Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/10/2007 @ 18:25 KR | PROFICIAT BUTTERFLY EN nog eens NAIMATJE!!! ja hé inderdaad tis echt wonder hé,benook zoooooo ffiiieeeerrr op ons Kellytje,kan echt steeds niet geloven dat ik kelly volle 40weken gedragen heb ja hé,meteen na geboorte,zei verpleegster,KIJK EENS en ik keek terwijl ik pers,ik zag ons kellytje uitkomen,enik was meteen ontroerend,enik mocht meteen vastpakken en op me buik leggen,en ik maar wenen van zo blij!!! amai oei overgeven tijdens weeen,pffik had dat ook maar NA bevalling,toen ze kelly evne wegbracht om te wegen enz en dokter me verder bezig met naaien,werdik echt neit goed van,ik moest overgeven,pff amai zal nooit vergeten,zo wit was ik(zg het bij die foto )maar toch is het mooiste moment van me leven!! naimatje,tis zeer slim van je om babyborreltje te houden!!! ik heb veel spijt dat ik neit gedaan heb,tis dodelijk vermoeiend om bezoek te hebben bij ons thuis,ik stel ze nog steeds uit,erg hé, mijn vriend en ik zijn aan t praten om bv één avond bepaalde groep mensente laten komen,dus kleine borreltje bij ons thuis, tja dikkkkee zoen!!! geniet van jullie mooie momenten!!! kelly slaapt nu ,mijn vriend ook,hij heeft enorm tandpijn,tandarts geweest,hij slaapt al van 14U tot nu nog, 2slapende schatjes bij me thuis ![]() |
| 03/11/2007 @ 20:31 KR | dag lieve meiden,MAMA's HOE IS HET MET JULLIE BABYTJE?? De mijne ligt nu te slapen naast me(in zo'n slangkussen ) ze slaapt zo lief!!!! kan uren naartoe kijken hihihi hoe is het eigenlijk met jullie? met me wel goed,soms is het vermoeiend,maar het betert elke dag begin wel ritme te vinden ,mijn mama helpt me veel ivm huishouden,echt mijn reddende engeltje mijn Kellytje drinkt wel goed,het varieert tussen 90 tot 150cc ... Hebben jullie babytje huiluurtjes? och bij me wel hohoo laat middag soms vervelend hé,daarjuist ging ik speciaal gaan wandelen en ze viel al meteen in slaap oei mijn kellytje begint wakker te worden ![]() dikke zoen |
06/11/2007 @ 12:52![]() | dag meisjes ... hoe is het met jullie??? Hier thuis alles ok , hihi kom even zegge da ik mijn profiel heb aangemaakt , dus ook fotootjes heb staan kusjeeeees |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zijn dit voorween??

)
... De mijne slaapt al een uur ale na zijn eten, ben even na mijn schoonma geweest en achter een vast tel want de mijne zijn kapot gegaan ze laden ni meer op dus moest ik achter nieuw gaan en dezelfde tijd digitale tv aangenomen ook van Belgacom en ze komen ze instaleren volgende week woensdag ...
.