[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/08/2007 @ 18:10 maartje ![]() | Hoi Dames Wanneer hebben jullie de kraamzorg en kinderopvang geregeld. gr Maartje |
| 22/08/2007 @ 19:52 Es | De kraamzorg een paar dagen geleden (dus met 12 weken), was ik eigenlijk een beetje vergeten, maar kan vanaf de dag dat je weet dat je zwanger bent. Kinderdagverblijf verschilt per regio. Wij volgende week, dan heb ik 13 weken, zijn we naar de vk geweest, hebben als het goed is het hartje horen kloppen en mag iedereen het weten. Speelt wel mee dat het bekenden van ons zijn op het kinderdagverblijf, dus een plekje krijgen we wel weer en zo voorkomen we dat iedereen het straks weet zonder dat wij het verteld hebben. Maar er zijn ook kinderdagverblijven waar je ruim op tijd moet inschrijven. |
| 23/08/2007 @ 09:34 Marja | 7 september hebben wij onze eerste echo en dan ga ik dit soort dingen regelen |
| 23/08/2007 @ 11:03 BDY ![]() | Wij hebben het vanmorgen onze onthaalmoeder verteld dat ze volgende jaar een nieuw baby'tje mag verwelkomen. Nu nog aan Kind en Gezin zelf melden! ![]() Groetjes, BDY |
| 23/08/2007 @ 13:21 Marja | mamajacie, ik ben bang dat ik je moet teleurstellen. Er kan altijd nog iets gebeuren. Alleen de percentage is lager. En hoort dat niet bij het moederschap?? Dat je bang bent dat er iets met je kind gebeurd. Volgens mij maakthet niet uit hoe oud het is |
| 23/08/2007 @ 13:55 Es | Kan wel begrijpen wat mamajacie bedoeld. Na de 12 weken heb je nog een heel klein percentage dat het mis kan gaan, maar als je daar nog bij stil moet blijven staan, dan heb je geen leven meer ! Het leven is nooit zeker, zelfs niet als je volwassen bent. Dus mag je er dan vanuit gaan dat alles goed gaat! Tuurlijk blijf je die angst altijd houden, maar na de 12 weken wil je daar echt niet meer iedere keer bij stilstaan, zoals het misschien wel alsmaar door je hoofd spookt voor die 12 weken. Geloof me, als je kindje geboren is ben je echt niet elke dag bezig met het feit dat iets afgelopen kan zijn, door wat voor reden dan ook, niet zoals je dat alsmaar doet tijdens de eerste 12 weken zwangerschap! |
[Reageer]

kraamzorg en kinderopvang