< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » kraamzorg en kinderopvang

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
kraamzorg en kinderopvang
22/08/2007 @ 18:10
maartje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Dames

Wanneer hebben jullie de kraamzorg en kinderopvang
geregeld.

gr Maartje

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 19:52
Es

De kraamzorg een paar dagen geleden (dus met 12 weken), was ik eigenlijk een beetje vergeten, maar kan vanaf de dag dat je weet dat je zwanger bent.

Kinderdagverblijf verschilt per regio. Wij volgende week, dan heb ik 13 weken, zijn we naar de vk geweest, hebben als het goed is het hartje horen kloppen en mag iedereen het weten. Speelt wel mee dat het bekenden van ons zijn op het kinderdagverblijf, dus een plekje krijgen we wel weer en zo voorkomen we dat iedereen het straks weet zonder dat wij het verteld hebben.
Maar er zijn ook kinderdagverblijven waar je ruim op tijd moet inschrijven.
Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 21:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij zijn die vorige week gaan vastleggen, die kinderopvang. Morgen moeten we gaan voor de verdere afspraken. Hier in België zijn de wachttijden enorm! Wij hebben opvang nodig vanaf juli 2008 en we kunnen er terecht vanaf september 2008, dus valt best nog mee. De meeste zijn volgeboekt tot 2009! Dus mogen wij nog spreken van geluk! Ben blij dat we zo vlug een opvang hebben kunnen regelen, is toch al iets belangrijks dat van de schouders valt en waar je niet meer hoeft over te piekeren. Dus mijn raad, je kan niet vroeg genoeg naar een kinderopvang op zoek gaan!

Vele groetjes Katrien

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 09:34
Marja

7 september hebben wij onze eerste echo en dan ga ik dit soort dingen regelen
Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 10:06
mamieJacie

Online Status Stuur bericht
ik regel het als ik 14 weken ben, dan weet ik zeker dat er haast niets meer kan gebeuren...nou heb ik het sterke gevoel dat het dit keer wel goed gaat en misschien doe ik het wel eerder...het rare is dat ik haast niet kan wachten tot het zover is, hahahahahaha...hebben jullie dat ook??

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 11:03
BDY

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben het vanmorgen onze onthaalmoeder verteld dat ze volgende jaar een nieuw baby'tje mag verwelkomen. Nu nog aan Kind en Gezin zelf melden!
Groetjes,
BDY

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 13:21
Marja

mamajacie, ik ben bang dat ik je moet teleurstellen. Er kan altijd nog iets gebeuren. Alleen de percentage is lager.
En hoort dat niet bij het moederschap?? Dat je bang bent dat er iets met je kind gebeurd. Volgens mij maakthet niet uit hoe oud het is
Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 13:55
Es

Kan wel begrijpen wat mamajacie bedoeld.
Na de 12 weken heb je nog een heel klein percentage dat het mis kan gaan, maar als je daar nog bij stil moet blijven staan, dan heb je geen leven meer ! Het leven is nooit zeker, zelfs niet als je volwassen bent.
Dus mag je er dan vanuit gaan dat alles goed gaat!

Tuurlijk blijf je die angst altijd houden, maar na de 12 weken wil je daar echt niet meer iedere keer bij stilstaan, zoals het misschien wel alsmaar door je hoofd spookt voor die 12 weken.

Geloof me, als je kindje geboren is ben je echt niet elke dag bezig met het feit dat iets afgelopen kan zijn, door wat voor reden dan ook, niet zoals je dat alsmaar doet tijdens de eerste 12 weken zwangerschap!
Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 14:13
mamieJacie

Online Status Stuur bericht
ik snap wel dat er altijd wel iets kan gebeuren, maar ik was 18 en een halve week zwanger ( april dit jaar) en toen kwamen we erachter dat ons kindje met 14 weken overleden was, vandaar dat ik zeg dat ik het pas na 14 weken doe, dan voel ik mezelf zekerder...nou moet ik zeggen dat ik me al redelijk zeker hoor, de vorige keer niet en dat bleek al een teken te zijn dat het dus niet goed zat, er was ook aardig wat mis met ons zoontje...maar dit bedoelde ik dus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]