< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » samen aftellen naar start ivf/icsi???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
samen aftellen naar start ivf/icsi???
23/05/2008 @ 21:07
muisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met de zwangeren en zwangerschappen hier...

Wij zijn weer begonnen (de 6e en dus laatste ICSI in eigen cyclus... 1 juni moet ik voor het eerst naar de IVF-arts voor de FM... Hopelijk gaat het NU voorspoedig met het O-ZO-GEWENSTE resultaat!

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:13
Ilse

Muisje,

We duimen volop mee hoor. Hopelijk mag het dit keer echt de goede keer zijn. Ik gun het je zo hard. Je staat daar zo machteloos tegenover he. Er in elk geval blijven in geloven.

Groetjes,

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:20
muisje

Eens zal onze tijd komen...
Daar zijn we van overtuigd...
Hoop alleen dat het niet zo lang meer duurt!

Liefs Muisje

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 08:03
Ilse

muisje, ik lees net op je website dat de 6de icsi ook mislukt is.

De moed vooral niet opgeven. Geniet nu maar van die paar maanden rust, denk even aan allemaal andere dingen en dan in september er weer tegenaan.
Het zal wel lukken, daar ben ik van overtuigd. Het kan ook lukken, daar zijn Lisa en ik het bewijs van ...

Nog een prettige zomer gewenst !

Groetjes,

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 09:05
muisje

@ Ilse, ja de 6e ICSI(ec) is ook mislukt... De punctie was erg pijnlijk en weer werd er geen eitje gevonden... We hebben nu nog 2 kansen, met de reguliere iCSI... We denken er wel aan de verzekering op te hogen zodat de 4e en 5e reguliere behandeling nog betaald worden... maar of ze die mogelijkheid bij de verzekering volegnd jaar nog hebben weten we nog niet... We geven zeker de moed niet op... Ook al is het wel heel moeilijk!
We nemen nu inderdaad even rust... en ook al weten we dat dat wel eens lekker is en goed natuurlijk... Wil ik toch het liefst doorgaan... Maar ik kan mijn rust ook wel even gebruiken! Dus we nemen het er maar even van!

Liefs muisje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]