< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Mei 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/09/2008 @ 20:43
sasje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Nicole meisje je ziet het even niet meer zo goed zitten lees, jij was ook vaak iemand die me goed over de streep trok als ik weer is even niet zag zitten... Wel als ik het zo vergelijk, mijn meisje is ongeveer twee weken vroeger geboren dan jij kleine man en die heeft twee weken geleden ook zo moeilijk geweest, ook huilen en eens ervoor, beginnen lacen. (dat is trouwens iets dat ik hier nogal gelezen heb, huilen, krijsen, en een gezicht die betoverende lach, kijk je weg of draai je je om, opnieuw dat krijsen), ik denk dat ze al het een en ander beginnen door te hebben he...
Die tut 's nachts, zwijg me ervan, ook al is het maar 'pluggen', (die vond ik zo goed gevonde he van Esther), toch is het een hel, hemel toch, ik ben er telkens gebroken van en dan opnieuw na acht maanden terug werken en je concentreren.. En jij hebt er dan nog zo is een klein driftig meisje bij die ook al iaf en toe alles op stelten zet.
Ook het drinken is weer minder.. als ik het zo hoor is hij een echt wel een sprongetje aan het maken he... heel lastig he... ik snap je zo goed.. Lieve Nicole toch, als je zin hebt om de tranen te laten rollen, doe dat dan maar even, dat lucht wel op he. Lieve meid kom het hier maar gerust even vertellen he, ik hoop dat het al wat beter is... ik hoop dat je nog wat meer kan slapen in de dag als je meisje even weg is... veel knuffels van hieruit, ze komen vanuit België maar kunnen ver vliegen hoor... .

gimpet ach zeg wat blen he, ik snap dat je dat helemaal niet ziet zitten, heb het ook meegemaakt maar dan aan de andere kant, ben hele tijd verantwoordelijke geweest over meer dan twintig onthaalmoeders en er waren er meer en meer die stopten met die naschoose opvang, tja en dan kreeg ik die ouders aan de lijn en hun telleurstelling, dat was vaak er moeilijk om een goed oplossing te vniden, kan je helemaal niet op familie rekenen???Ik hoop dat er nog snel een oplossing opduikt. dikke knuffel hoor.

Vanessa ook al een flink loperke he, jazzdans dat zegt me ook iets hoor, heb ik vroeger als kind gedaan, heb hier ooit in het dorp is een les meegedaan maar amaai tussen de 50+ voelde ik me nu net niet iets te jong, snappie, wat is de leeftijd daar bij jullie zo gemiddeld..
Awel ik heb ook is een avondje tijd, ongelooflijk maar haar ritme is zo overhoop alles is zo opgeschoven, haar late maaltijd was om 21.00-22.00 en nu ineens vandaag al om 20.30 en ze sliep bekan direct in mijn armen, ze slaapt nu in haar park echt voor de nacht denk ik. manneke weg gaan trainen, en kindjes zijn bij mijn moeder (nextdoor) gaan slapen, zodat ze morgen iet zo vroeg moetne opstaan als ik en mijn ventje zo vroeg moeten beginnen. Kan is deugd doen he Vanessa, geniet maar van het thuis zijn, want mijn koppeke voelt barstenvol aan zene.

Esther ik duim voor jou dat alles vlot verloopt met het beginnen op je werk hoor... veel succes ishet maandag of in de loop van de week...??

Lin, amaai nog snel even, veel plezier met je vakantie, amuseer je, en geniet van de tijd er even uit he... kom zeker een verslagje brengen he...

Shirani, snelle meid, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, verslag komen geven eens meer tijd he... veel groetjes hoor.

Lieve meiden hoe is het met de rest??
Joke dat is weer lang geleden he... zo druk nu zeker met de kindjes, op en af gerij of geloop, ondertussen nog eten geven aan de kleine vriend..

Een mama van bij ons aan school is bevallen van een vierde, de tweede jongste zit bij ons Lente in de klas, en dat zijn vriendinnekes, en ocharme gisteren zat ze er al vroeg voor de bel ging op een bankje allen, ik er naar toe en dan zag ik het. Ze was bv aan het geven, ocharme onder het afdak zat ze daar, het ging niet anders zei ze, hij begon daar op de speelplaats kei hard te wenen van de honger... niet zo simpel toch he..

Mijn beste vriendinneke moet gaan bevallen voorzien van den 12de, och ik ben zo benieuwd he... kan bekan ni wachten..

alle ik ga gaan dikke kussen en tot hoors..

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:32
Lin

ik kom even snel gedag zeggen. Ben de laatste dingetjes aan het inpakken en dan gaan we lekker een weekje naar Landal in Overijssel! Volgens mij is dat 's nachts spoken besmettelijk. Ook alec meldt zich vaker. Vannacht om kwart over vier en toen om kwart voor zeven...na even mopperen toch een speen (kon zijn duim niet vinden) en toen sliep hij door.
Ik ga er snel vandoor, tot volgende week!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:54
Nessie

Goh, dames, ik sta hier weer hopeloos achter. Zo druk altijd bezig en ook terug aan het werk nu, dus nog minder tijd om langs te komen.
Maar het gaat hier goed hoor. Wel moe, maar dat nemen we er maar bij hé. Jinte is een brave baby, bijna 6.300kg en 64cm. Haar laatste voeding is rond 21u en dan gaat ze de nacht in tot 8u 'smorgens. Af en toe moet ik haar tutje wel eens teruggeven tegen de ochtend, maar soms zeurt ze gewoon in haar slaap en is het na 5min. door. Overdag heeft ze haar tutje eigenlijk niet nodig. Enkel als ze moe is, kan het een troost zijn.

