< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » slijmprop of geen slijmprop?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
slijmprop of geen slijmprop?
20/08/2007 @ 09:04
kelly

Online Status Stuur bericht
Daarjuist ging ik naar toilet en toen ik de urine afveegde, veegde ik een helder kleurig slijm mee af. Niet veel, het was zowat de hoeveelheid als witverlies.
Het is alleen zo dat mijn witverlies de laatste tijd te waterachtig geworden is om zo slijmerig te zijn.
Zou dit een slijmprop zijn (of misschien een gedeelte) of niet?
Eergisteren hebben mijn man en ik nog wel gevreeen maar sindsdien ben ik toch weer verschillende keren gedoucht.
Zou het anders nog een heel klein beetje sperma zijn? Dat kan toch niet he, ik was me toch goed genoeg!

Ik moet wel zeggen dat ik me deze morgen heel anders voel dan gewoonlijk. Ik heb tot nu toe nooit veel gewaar geworden. Geen rugpijn, geen buikpijn,...
Vanmorgen werd ik wakker met een steek in mijn buik die direct ook weer weg ging, daarna heb ik lage rugpijn alsof ik mijn regels zou krijgen en heel laag in mijn buik zit precies een riem heel strak aangespannen. Ik heb wel harde buiken, maar die heb ik al langer en die kwaaltjes die ik juist opnoemde gaan niet constant gepaard met die harde buiken. Het geeft me allemaal een vervelend gevoel maar ik kan nu nog niet zeggen dat het pijnlijk is.
Waarschijnlijk zijn dit klachten die jullie al een hele tijd gewaar worden maar ik dacht: misschien toch maar even vermelden.

groetjes

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 12:07
yoda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Met dit loop ik dus al weken rond ! En heb dikwijls zo witverlies bij stukjes, de ene keer al meer dan anders. Ik denk toch dat dit alles bij de voorbereidingen horen !!! Iemand zei me onlags hoe meer pijn en ongemak nu, hoe minder werk bij de bavalling. Laten we dat dan maar hopen hé

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 12:40
ukkepuk

Online Status Stuur bericht
Hallo,
ik lees ook al een tijdje mee op het forum, ik ben ook zeer
ongeduldig aan het afwachten op het grote moment. Onze kleintjes willen er precies niet uit hé!
Ik was vorige week op controle geweest bij de gynaecoloog en toen zei hij dat hij mij zou inleiden op 23/08, gisteren dus, gezien ik een beetje zwangerschapsdiabetes had... maar dinsdag gingen we terug naar de gynaecoloog en hij blies alles af, geen inleiding dus ... hij zou het met een weekje uitstellen. Voor hem was er 90% kans dat het toch vanzelf op gang zou komen. Maar toch zei hij dat mijn baarmoeder totaal nog niet rijp was.Hoelang kan dat dan allemaal duren? Maar woensdag had ik hevige pijn en contracties en gisteren ook en sinds dan heb ik ook zo van dat helder slijmverlies, zo heel taai eigenlijk (sorry voor de details) maar is dit dan de slijmprop en toch het begin van het begin? Zou het nu nog allemaal lang kunnen duren? Zou de baby aan het indalen zijn? Het is ons eerste kindje, het duurt allemaal zolang en niet weten wat er gaat komen is zo pfff stressy
Nog heel veel succes aan de bijna mama's!!!
groetjes
Sofie

[Laatst gewijzigd door ukkepuk - 24/08/2007 @ 12:49] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]