Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/11/2007 @ 09:08 Mirjam ![]() | Aaah onze kleine man word vandaag al 11 maand! ![]() groetjes Mirjam |
| 07/11/2007 @ 22:13 Mirjam ![]() | Hey Onze lucas heeft vandaag wel 2 meter helemaal alleen gestapt! En fier dat de mama is !Isje en janne hoe gaat het met jullie? groetjes Mirjam |
| 09/11/2007 @ 18:43 Mirjam ![]() | Hey meiden! Hier zijn gisteren tandje 5 & 6 doorgekomen! Isje, voor jouw zijn het spannende dagen zo te zien! groetjes Mirjam |
| 11/11/2007 @ 10:18 janne | o mirjam wat gaat het bij jou snel zeg!stappen, tandjes! Goed zeg!! hier nog geen tandje te bekennen hoor! zitten en kruipen daarentegen lukt al heel goed, en gisteren heeft ze zich voor het eerst alleen rechtgetrokken in het park! Voor 7maand en een week is dat toch ook niet slecht! ![]() Isje, al je kleren terug gevonden? ![]() Idd, spannende dagen voor jou, wij hier zitten we nu in de klusperiode, we doen ons best ![]() Janne ![]() |
| 27/11/2007 @ 19:20 Mirjam ![]() | Hey Hier zijn de zonet gearriveerd groetjes Mirjam |
| 27/11/2007 @ 19:25 janne | o mirjam, balen meid! hoop echt dat kerst je meer geluk mag brengen! Maar als ik het mij goed kan herinneren is je cyclus nu toch korter neen? of heb ik het mis? Dat is in ieder geval toch het goede nu hé ![]() hier was mijn nod op 24/11, maar voorlopig nog niets te zien! Mijn borsten doen af en toe wel wat raar, maar dit heb ik eerder ook al meegemaakt dus daar ga ik niet meer op af! Ik had mij voorgenomen om morgen te testen, maar nu begin ik toch weer te twijfelen want ik denk eerder dat de eraan komt! Ik heb in het verleden al heel wat testjes verspild en nu heb ik mezelf voorgenomen mijn karakter wat te sterken! Maar of het gaat lukken??![]() Isje hoe gaat het met jou? |
| 29/11/2007 @ 21:00 Mirjam ![]() | Hey Janne, bij jouw is het spannend zo te lezen! Ja hier hebben we voor het eerst sinds het stoppen met de pil een cyclus van 28 dagen. Goed he groetjes Mirjam |
| 30/11/2007 @ 21:08 janne | hier een positieve test! Yezz yezz yezz we zijn ! dolblij natuurlijk! nu hopen dat alles goed gaat! mirjam veel succes! Volgende ronde raak! Heaven als jullie er ook voor gaan, ook veel succes he! isje, ik hoop dat alles ok is met u! groet Janne |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ongeduldig wachten om aan nr 2te beginen

!

zonet gearriveerd 
!