Voor de rest van de dag slaapt ze in de voormiddag bijna 2u (wel in haar eigen bedje, in het park is het maar 45min.) en in de namiddag soms wel 3u. En ze lacht altijd als je haar uit bed haalt, ook al moet je ze wakker maken. Dat moet 's middags wel omdat ze soms te lang slaapt en ze moet haar Losec op tijd hebben natuurlijk.

Ben blij te lezen dat het bij iedereen toch redelijk vlot loopt, al is het leven van een mama niet altijd even makkelijk. Het zal wel eens beteren zeker? En proberen af en toe tijd te nemen voor jezelf, hoe moeilijk dat ook is. Ik probeer 2x in de week te gaan fitnessen en 1x naar de zonnebank. Doet dan wel deugd om eens weg te zijn.

Allé, ga weer eens verder doen hier.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:36
vanessa

Online Status Bekijk profiel
Wat een stilte dames?! Te druk zeker? Ja, het schooljaar is gewoon veel drukker dan de vakantie ook al waren er velen toe aan de kids terug uit huis

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag was het dorpsdag in Brasschaat en om 16u dacht ik toch om in mijn eentje even met de 3 kids er naartoe te trekken.Lenne in de buggy, Lotte flinke stapper en Liewe in de draagdoek. Na nog geen 2min kregen we een stortbui (dacht ik toen) op ons hoofd, na 15min waren we drijfnat en heb ik toch maar rechtsomkeer gemaakt en thuis pannekoeken gebakken. Liewe vond het allemaal prima, lekker ingeduffeld onder mama's jas. Hij sliep dan ook lekker knusjes bij mama toen we na 25min terug thuis stonden.

Verder doet hij het nog steeds goed, maar ik moet hem toch stilaan afzonderen in zijn kamertje voor de dutjes. Hij wordt opgeschrikt door elke gil/lach/vallende en vliegende attributen en slaapt dan wel ERG kort overdag. In zijn kamertje ligt hij rustiger en slaapt hij langer, alleen zie ik er dan tegenop om telkens naar boven te gaan voor een tutje als hij niet onmiddellijk in slaap valt.

Verder is zijn inbakerdoek bijna te klein en vraag ik me af om nu al af te bouwen OF naar een "grotere" oplossing uit te kijken. Met zijn 8kg en 67cm is het nu echt wel nodig.

Ik ben nog niet gestart met de groentjes (ook al was het vandaag net 4maandendag), maar zal het later deze week doen denk ik. Voorlopig nog 5flesjes hier van 180ml maar daarstraks toch eentje van 210ml gemaakt en dan kan hij het net iets langer trekken dan STIPT 3u. Ik heb echt een kind met een ingebouwde horloge die exact 3u tussen zijn voedingen laat.

Verder gaat het met mama ook goed, morgen laatste les hardlopen en dan zou ik woensdag normaal mijn half uurtje moeten kunnen volmaken. Het wordt nu echter een pak moeilijker om 45min te vinden om te gaan lopen zo'n 3keer per week aangezien ook papa terug lesgeeft. Hij vindt dat ik Liewe dan maar moet "wegdoen" voor die 45min, maar ik vind dan weer dan je een kind daarvoor niet "dropt" bij de OM.
Ach, ik vind er wel iets op want ben nu net goed bezig. Verder dan nog jazz en tennis wekelijks (en ook nog ergens fitnessen want dat abonnement loopt wel!) en dan zullen we eindelijk wel eens in vorm komen zeker. En die kilos die eraan plakken...tja daarvoor zal een dieetje zich opdringen zeker

Sasje, ik dans bij een erg bekende groep in Brasschaat en GELUKKIG is het niet de 50+ bende. Er zitten zelfs nog jonge, goede dansers bij die wegens andere verplichtingen (werk, gezin, ...) de demogroepen niet meer kunnen verderzetten. Ik ben er ook zo eentje, eigenlijk te goed voor dit niveau en meer aankunnend, maar helemaal geen ruimte meer om me ten volle voor het demo-niveau te kunnen engageren. Jammer, maar helaas, die tijd is voorbij

Nessie, aaahhh, zo'n zonnebankje is ook niet slecht! Eigenlijk zit dat ook in mijn fitnessabo maar dan moet ik wel eens daar geraken. Jinte doet het ook lekker flink 's nachts, leuk hé.

Lin, leuke tijd in Landal meid!! Geniet van je gezinnetje. Even ontspannen voor de verhuis

<esther, als je deze week moet starten...veel succes met je werk! En hopelijk snel iets beter en vooral stabieler

Nicky, voel je je al wat lekkerder meid? En euh, als Matsje het zo "uithangt" aan de borst, niet beter stilaan afbouwen/overschakelen om ook jezelf wat rust te gunnen? En eveneens jezelf in staat te stellen om op een vrijere manier te kunnen sporten? Hij heeft echt wel al superveel van je meegekregen nu. Denk er maar eens rustig over na. Het baby-af zijn is inderdaad moeilijk, misschien wel de reden dat ik het groentenmoment nog enkele daagjes heb uitgesteld

Wanda, hopelijk is alles goed gegaan op de eerste werkdagen; Inderdaad het is hectisch hé, hier heb ik de afgelopen weken geleerd om ook dit huishouden beter te doen lopen door ...te plannen. Ik heb hier dagelijks lijstjes met wat ik die dag wil afkrijgen en het lijkt te helpen. Heb de afgelopen week al veel verzet en kom toch nog aan genieten toe.

Malika, alles OK?

Lisa, ook nog in orde?

En Kim en Lilli?

Wendy, onze thuisverpleegkundige?

Heidike met de twins.

Allemaal al een tijdje geleden hé?

Liefs, ik ga verder doen. Boekentassen maken

Vanessa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]