< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Zijn dit voorween??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Zijn dit voorween??
25/10/2007 @ 11:12

Online Status Bekijk profiel
halllloooooooooo eindelijk kan ik mijn verhaaltje hier komen doen ...

Vrijdag 12 oktober liepen ik en mijn ventje dus in de stad en we gingen naar de mediamarkt en ik wou juist vragen achter een cd en opeen werd het heeeeeel erg nat en warm tussen mijn benen, en jaja water gebroken (rond 14UUR) ... die mensen in de winkel helemaal in paniek , hihi hebben ons langs het magazijn naar buiten laten gaan , en wij naar de auto.
Toen ben ik nog eerst naar huis gegaan mij gaan douchen , en toen naar het ziekenhuis. Ik kwam binnen en ze hebben mij dadelijk in de verloszaal gelegd , bij ons staat daar zo een bad , een bal enzo... dus voor tijdens de arbeid , op dat moment was het 14u30
Ze hebben me toen onderzocht en ik had 4 cm , dus da ging heel vlotjes. toen hebben ze de dokter gebeld en die zei da ze me wee opwekkers mochten geven omda ik nog geen weeen had , en dan hopen da ik voor 24u bevallen zou zijn.

Op nog geen half uurtje tijd begonnen de weeën en feller en feller , het ging allemaal zo snel. Ben dan op die bal gaan zitten en mijn vetje heeft zo mijn onderrug gemasseerd da deed zo goed , een rustig muziekje opgezet. Ze hadden me beloofd om 5 u terug te kijken naar de opening of het vorderde of niet.

Eens 5 u , kwam de assistent gyne en onderzocht me ... jaja een goei 6 cm opening dus het begon vlot te gaan. Ik wou zooo graag een epi , ma heb eerst het bad uitgeprobeerd... en dat hielp inderdaad heeeeel goed. Opees werd ik ziek ziek ziek , overgeven niet te doen.
Mijn weeën werden zoooo hevig , ik begon persweeen te krijgen en volgens de vroedvrouwen kon da niet , was da te snel ... ik kon nie meer , ik was aant schreeuwen voor een vordoving ...

Eindelijk mocht ik uit het bad... ik stond recht weer een wee.... opeens allemaal bloed langs mijn benen af. Het moest plots zooooo snel gaan.

Ik ging op bed liggen , ik wou persen en mocht niet ... ze keken ,volledige ontsluiting om 18u30...

Vlug de verlostafel klaar gemaakt ... 4 keer geperst , een klein knipje en op 18U37 was Alyssia er ....

zooooooooo mooooooooooooi moment , vergeet da nooit meer , het ging allemaal zo snel da we niet eens hebben gedacht om fotootjes te maken , hihi ... ze was al helemaal mooi gemaakt enzo en toen dachten we pas aan de foto's hihi...

tis zooo een engeltje , ben er zooooo trots op !!!

en morgen is het babyborrel dus met baby he meiden ...

hoe is het met jullie ??????

Proficiat allemaal he !!!

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 11:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
amaai naimatje, kan geloven dat de mensen in paniek zaten in de winkel maar das toch speciaal e want dat gebeurt ni elke dag e hihihi.
veel plezier in je baby borrel, we gingen dat ook doen maar hebben dan toch ni gedaan en nu natuurlijk spijt van want al die mensen in je huis wordt moe van .....
Dat is een prachtig moment dat de baby eruit komt, elke keer opnieuw.

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 18:25
KR

Online Status
PROFICIAT BUTTERFLY EN nog eens NAIMATJE!!!

ja hé inderdaad tis echt wonder hé,benook zoooooo ffiiieeeerrr op ons Kellytje,kan echt steeds niet geloven dat ik kelly volle 40weken gedragen heb

ja hé,meteen na geboorte,zei verpleegster,KIJK EENS en ik keek terwijl ik pers,ik zag ons kellytje uitkomen,enik was meteen ontroerend,enik mocht meteen vastpakken en op me buik leggen,en ik maar wenen van zo blij!!! amai

oei overgeven tijdens weeen,pffik had dat ook maar NA bevalling,toen ze kelly evne wegbracht om te wegen enz en dokter me verder bezig met naaien,werdik echt neit goed van,ik moest overgeven,pff amai zal nooit vergeten,zo wit was ik(zg het bij die foto )

maar toch is het mooiste moment van me leven!!

naimatje,tis zeer slim van je om babyborreltje te houden!!! ik heb veel spijt dat ik neit gedaan heb,tis dodelijk vermoeiend om bezoek te hebben bij ons thuis,ik stel ze nog steeds uit,erg hé,
mijn vriend en ik zijn aan t praten om bv één avond bepaalde groep mensente laten komen,dus kleine borreltje bij ons thuis,

tja

dikkkkee zoen!!!
geniet van jullie mooie momenten!!!
kelly slaapt nu ,mijn vriend ook,hij heeft enorm tandpijn,tandarts geweest,hij slaapt al van 14U tot nu nog,
2slapende schatjes bij me thuis

