[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/08/2007 @ 17:18 kristeltje | hey, Binnenkort begint voor ons weer de vruchtbare periode. Heeft er iemand van jullie tips die ons misschien helpen? Heb al eens gehoord van je benen in de lucht te doen als je klaar bent. Zijn er nog tips? groetjes |
22/08/2007 @ 19:34 ![]() | Dat lijkt mij ongeloofwaardig van die benen in de lucht ... |
| 22/08/2007 @ 20:00 sofie | een tijdje met je 'poep' hoger blijven liggen zodat de zwaartekracht zijn werk kan doen. En voor de rest gewoon genieten ![]() |
| 22/08/2007 @ 20:46 | GOUDEN TIP Niet nadenken! Bij de eerste was ik te fel gefocust op het 'zwanger worden', het heeft 1.5jaar geduurd voor het zover was. Bij de tweede mocht het gebeuren maar moest niet zonodig nu al , wat blijkt? 6 maanden borstvoeding gegeven,1x menstruatie gehad en dadelijk prijs. Gevolg:16 maanden leeftijdsverschil! Zeer zwaar en vermoeiend,maar we zijn overgelukkig hoor! Succes,en inderdaad, gewoon genieten. |
| 22/08/2007 @ 21:40 Linda | Tja er schijnen wel wat standjes te zijn waarbij je een hogere kans hebt op zwanger worden ( zoek maar op op internet) En het schijnt ook bevorderend te zijn als eerst de man klaar komt en later pas de vrouw. Door de samentrekking van de vrouw( nou ja haar baarmoeder) kan het elkaar allemaal wat beter bereiken. Sorry, niet de taal die ik normaal bespreek op internet maar ja je wilde het weten. ![]() |
| 22/08/2007 @ 22:20 lies | Hoi kristeltje, Ja met je benen 5 min opgetrokken na de daad liggen heb ik gehoord. Dus je handen onder je knieen. Bij ons was het de 2 de maand al raak en heb deze tip dus wel gebruikt. Maar niet teveel over nadenken hoor!! Gewoon de natuur z'n gang laten gaan. Heel veel sucsex ![]() Liefs Lies. |
| 23/08/2007 @ 11:38 sakahy ![]() | een kussen onder je heupen na de gemeenschap én zo blijven liggen ![]() |
| 23/08/2007 @ 17:50 tweede keer mama | hallo nog een tip veel omega 3 nemen. de vruchtbaarheid neemt daarbij toe en voor de hele gelovigen een maansteentje (zoals een bergsteentje) zou ook helpen. Bij mij in ieder geval gelukt. en ovulatietesten kopen daar weet je ook veel mee en nadat je geoefend hebt met je poep omhoog liggen zou ook goed zijn. Vele groetjes ![]() ![]() ![]() |
| 25/08/2007 @ 13:22 kristeltje | Hoi allemaal, Enorm bedankt voor al jullie tips! Er waren tips bij waar ik nog niet van had gehoord. Ik weet dat je niet mag nadenken tijdens het vrijen, maar ik vind dat ontzettend moeilijk.Ik heb zo een dikke week na mijn maandstonde altijd pijn in mijn rechter onderbuik. die pijn duurt zo'n 2 dagen. Is dit dan de eisprong of de voorbereiding ervan? Zou je het dan best doen tijdens die 2 dagen? ![]() Groetjes en veel succes, plezier met jullie zwangerschap! |
[Reageer]

tips?