschien een gedeelte) of niet?
Eergisteren hebben mijn man en ik nog wel gevreeen maar sindsdien ben ik toch weer verschillende keren gedoucht.
Zou het anders nog een heel klein beetje sperma zijn? Dat kan toch niet he, ik was me toch goed genoeg!
Ik moet wel zeggen dat ik me deze morgen heel anders voel dan gewoonlijk. Ik heb tot nu toe nooit veel gewaar geworden. Geen rugpijn, geen buikpijn,...
Vanmorgen werd ik wakker met een steek in mijn buik die direct ook weer weg ging, daarna heb ik lage rugpijn alsof ik mijn regels zou krijgen en heel laag in mijn buik zit precies een riem heel strak aangespannen. Ik heb wel harde buiken, maar die heb ik al langer en die kwaaltjes die ik juist opnoemde gaan niet constant gepaard met die harde buiken. Het geeft me allemaal een vervelend gevoel maar ik kan nu nog niet zeggen dat het pijnlijk is.
Waarschijnlijk zijn dit klachten die jullie al een hele tijd gewaar worden maar ik dacht: misschien toch maar even vermelden.
groetjes