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 18:44

jij ook e dikke proficiat KR heb het al ergens gezecht maar weet ni meer juist in welke topic hhi
ja die bezoek is vervelend en neem ze nu enkel dag vo dat er moet gekuist worden of zo want 1e week had ik elke dag iemand en dat wil ik ni meer....
ja das toch ongelooflijk dat we die kleine mens hebben gedregen al die weken (bij mij 37)... De mijne slaapt al een uur ale na zijn eten, ben even na mijn schoonma geweest en achter een vast tel want de mijne zijn kapot gegaan ze laden ni meer op dus moest ik achter nieuw gaan en dezelfde tijd digitale tv aangenomen ook van Belgacom en ze komen ze instaleren volgende week woensdag ...
ik ga volgende week of zo beginnen na de kine te gaan en mijn buik beginnen aan werken dat ik in orde ben vanaf december om te kunnen werken .
ale ik ga verder na Sara kijken hihihi

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 14:52
beccie

Goede middag dames!
Alles goed?
Met mij iedere dag betre, moe dat ik al geweest ben, maar ja, das normaal zeker?
De jan stelt het goed, drinkt zo alle drie en een half uur ongeveer 100 cc, snacht zou hij al eens 5 uur doortrekken, maar niet altijd hoor.....
Hij heeft wel af en toe last vann krampjes! Meestal savonds, dan weent hij heel fel en met beentjes stampen, als we hem dan bij ons pakken , betert het stillekes, en na een uurke valt hij dan in slaap op onze arm, maar owe als we hem dan weer in zijn bed leggen!!!!!
Dus savonds is het hier soms wel lastig.....
Ja sunshine, herken uw verhaal over aanpassing volledig!! heb er ook last van hoor! Wij zijn donderdag samen iets gaan eten en Jan voor paar uur bij de oma, het heeft echt deugd gedaan! Was wel heel blij toen ik mijn manneke terug zag!
En ja, bezoek is lastig hé!!
Hoe was de borrel Naima??
Alle, ik ga flesje warmen, want denk dat er ééntje wakker wordt....

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 20:31
KR

Online Status
dag lieve meiden,MAMA's

HOE IS HET MET JULLIE BABYTJE??

De mijne ligt nu te slapen naast me(in zo'n slangkussen ) ze slaapt zo lief!!!! kan uren naartoe kijken hihihi

hoe is het eigenlijk met jullie?
met me wel goed,soms is het vermoeiend,maar het betert elke dag
begin wel ritme te vinden ,mijn mama helpt me veel ivm huishouden,echt mijn reddende engeltje

mijn Kellytje drinkt wel goed,het varieert tussen 90 tot 150cc ...
Hebben jullie babytje huiluurtjes? och bij me wel hohoo laat middag
soms vervelend hé,daarjuist ging ik speciaal gaan wandelen en ze viel al meteen in slaap
oei mijn kellytje begint wakker te worden
dikke zoen

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 17:50
beccie

hallo!
hier ook alles goed hoor, ook wel nog heel moe!!
jan drinkt §6 maal daags zo tussen de 90 en 120ml, snachts slaapt hij al eens 5 of 6 uur door, maar nog niet altijd hoor!
en ja ook hier huiluurtje als mama en papa juist in de zetel ploffen, zo rond 8 uur......
hij heeft ook wel last van krampjes, maar hij is te troosten, das ook al veel hé!
donderdag voor gehoortest naar k en g
groetjes
bec

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 12:52

dag meisjes ... hoe is het met jullie???

Hier thuis alles ok , hihi

kom even zegge da ik mijn profiel heb aangemaakt , dus ook fotootjes heb staan

kusjeeeees

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 16:35

heel mooi fotos naimatje. Ben juist terug van de kinderarts en onze spruit is nu al 4190gr en 53cm en heeeeeeeeel flink, moet wel zijn pap iets dikker maken omdat hij overgeeft redelijk na zijn fles.
Hier is het een drukke week geweest en geen tijd had om eens te komen kijken, want paris is ziek geweest en dante had krampen enz. Vandaag is ze terug naar de chreche en ben eventje op gemak tot rond 18u hihihi...

wij hebben zon change met zon brave baby, amaai want ik was alles behalve rustig tijdens mijn zwangerschap dus verwachte een nerveus kindje maar hij is zo rustig enz . Hij is sinds gisteren 1maand geworden, wat gaat de tijd toch rap zeg, waar is de tijd dat we probeerden zwanger te raken en als we dan zwanger waren dat we verlangen na de volgende bezoek bij de gyno enz ....
ik ga zijn flesje gaan maken want denk dat hij daar straks zal zijn !!

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 10:25

ik mis het zwanger zijn al ...

mijn kleine meid wordt maandag ook al een maand.
ben bij kind en gezin geweest en alyssia weegt nu ook al 4.170 kg en is ook al 2 cm gegroeit , al 53,5 cm. Heb de allereerste pyamatjes al weg moete leggen enzo hihi

tis hier stilletjes geworden.
Alyssia was in lijn buikje ook zooo hevig altijd en nu zoooo braaf , slaapt 's nachts al 6-7 uur door ... hoe doen die van jullie het ???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]