< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » ongeduldig wachten om aan nr 2te beginen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
ongeduldig wachten om aan nr 2te beginen
04/11/2007 @ 09:08
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Aaah onze kleine man word vandaag al 11 maand!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 22:13
Mirjam

Hey

Onze lucas heeft vandaag wel 2 meter helemaal alleen gestapt!
En fier dat de mama is !
Isje en janne hoe gaat het met jullie?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 10:17
isje

Hey,

Ik ben er ook nog eens. Wij zijn een weekje op reis geweest. We zijn terug thuis van maandag. Dinsdag mocht ik al weer onderbroken avonddienst werken dus ik was het rap gewoon.
Het is wel goed meegevallen. Arjen was echt braaf op het vliegtuig en in het hotel kreeg hij constant aandacht, was het niet van het personeel dan was het van de andere toeristen. Voor hem kon het niet meer stuk. Was bang dat hij wat moeilijkheden ging hebben bij de OM maar toen ik hem afzette kon het niet vlug genoeg gaan. Eerst de koeien en de honden tonen en dan naar de kindjes. Het was meer van: "dada mama".

Mirjam is leuk he als ze alleen stappen. Ik vind dat zo koddig. En trots dat ze zijn dat ze het kunnen. Het doet je wel iets he als mama.
Ik hoop voor jou dat het in ronde vier wel lukt. Ik alvast voor jou. Wel rot van je nichtje. Is niet leuk als je dit moet horen.

Bij mij is het meisje van het onderhoud ook zwanger. Van de tweede keer raak. Ze is erg onzeker over alles en nu komt ze constant van alles vragen aan mij en een andere collega die ook weeral een tijdje bezig is. Het is voor ons soms zo frusterend. Ik gun het haar wel en mijn collega ook maar soms hebben we het enorm moeilijk.
Gelukkig kunnen mijn collega en ik op mekaar terugvallen.

Ik zie hier de kleren van mijn droogrek verdwijnen. Arjen heeft er een nieuwe sport van gemaakt om de was van de wasdraad of het wasrek te trekken en er dan mee rond te dolen.
Zal maar eens gaan kijken.

groetjes,

isje

[Laatst gewijzigd door isje - 08/11/2007 @ 10:22] - Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 18:43
Mirjam

Hey meiden!

Hier zijn gisteren tandje 5 & 6 doorgekomen!
Isje, voor jouw zijn het spannende dagen zo te zien!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 10:18
janne

o mirjam wat gaat het bij jou snel zeg!stappen, tandjes! Goed zeg!!
hier nog geen tandje te bekennen hoor! zitten en kruipen daarentegen lukt al heel goed, en gisteren heeft ze zich voor het eerst alleen rechtgetrokken in het park! Voor 7maand en een week is dat toch ook niet slecht!

Isje, al je kleren terug gevonden?
Idd, spannende dagen voor jou, wij

hier zitten we nu in de klusperiode, we doen ons best

Janne
Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 08:24
Mirjam

Hey

Hier heeft onze lucas de laatste dagen leren kruipen (weliswaar op eigen manier), maar kan daar nu iemand aan uit? Meneer kan zonder handen stappen en nu gaat hij ff leren kruipen.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 22:03
Mirjam

Hey

Wat er met mij aan de hand is, ik weet het niet hoor.
Ik sta al 3 dagen achtereen moe op en het s'avonds een opgezwollen buik. Ik heb nu zo iets van zou het? Maar is dat niet heel vroeg?
Ik ga er ook niet te hard op hopen hoor, ook al zou het natuurlijk heel leuk zijn.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 19:20
Mirjam

Hey

Hier zijn de zonet gearriveerd .

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 19:25
janne

o mirjam, balen meid! hoop echt dat kerst je meer geluk mag brengen!
Maar als ik het mij goed kan herinneren is je cyclus nu toch korter neen? of heb ik het mis? Dat is in ieder geval toch het goede nu hé

hier was mijn nod op 24/11, maar voorlopig nog niets te zien!
Mijn borsten doen af en toe wel wat raar, maar dit heb ik eerder ook al meegemaakt dus daar ga ik niet meer op af!
Ik had mij voorgenomen om morgen te testen, maar nu begin ik toch weer te twijfelen want ik denk eerder dat de eraan komt! Ik heb in het verleden al heel wat testjes verspild en nu heb ik mezelf voorgenomen mijn karakter wat te sterken! Maar of het gaat lukken??

Isje hoe gaat het met jou?
Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 19:34
Heaven

Hallo dames,

Kan ik mij bij jullie aansluiten ? Ik ben in februari van dit jaar bevallen van een zoon, het mooiste wat me ooit overkomen is. Ik verlang al heel erg naar een tweede kindje, maar mijn man vind het nog te vroeg en als ik heel eerlijk ben is het ook nog wat vroeg...maar het verlangen wordt er niet minder om.
Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 21:00
Mirjam

Hey

Janne, bij jouw is het spannend zo te lezen! Ja hier hebben we voor het eerst sinds het stoppen met de pil een cyclus van 28 dagen. Goed he

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 21:08
janne

hier een positieve test! Yezz yezz yezz we zijn !

dolblij natuurlijk! nu hopen dat alles goed gaat!

mirjam veel succes! Volgende ronde raak!

Heaven als jullie er ook voor gaan, ook veel succes he!

isje, ik hoop dat alles ok is met u!

groet
Janne
Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 11:34
isje

Janne,

Een dikke proficiat. Geniet ervan.

Het is hier enorm druk geweest. Arjen ziek, veel zieken op het werk en moeten inspringen, heel het weekend sinterklaasfeestjes,....
Ik heb geen tijd om aan zwanger worden te denken. Misschien maar goed ook.

groetjes,

Isje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]