hey Nicole meisje je ziet het even niet meer zo goed zitten lees, jij was ook vaak iemand die me goed over de streep trok als ik weer is even niet zag zitten... Wel als ik het zo vergelijk, mijn meisje is ongeveer twee weken vroeger geboren dan jij kleine man en die heeft twee weken geleden ook zo moeilijk geweest, ook huilen en eens ervoor, beginnen lacen. (dat is trouwens iets dat ik hier nogal gelezen heb, huilen, krijsen, en een gezicht die betoverende lach, kijk je weg of draai je je om, opnieuw dat krijsen), ik denk dat ze al het een en ander beginnen door te hebben he...
Die tut 's nachts, zwijg me ervan, ook al is het maar 'pluggen', (die vond ik zo goed gevonde he van Esther), toch is het een hel, hemel toch, ik ben er telkens gebroken van en dan opnieuw na acht maanden terug werken en je concentreren.. En jij hebt er dan nog zo is een klein driftig meisje bij die ook al iaf en toe alles op stelten zet.
Ook het drinken is weer minder.. als ik het zo hoor is hij een echt wel een sprongetje aan het maken he... heel lastig he... ik snap je zo goed.. Lieve Nicole toch, als je zin hebt om de tranen te laten rollen, doe dat dan maar even, dat lucht wel op he. Lieve meid kom het hier maar gerust even vertellen he, ik hoop dat het al wat beter is... ik hoop dat je nog wat meer kan slapen in de dag als je meisje even weg is... veel knuffels van hieruit, ze komen vanuit België maar kunnen ver vliegen hoor...

.
gimpet ach zeg wat blen he, ik snap dat je dat helemaal niet ziet zitten, heb het ook meegemaakt maar dan aan de andere kant, ben hele tijd verantwoordelijke geweest over meer dan twintig onthaalmoeders en er waren er meer en meer die stopten met die naschoose opvang, tja en dan kreeg ik die ouders aan de lijn en hun telleurstelling, dat was vaak er moeilijk om een goed oplossing te vniden, kan je helemaal niet op familie rekenen???Ik hoop dat er nog snel een oplossing opduikt. dikke knuffel hoor.
Vanessa ook al een flink loperke he, jazzdans dat zegt me ook iets hoor, heb ik vroeger als kind gedaan, heb hier ooit in het dorp is een les meegedaan maar amaai tussen de 50+ voelde ik me nu net niet iets te jong, snappie

, wat is de leeftijd daar bij jullie zo gemiddeld..
Awel ik heb ook is een avondje tijd, ongelooflijk maar haar ritme is zo overhoop alles is zo opgeschoven, haar late maaltijd was om 21.00-22.00 en nu ineens vandaag al om 20.30 en ze sliep bekan direct in mijn armen, ze slaapt nu in haar park echt voor de nacht denk ik. manneke weg gaan trainen, en kindjes zijn bij mijn moeder (nextdoor) gaan slapen, zodat ze morgen iet zo vroeg moetne opstaan als ik en mijn ventje zo vroeg moeten beginnen. Kan is deugd doen he Vanessa, geniet maar van het thuis zijn, want mijn koppeke voelt barstenvol aan zene.
Esther ik duim voor jou dat alles vlot verloopt met het beginnen op je werk hoor... veel succes ishet maandag of in de loop van de week...??
Lin, amaai nog snel even, veel plezier met je vakantie, amuseer je, en geniet van de tijd er even uit he... kom zeker een verslagje brengen he...
Shirani, snelle meid, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, verslag komen geven eens meer tijd he... veel groetjes hoor.
Lieve meiden hoe is het met de rest??
Joke dat is weer lang geleden he... zo druk nu zeker met de kindjes, op en af gerij of geloop, ondertussen nog eten geven aan de kleine vriend..
Een mama van bij ons aan school is bevallen van een vierde, de tweede jongste zit bij ons Lente in de klas, en dat zijn vriendinnekes, en ocharme gisteren zat ze er al vroeg voor de bel ging op een bankje allen, ik er naar toe en dan zag ik het. Ze was bv aan het geven, ocharme onder het afdak zat ze daar, het ging niet anders zei ze, hij begon daar op de speelplaats kei hard te wenen van de honger... niet zo simpel toch he..
Mijn beste vriendinneke moet gaan bevallen voorzien van den 12de, och ik ben zo benieuwd he... kan bekan ni wachten..
alle ik ga gaan dikke kussen en tot hoors..